Komentáře - Září 2013

|<  << 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29  >|

Just Tonks - fanart

Autor: Gold-Seven      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Proč má krátké vlasy? Proč je oblečená jako bezdomovec? A proč jí ze zadku trčí klacek?”

Svrchovaná

Autor: greenie      Jazyk: ČJ

kami:

“Robiť mi z nich ženy... a ešte z nich dvoch, keby to bol Remus, ani nepípnem, ale takto... nie, nie.”

Teachers work

Autor: goldenrod1034      Jazyk: fanart

kami:

“Keby tam nebol miesto Snapea Rickman, tak tomu aj uverím.”

Just Tonks - fanart

Autor: Gold-Seven      Jazyk: fanart

kami:

“Nikdy mi neprišla sympatická.”

Jak voní svoboda

Autor: golux      Jazyk: ČJ

kami:

“Nechytilo ma to.”

Chtít a mít

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

kami:

“Spätne na tých PWP nevidím nič fascinujúce.”

Výuka tance

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“Aj keď sa teším, že tam vystupoval pár DM/SS, niečo tam chýbalo. Lepší priemer. Dobrá veta: Jasně, ojeďte se inkognito.”

Přes mříže bezcitnosti dokaž cit

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“Dobrá detektívka, a myslím, že vzťah Snapea k Harrymu bol zrejmý. (Galantne otváral dvere) a to, že Harry chcel aby ho pobozkal? Citové a psychycké napätie, žena ho podvádzala, zabili mu šéfovú, vrah není vrahem a tak dále... Škoda len, že Draco nebol so Snapeom... auhm, som spokojná. :)”

Výuka tance

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Toto patrí k tým "úsmevným" poviedkam s Dracom a Snapeom.”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Niektoré vety boli pre mňa čerešničkou na torte.”

The Secret's In The Telling

Autor: Sakuri      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Několik poznámek, které mi šly hlavou během čtení. (Omluvte prosím sníženou kvalitu inteligence. Je způsobena spánkovým deficitem). - Nejlepší popis proměny ve vlkodlaka, jaký jsem kdy četla. - Páni! Snape je Snape! - Chci být vlk (případně pes) a v noci běhat se smečkou po lese. - Zabije už někdo Rona, nebo to budu muset udělat sama?! - Oběma párům by možná slušely samostatné příběhy. - Opravdu se ta ženská mohla tak snadno dostat do hradu? - Zabije už někdo Harryho, nebo to budu muset udělat sama?! - Beru zpět! Koukej od něj dát ty pracky pryč! - Benny! Ty vrahu! Jsem už trochu stará na to, abych chodila spát v půl páté ráno!”

Důvěra

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

kami:

“Priznávam, že som na tom podobne ako Benny, ale vôbec nechápem, čo je v konečnom dôsledku na tom také super?”

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

kami:

“Keby nebolo toho karibského slnka... zatiaľ 3.”

Bestiální něžnost

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

kami:

“Mám k tej poviedke špeciálny vzťah, popravde skôr ako emo mi tam prekážal ten upír.”

Zmena je život

Autor: Kami      Jazyk: SJ

Benny:

“Po první kapitole jsem měla dojem šíleného déja vu..a asi u Luciuse jsem zjistila, že jsem to skutečně už někdy někde četla.(mne hned tak něčím nepřekvapíte)Co k tomu říct?Téma, které zde již bylo a zřejmě se párkrát zopakuje.Nic co bych si zapamatovala nebo vyzdvihla.Snad jen kapitola se sexem je zaheslovaná.S čímž nesouhlasím.Konec taky není uplný happyendem.Průměr.| Autorka zrušila zaheslovanou kapitolu.Což je krok správným směrem.Díky.Ovšem na sexuálních scénach by to chtělo víc zapracovat-bylo to sterilní, bez citů a rychlé.Známka nezměněna.”

|<  << 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29  >|