Komentáře - Říjen 2014

|<  >|

Combing Through Your Heirs

Autor: AnonEhouse      Jazyk: AJ

Lanevra:

“No jo, fakt, slashová zlokrálovna zadává něco, co je rozhodně genová hříčka. To určitě brzo přijde Ragnarök. :-D Taky mám Coulsona ráda, zvláště z Agents of S.H.I.E.L.D”

Most wanted - First in the Blacklist

Autor: Lenna W.K.T & Mykerina      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Od začátku do konce, ryzí živočišností protkaná povídka! Má to spád, říz a obrovské charisma! Přečteno několikrát!”

Natasha knocks Loki up

Autor: burning_nova      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Za ten nápad o bod nahoru... :-D Jinak je to vážně taková krátká oddechovka.”

Unintentional

Autor: burning_nova      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Nadchnul mě ten pár, zápletka také nebyla zase tak špatná, ale obsahově... ou jej. Nemám nic proti náhledu do Asgardského světa, ale nějak mi forma jen otázka/odpověď prostě nevyhovuje. A ten spratek byl jako obvykle přemoudřelí a na zabití. Celkově se to tak dost táhlo a nudilo.”

Spojeni

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Páčilo sa mi, že je to zase niečo iné... Je to pekne prepracovaný príbeh a dobre sa číta.”

Safeword

Autor: melannen      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Homo electric

Autor: Merixcil      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Waterfall

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nemohu říct, že by to bylo špatné.Ostatně Extasy je pro mě synonymem nejlepší spisovatelky na Adommy u nás.Ovšem romantika nad romantiku, i když to k ostrovu a dvěma muži asi táhne.Zkrátka jsou ff, které si přečtu raději.Pokud budu ignorovat konec, slabší čtyřka.”

Safeword

Autor: melannen      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Ten konec je takové jemný a nadýchaný. :-)”

Homo electric

Autor: Merixcil      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Jedna z povídek na téma "Jarvis má tělo", která opravdu stojí za přečtení.”

A Libertine in the Electronic Age

Autor: MidKnight2501      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Zajímavá trojka. Líbí se mi. :-) I když Pepper jako obvykle nesnesitelná.”

Waterfall

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Janimik:

“Príjemné tak trochu romantické oddychové čítanie s príchuťou nebezpečenstva a dobrodružstva. Možno pôsobí ľahko naivne, ale mne sa to pre oddychové čítanie páčilo a dobre som sa bavila...keďže milujem tento pairing Adama a Tommyho. Krásna príroda, tropický ostrov vodopád a nádherné mužské telá.... šťastný zamilovaný koniec...... trochu snívania mimo realitu :-) ...”

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Janimik:

“Zaujímavý námet, veľmi dobré vyhratie sa z rôznymi problémovými situáciami v živote gayov. Mne osobne sa tento štýl písania páči, aj keď je to občas tvrdé...ale taký je občas aj samotný život”

Příběh jedné (ne)smrtelnice

Autor: The escapist      Jazyk: ČJ

Kirra:

“Nádhera!!!”

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

shadow:

“Přečteno už několikrát. 3/4 a protože jsem promluvy prince Severuse vždy zvládla s úsměvem místo šklebu, zaokrouhluji nahoru. Jen mi malinko nesedí, že na to v pohádkové části hupsli tak rychle.”

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“Krásná romantická povídka. Přečetla jsem ji jedním dechem. Možná za to může mé nynější rozpoložení, ale nevidím na příběhu žádné chyby. Asi jsem se zamilovala :D.”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Letters to Mine Enemy

Autor: FrostedMidnight      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“Úžasný, jen otázka: co dostal Voldy za dárek? :P”

Absolventské dary

Autor: Laurenke1      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“a v každom rohu sa odrazu objavil jednorožec a na celú sieň začali padať konfety..”

Čierny jednorožec

Autor: Ms Severus Kenobi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Strýko Sevvy?! Mein Gott.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“povedené :)”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“povídka se mi moc líbila :) jen kdyby byla dokončená”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“trošku mi tam ještě chybí aspoň jedna kapitola - jak já bych chtěla znát následky :D ale jinak dobré ukončení trilogie :)”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“no jo, je to roztomilé, a ráda si to přečtu znova :)”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“povídka neurazí, a ani z ní člověk nespadne na zadek, přesto má v sobě něco, co mě nutí se k ní vracet :)))”

|<  >|