Komentáře - Září 2013

|<  << 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29  >>  >|

Zkouška

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

kami:

“Pointa na dvoch frontoch, to sa málokedy vidí a som rada, že Hermiona je Hermiona. V známke je to tak medzi, ale mám dobrú náladu.”

Zvířecí vášeň

Autor: Lanevra, Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“O tomhle mi Lanevra říkala, dík za připomenutí:)Společně psaná povídka..no, ono je to zábava psát.Horší je, že ostatním to tak úžasné nepříjde.Zdá se mi to dlouhé, popisné sice ohledně chování šelmy vystihnuto dobře.Ohledně obsahu, respektivě zoofilního styku nemám žádnou poznámku.Zoofilní sex ráda, jen to není přesně ono.Za 2.”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Z tejto poviedky mám strašnú radosť. :D”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Túto mám rada, je fajn. :)”

Zvířecí vášeň

Autor: Lanevra, Styx      Jazyk: ČJ

kami:

“Nemám rada tento typ poviedok, nepovažujem ich za vhodné publikovať, to už radšej poslať mailom a v maily to nechať.”

Licantropo

Autor: Starvation      Jazyk: ČJ

Benny:

“Přečteno 40kapitol a vyvěšuji bílou vlajku..kapitoly jsou krátké a cca prvních dvacet je skvěle popsáno.Dovolila jsem si to označit jako OOC, protože ta zvěrstva, co se autorka dopustila postupně na všech zučastněných, se nedají odpustit.Už to jak si Lupin rve vlasy, kvůli napadení Draca a v následující kapitole je to necitlivý a rady rozdavající hajzl.Dále Harry byl mimo charakter už od začátku(ovšem od autorky se nedočkám Harryho IC asi nikdy)Harry se choval jako náctiletá puberťačka a postupem času stáhl do patosu i Draca.Co napsat ke Snupinu?Remus svedl Severuse.Dost lacině a nerozumněla jsem, proč by se Severus měl vyplakávat Remusovi na rameni(DOSLOVA!)Remus tituloval Severuse různě:Seví, lásko moje, netopýrku, miláčku..když jsem řikala, že Draco a Harry se chovali pateticky, Remi se Sevím to jsou rovnou přiteplené buzničky(omlouvám se, ale je to tak)Nápad s lykantropii se jaksi vytratil a zbylo jen Bravíčko pro gay komunitu.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Benny:

“Uff, zřejmě tohle v životě nedočtu.Začala jsem Strom číst už 2x.Pokaždé jsem dorazila do třicaté kapitoly.Všemocný Harry, osazenstvo Bradavic, které i přes známá jména/Hermi, Draco, Ron atd/nepoznávám.Bytostně nesnáším všemocného Harryho, kterému autorky naloží na záda ještě víc schopností než samotnému Merlinovi a Brumbálovi dohromady.Nemusím se ani dobelhat do konce, abych věděla jak to dopadne-četla jsem pokrčování a musím říct, že ta se povedla víc než samotný Strom.1-2”

Bed of Silence

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vždycky jsem si říkala, že si jednou musím přečíst ten slash, který napsala Tira Nog na Kirka se Spockem a vida - on mi někdo přeložil. :) - Jde o AU. Předpokládám, že děj je tak trochu narážkou na TOS epizodu "Zrcadlo, zrcadlo". Nicméně je to AU i k této AU. :) Spock je tu otrokem v nevěstinci, kam zajde Kirk jako císařský kapitán lodi. No tak ... / Nebudu si na některé věci stěžovat, protože jsem dostala, to, co jsem čekala. Do značné míry je až děsivé, jako moc jsem dostala to, co jsem čekala. Je to Tira, takže postavy nejsou mimořádně kanonické (jde o AU, takže se může cokoli :), za to popis sexuálních scén je obstojný a stojí za to. Dokonce stejně jako - proti zvyklostem - Tira popisuje snarry jako Harry/Snape místo Snape/Harry, tak tohle je - proti zvyklostem - opravdu Kirk/Spock místo Spock/Kirk vztahu. / Taky překlad od Archey už jsem četla a pořád platí, že potřebuje dobrou betu jako sůl. Kdo se hlásí? Já ne. :) / Nicméně .. přes všechny možné vady .. je tohle zatraceně zajímavý počin. Překlad K/S povídky do češtiny - to je něco raritního. I když mám pocit, že by nebylo na škodu, kdyby sem napřed přišlo pár klasických K/S povídek ještě před takovouhle AU. Ale přesto díky za ni. Z vděčnosti zaookrouhluji nahoru. :)”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Občas se k tomu vracim a naprosto miluju začátek, ale pak mám pocit, že to klidně mohlo v půlce skončit, je to natahovane se spoustou Hluchých míst...”

