Komentáře - Leden 2014

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >>  >|

-Snape/Harry-Sexy Silk -

Autor: snoglow      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Kdyby nebylo těch nahatých scén (proti kterým samozřejmě většinou nic nemám), byla bych nadšená. Jenže těch svalů bylo vzhledem k tomu, že se má jednat o Severuse a Harryho, prostě příliš. :D Ale jinak fakt pěkný. Skvěle vybraná písnička a krásně sestříhané.”

Does Your Mother Know? (Sirius & McGonagall)

Autor: MissRJLupin      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Ono to sice nemá absolutně žádný děj, ale je to dokonalé. Cha chá! Hned je veseleji. :D”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Trojtakt

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“...Nic mě nenapadá.Lanevra je Lanevra.Troufám si tvrdit, že i kdyby napsala takové zvěrstvo jako sladkého úžasného Snapea ve Snamionce, dala bych jí plný počet a slepě se přizpůsobím.Skvělá povídka, skvělé charaktery, vtip a lehkost.Co jiného taky čekat, že?:)”

Does Your Mother Know? (Sirius & McGonagall)

Autor: MissRJLupin      Jazyk: fanvid

jesssnape:

“:-D”

-Snape/Harry-Sexy Silk -

Autor: snoglow      Jazyk: fanvid

jesssnape:

“...”

A Case of Sheer Cupidity

Autor: gingertart50      Jazyk: AJ

Nex:

“Postavy jsou lehce nadsazené, ale povídka má charakter divadelního dějství, takže k sobě ladí. Závěr se trochu zvrtnul, celkové vyznění i tak dobré. Obsahuje několik zapamatováníhodných scén a kupodivu naprosto snesitelný Valentýn. *SPOILER* . . . . . . . . . . . . . . . zejména využití vykuchaného kupida a vysvětlení, co to je za bestii jednu mrňavou . . . . . *SPOILER END*”

Jako...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Mariana:

“Jako... není, podle mého drzého názoru, samostatnou povídkou. (Není a je, ale toho si nevšímejte.) Nepřichází v úvahu číst si ji bez předchozího přečtení Když..., jejíž je neoddělitelnou součástí. Sice lze hodnotit Jako... samostatně, ale ne bez znalosti Když... Myslíte si, že vztah Harryho a Severuse je složitý? Ještě jsem nečetla povídku, která by tu složitost dovedla tak dokonale vyjádřit. Která by se dostala víc k... podstatě. Která by jen neklouzala (byť líbivě) po povrchu, ale která by šla až takhle na kost. Když... považuju v žánru HP snarry FF za zásadní dílo. Kdyby existovala snarry čítanka, tahle povídka by se v ní objevila. Když... může existovat bez Jako..., ano, může. Ale je to jako dort bez polevy. Jako... dovysvětluje Když... Jako... vypráví ten samý příběh z pohledu, který jste nedovedli ani odhadovat – z pohledu Severuse. Přináší tedy do příběhu další rozměr. Nečekala jsem, že vyprávění toho stejného příběhu znovu může být místy i napínavější než první verze – verze z pohledu Harryho. Věřte mi, může. (Ještě lépe – nevěřte mi a přečtěte si to.) Jako... není jen doplňkem ke Když... Jako... je plnohodnotnou součástí toho příběhu. Pokud jste se nedovedli rozloučit s Když..., Jako... vás zachrání – dovolí vám to. Myslela jsem, že půjde říct, kterou z těch částí mám raději. Vyloučeno. Jedna bez druhé by nebyla kompletní. Hmm... ano, jsem ráda, že tohle všechno napsat můžu – a že nepotřebuju nic přikrášlovat. Nebudu se krotit, ne u Když... a ne u Jako... Nekritický obdiv? Nikoliv – obdiv, který vyústil z podrobného, pečlivého čtení, které jsem si neskutečně užívala. Prostě si myslím, že... A nebo ne. Přeci jen se trochu krotit budu. Autorka ví.”

Sherlock Crack Video | Series 3 Edition! (Part Three: His Last Vow)

Autor: hahagirl727TV      Jazyk: fanvid

Heredhether:

“Pod tu reakci ze Seven bych se klidně podepsala :D Prakticky jsem si s ní vystačila po celou 3. sérii.”

-Snape/Harry-Sexy Silk -

Autor: snoglow      Jazyk: fanvid

Benny:

“Seru na to a přidám ho tady.Líbí se mi hudba(k videu!)sestřiháno skvěle, příběh je víc než jasný.Ty postelové scény..oceňuji, že to není z QaF.Samozřejmě, kde sehnat co nejpřesnější záběry těl podobných Snapovi a Harrymu,že?4+”

His Own Worth

Autor: atypicalsnowman      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Finally, To See

Autor: atypicalsnowman      Jazyk: AJ

mariaa:

“....”

A Case of Sheer Cupidity

Autor: gingertart50      Jazyk: AJ

mariaa:

“3-2”

Don´t Get Me Wrong

Autor: Bleddyn      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Takové milé a příjemné čtení. Pomona Prýtová zůstává po válce jedinou blízkou přítelkyní Severuse Snapea a snaží se mu dohodit nějakou ženu. Při jedné společenské události dojde k závěru, že nejvhodnější by byla Hermiona. Nijak komplikovaný příběh s několika vtipnými místy (obzvlášť Pomona). Řadím k povídkám "do čekárny nebo na zastávku". 3-4”

Trojtakt

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“....”

Finally, To See

Autor: atypicalsnowman      Jazyk: AJ

Usmevava_Barush:

“..”

Does Your Mother Know? (Sirius & McGonagall)

Autor: MissRJLupin      Jazyk: fanvid

Usmevava_Barush:

“..”

Sherlock Crack Video | Series 3 Edition! (Part Three: His Last Vow)

Autor: hahagirl727TV      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Tyto videa jsou poslední dobou, myslím že od chvíle, co Moriartimu zazvonil v druhé serii mobil v nejnapnutější situaci, občas trochu jako šedý stín rozprostírající se po celém YT. No... když mě nějaké crack video pobaví k smíchu dvakrát během méně jak dvou minut, tak ho považuji za dobré. Od toho ta trojka... :-)”

Trojtakt

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Co dodat... Prostě Kuro podle Lany! ;)”

Does Your Mother Know? (Sirius & McGonagall)

Autor: MissRJLupin      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Jo, dostávat permanentně sprdana, to je prostě Sirius. :-D”

Does Your Mother Know? (Sirius & McGonagall)

Autor: MissRJLupin      Jazyk: fanvid

Benny:

“To znám dlouho:)Naštěstí za tím nic perverzního nevidím.Merlinu, díky:D”

Does Your Mother Know? (Sirius & McGonagall)

Autor: MissRJLupin      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Proč to se dávám? Asi proto, že tohle video naprosto a totálně miluju, ačkoli vůbec nevím proč. :D”

A Case of Sheer Cupidity

Autor: gingertart50      Jazyk: AJ

assez:

“.”

Release

Autor: atypicalsnowman      Jazyk: AJ

assez:

“.”

Inevitable

Autor: atypicalsnowman      Jazyk: AJ

assez:

“.”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >>  >|