Komentáře - Září 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17  >>  >|

Svetlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Adelaine:

“Četla jsem to už dýl a popravdě přiznávám, že zezačátku jsem z toho byla docela nadšená, docela jsem tomu i věřila a hlavně mě to strašně bavilo. Po půlce už to ztratilo švih a glanc, takže jsem to dočetla už jen, abych to dočetla a věděla konec, ale jinak nic moc. Jo a nesmím zapomenout na rozřešení, to mi přišlo fakt docela mimo, jak to bylo zezačátku napínavý, tak nakonec docela zklamání.”

Co ti brání v pousmání 2- SS&HG

Autor: Sevy      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Mně se hodně líbila relevantnost textu ke Snapeovi:). I ten pár mi na to seděl, možná údernější švih, ale jinak fakt dobrý:)”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

kami:

“Už po druhom drabble som prekukla celú poviedku.”

Příležitost

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

kami:

“Prepána, toto mal byť Snape? Ale čo tomu uznám, že to bolo vtipné.”

Harry Potter: Lay all your love on me [Snape/ Hermione]

Autor: AmeliaEarhart89      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Tohle se dá strašně těžko hodnotit. Sestříhaný je to opravdu geniálně, ale ta písnička se mi k tomu tak strašně, strašně, strašně nehodí. A to není nic proti písničce samotné, jen spojení daného tématu ve videu s touhle písničkou. Takže tři, protože sestříhání a příběh se mi fakt líbí.”

Kráter

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

W1ktorka:

“Silné. To se jen tak nevidí. Recommendi”

ST - Request_teddy bear

Autor: simengt      Jazyk: fanart

W1ktorka:

“legrace :) :)”

Poslední trest

Autor: Arival      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Chci umřít.”

Žádný člověk není ostrov

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Celou dobu to šlo, žádný zázrak ale taky vůbec nic špatného. Až na ten závěr - co to mělo být? Nad prstýnky jsem se sice ušklíbla, ale dobrý. Ale co ten hrůzný epilog? Takhle to zmrvit. Škoda.”

Poslední trest

Autor: Arival      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Nádherná povídka s nepěkným koncem”

Escaping the Paradox

Autor: Meri      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Pěkné, ale až příliš zádrhelů, nebo možná příliš povrchní. Severus to zachraňuje přímočarostí, s jakou prezentuje svůj vztah Harrymu. Podle mě je mimo i název příběhu, protože ten paradox je vysvětlen tak nelogicky, že by možná bylo lepší, kdyby zůstal nevysvětlen. Mnohem víc než o cestování časem bych tady mluvila o alternativním vesmíru, protože z toho původního nezbylo vůbec nic. Po přečtení Dvou tisíc obrátek si stojím za tím, že cestování v čase se dá napsat i uvěřitelně, logicky a právě bez paradoxů. Příběh je ale zvláštní prohozením rolí, Harry je ten dospělý, který musí mít rozum a Severus ten, kdo mu ten rozum podkopává a to se mi moc líbí. Ale celé je to střípkovité a ta záležitost s viteály a relikviemi je tam jen tak mimochodem. 3-4”

Žádný člověk není ostrov

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Benny:

“:)”

This is war II FMA

Autor: JEN AND BROTHER      Jazyk: fanvid

Benny:

“Také mi chybí znalost anime, nicméně ani tahle ukázka by mne nedonutila se na něj podívat.Neuchvátilo”

NCIS - Family Portrait

Autor: NCISmelanie      Jazyk: fanvid

Benny:

“Merline to je drama!!!”

Harry Potter: Lay all your love on me [Snape/ Hermione]

Autor: AmeliaEarhart89      Jazyk: fanvid

KalamityJane:

“Ono je to vážně pěkné”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“něžná jednohubka”

Jeho vina

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Moc nemám ráda ty převyprávěnky, ale konec byl fajn :-))”

Naštvaní (Mad)

Autor: JAB      Jazyk: SJ

Sargo:

“Také mi stekla slza.”

Křivonožka: Poslední bitva

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-D :-D”

Pád králičí norou

Autor: Ayla PascaL      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Poněkud neuspokojivé. Slabší tři.”

Křivonožka: Poslední bitva

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

kami:

“"Bílá plandavá věc" bola originálne pomenovaná a myslím, že Krivolabov charakter môže byť podobný tomu Silvestrovmu (kto pozná stařenku Oggovú, vie), no až tak vtipné to súhrnom pre mňa nebolo.”

Naštvaní (Mad)

Autor: JAB      Jazyk: SJ

kami:

“Osobne som rada, keď si autori myslia, že Snape pocity nemá. Pretože to môže skončiť presne takto...”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Kámen by se ustrnul. 8-)”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Severus je rozkošný (poď k mamičke! ♥) a Sirius ma po neviem koľkom raze začal iritovať. Nejako mi už nesedí ako chápavá osoba.”

This is war II FMA

Autor: JEN AND BROTHER      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Přiznám tomu videu bez rozpaků, že je udělané dřív a vzhledem k podobě je tu velká pravděpodobnost, že autor toho na HP se tu inspiroval. Ostatně, to není hřích, dělají to všichni a ve své podstatě je na tom založená drtivá většina fanouškovské tvorby. Ovšem... zdá se mi, že video na HP je po technické stránce o něco lépe zvládnuté, má lepší kvalitu a, zcela osobně, mi dává větší smysl text versus obraz. Je to z velké části samozřejmě dáno tím, že příslušné anime neznám, přesto... nevím, něco mi tam tak jako tak chybí.”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17  >>  >|