Prasklinka v čase

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Krásná záležitost a krásný překlad. A ze všeho nejvíc se mi tady líbí Ron. Nechová se jako idiot, neječí a necpe se vsim , co vidí...”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Benny:

“Peru se s tím už dlouho a vzdávám to.Draco jako prostitut..jasně, on je úžasný obětní beránek.Ale nebaví mne si zapamatovat si ty pasáky, kurvy a zákazníky okolo.Navíc Draco má pár alter eg v hlavě.Harry Potter smíchaný s mudlovskou zápletkou..nebaví a netoužím to dočíst.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Nemohla jsem uvěřit svým očím, že nemám tuhle povídku ohodnocenou, ačkoliv jsem ji četla už několikrát. (Na druhou stranu, každá záminka přečíst si ji ještě jednou dobrá.) Je to napsané dobře, ačkoliv tahle část vpodstatě postrádá děj. Je to o vztazích, které jsou popsané tak, jak to umí jen málokdo. Žádná černobílá láska/nenávist, všechno je mnohem složitější, ale přece uvěřitelné. Jo, tuhle povídku mám ráda.”

Rozbitá křídla motýlí

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ne, tohle nejde..”

Prasklinka v čase

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jestli čtete komentáře jistě víte,že Tiru Nog nemám ráda.Chápu,že bez této povídky by většina lidí nepochopila Strasti dospivaní.Ale povídka je pro mou osobu stejně zaživná jako Foglarovi Hoši od Bobři řeky.Skladám poklonu Cas.Ale tohle jsem číst nikdy neměla.”

Nepravděpodobný pár (An Unlikely Pair)

Autor: Anne M. Oliver      Jazyk: SJ

Benny:

“Bavila jsem se, když Hermiona a Draco měli poznámky k hostům na svatbě(tohle se dělo i na té mojí?!)Nicméně to bylo dost předvidatelné a zkrátka nebavilo.2-3”

Sokół

Autor: justusia7850      Jazyk: PJ

Benny:

“Jsem zvědavá jak Poláci umějí napsat snarry.Byla jsem upozorněna na odklon od kanónu..takže uvidíme.|| Sakra, sakra a sakra!Ti Poláci mají zvláštní vnímaní.Odklon od kanónu pro mne značí nepodstatnou drobnost.Tady sedí Severus na Snape Manor se svou matkou a vymyšleným bratrem.Do toho samozřejmě špehuje pro Řád a je chopný Smrtijed.Sbalí v kavárně Harryho(tedy ne Harryho, jmenuje se jinak)A má za úkol najít ztraceného Spasitele kouzelnického světa.Přitom Harry je také v Řádů..jeví se mi to dost jako Strom poznání, který v životě nedočtu a tohle také ne.”

V moci nepřítele

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No, tohle je pecka. :D”

A Sad State of Affairs

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Zatím jsem nečetla povídku s tímto párem, které bych věřila, a tahle v tomto ohledu nevybočuje. Na druhou stranu, jak je u autorky zvykem, je to neskutečně čtivé a její Ron mě hodně bavil. Draca naopak nevychytala vůbec. Naštěstí to byl celkem sympaťák. 3-4.”

Získat srdce lva

Autor: Montana      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Harry Potter a noční můry minulé budoucnosti

Autor: Viridian      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Fúzatý, starý čert rohatý!

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

belldandy:

“Podle mého je to pěkná anekdota. Odvážná minimálně co do párování. Dá se ji dokonce i věřit, aspoň když je tomu jeden alespoň maličko nakloněn. :) Což je při takovém párování, co říct. A ještě dodám, že jsem četla i podstatně roztahanější věcí. :) A navíc fandím téhle Tessčině akci s výzvami.”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Na každého jednou dojde

Autor: Starvation      Jazyk: ČJ

Benny:

“Můžete porovnávat s Lanevřinou Agorafobii.I když tohle je drsnějšího ražení.Trojku dám jen proto, že si účty měl vyřizovat Potter.”

V moci nepřítele

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Loki jak ho mám nejraději: vymýšlí ptákoviny, všechno na něm vypadá lehkomyslné a přitom má v sobě opravdovost. Navíc s Clintem, ach ach ach. :-D”

O filmovém milovníku - fanvid

Autor: multimedialnibeta      Jazyk: fanvid

Mandelinka:

“Skvělé!”

|<  << 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29  >>  >|