Komentáře - Leden 2014

|<  << 10 11 12 13  >>  >|

Loki // MONSTER

Autor: sigyn27      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Není to špatné. Docela se mi líbí ta písnička. :)”

Lost In Wonderland. Tony/Loki

Autor: Zelynxia      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Tohle video znám a mám ho i docela ráda. :)”

Cordelictus

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Lost In Wonderland. Tony/Loki

Autor: Zelynxia      Jazyk: fanvid

Memorin:

“3, 8 mělo to spád, i když to ke konci bylo takové delší sekvence, příběh, gradace..”

Loki // MONSTER

Autor: sigyn27      Jazyk: fanvid

Memorin:

“Nedokonalá 5, ale stejně to bylo perfektní.”

"Leave me in the cold" | Frostiron

Autor: RuataRu      Jazyk: fanvid

Memorin:

“3, 5”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Některé páry prostě patří k sobě. :-)”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“....”

"Leave me in the cold" | Frostiron

Autor: RuataRu      Jazyk: fanvid

Usmevava_Barush:

“...”

Komu přejí všichni svatí

Autor: Jana Vašátková      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pobavilo”

Eating In

Autor: Perfica      Jazyk: AJ

Benny:

“Povedené PWPčko, sice mohlo být delší a detailnější, ale vzhledem k páru je to jedno z těch lepších.”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Dárek

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Dobrý”

Jeho komorník, zmatený

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Dočteno... ono to nakonec není tak dlouhé, jak se to zdá po prvním odstavci. Tak... já vám nevím. Spousta hezkých slov na které by možná některý čtenář potřeboval výkladový slovník. Není v tom moc humoru, což je složka v Kuru docela důležitá, ale to bych celkem přešla (určitě se dá napsat třeba i tklivý příběh na Kuro předlohu. Vždycky existuje způsob jak všechno, co chcete, nějak vyjádřit). Je tu ale jedna věc, které mi tam hodně vadí a... vlastně mi tam vadí Sebastian, což je problém, protože je to hlavní a jediná postava celého příběhu. Vadí mi na něm to, že zatím co v Kuru je opravdu kočkou, vládne svým pánem aniž by se zvedl z polštáře, tak tady je poslušným psem. Jo, povídka je tedy výstižná.// Jsem hodný čtenář, dávám dobré známky a zakládám si na tom, že jsem ještě nikomu nikdy nedala "0" - ne, že by si ji tohle zasloužilo, jen aby bylo vidět, jak moc hodná vlastně jsem. :-D”

The Candy Man

Autor: Suitesamba      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Vtipné a milé :-) 3-4”

Lower Him Down (With Links of Chain)

Autor: loupgarou1750 (LoupGarou)      Jazyk: AJ

finde:

“BDSM , dobře napsáno, ale opravdu jen pro silné povahy”

Damage

Autor: Xanthe      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Na povídku jsem narazila při hledání jedné povídky pro Benny (ne, furt jsem ji ještě nenašla) a zatím vypadá docela zajímavě, ale přečtené mám teprve dvě první kapitoly. Ony jsou totiž ty kapitoly docela dost dlouhé.// Hrozně se mi v tom příběhu líbí, jak dobře je psaný Duckman. On je přesně tak roztomilý, jako i v seriálu. Vždycky mi přišlo že má v sobě trochu McCoye.// Uvažuji, jestli je styl prostřihu scén snaha zformovat duševní poruchu do psaného textu nebo je to kopírování filmových prostřihů.// Popravdě jsem to nedočetla do samého konce, ale případ byl vyřešen, tak předpokládám že to skončí dobře. Inu... To téma jsem četla u X-krát v Potterovi a jak jsem zjistila, pokud zaměníte hlavní postavy za jiná jména s podobným charakterem, prostě to bude pořád stejné. Některá místa už byla nakonec dost zdlouhavé a ukňouraná, erotické scény to oživily a charaktery postav bylo dobře zvládlé.”

Byl to jen sen, Molly

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dobré, ale zajimavějši by bylo, kdyby se ten sen zdál Arturovi.Vemte si tu bitku s Malfoyem..za tím musela být zhrzená láska:)”

Dárek

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nevím, tenhle fekál humor mi nic neříká a na druhou stranu ani neurazí.Btw průměr.”

The Unexpected Surprise!

Autor: StarFishChick      Jazyk: AJ

Benny:

“Já se na to .. víte co.Vyberu si Spuffy, abych si odpočinula od homosesuálních vztahů a HP jako fandomu a co se nestane?Ve 14té kapitole Dawn řeší Brumbála.K příběhu samotnému..zkrátka o ničem.Buffy je děvka babylonská, protože spala v krátké době s Angel, Spikem a Rileyem.Otcovství se vyřešilo hned, takže 12kpt plácaní o ničem.Sakra.”

Kočičák

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Takéto mám rada:)”

Zkrocení zlého muže

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To bylo dlouhé a přiznávám, že ke konci už mě to taky moc nebavilo. Líbila se mi scéna s výpraskem, hodně se mi líbila. Nelíbil se mi ten slaďoučký závěr, ani trochu. Takže to hodíme na průměr na jdeme od toho.”

Trojtakt

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

K/S film-video 2

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Já se taky bavila. :)”

Metamorfóza lásky a další motivy

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Paní archivová... Uvidíme, jestli se vytáhne jako u Triptychu. /// No, Triptych to není, ale i tak jsem z toho na větvi! :)”

|<  << 10 11 12 13  >>  >|