Komentáře - Září 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16  >>  >|

Krev za krev

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

W1ktorka:

“to je vážně jako sapkowskii....talent”

Znovuzvolení

Autor: Darth Zira      Jazyk: ČJ

W1ktorka:

“sw neurazí”

Chrastava loaded

Autor: Ebženka      Jazyk: ČJ

W1ktorka:

“připomíná mi to magikaVontscharry :-)”

Banishment

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Benny:

“PWP, sladčího ražení od Cheryl Dyson by zde neměl chybět.”

Skryté vzpomínky

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

kami:

“Nie zlé, romantické, no viacej som sa k tomu nevrátila.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

xinef:

“Je to už nějaká doba, co jsem ho četla. Neplánuji ho číst v nejbližší době znovu. Líbil se mi, ale zároveň tam byly i nějaké věci, které mě moc nebraly. Nejsem moc velký příznivec imaginárních mentálních světů a tady těch věcí kolem zákoutí lidských myslí a jejích tajných komnat. Ani ta komunikace bez slov, na způsob telepatie mě nefascinuje. Ale protože jsem to přečetla od začátku až do konce, určitě to nebylo tak špatné. Ano, občas mi tam chyběly jiné postavy. Bylo tam až moc Severuse a Harryho. Vlastně jenom oni dva. A Albus. Jinak měla autorka hezký styl vyprávění, originální nápad, nádherně promyšlený svět a zákoutí lidské mysli. Objektivně je to velmi kvalitní dílo, co se týká autorčiny představivosti, kvality psaní i vyprávění.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

xinef:

“Super začátek. Taky to nebylo pouze snarry, ale svou roli dostali i Hermiona, Neville, Draco a Ron. I když u Rona mi neseděl jeho milostný život. Jestli byli OOC, nějak mi to nevadilo. I Draco byl nezvykle zkrotlý a miloučký. Líbili se mi dobře vykreslené vztahy mezi studenty. U Harryho mi vadily jeho téměř až zázračné schopnosti. Toho všemocného mága si mohla autorka odpustit. Ale jeho lekce, kdy své nadané spolužáky učil jak využít svůj skrytý potenciál, byly zase zajímavé. Bitva s Voldemortem si přišla až příliš rychlá, nijak rozebraná a odfláknutá. Ron jako stratég měl něco plánovat, ale to něco není dost konkrétní, aby měl čtenář pocit, že měli skutečně nějaký bitevní plán. Autorka to spíše pojala: prostě se to nějak seběhlo, bojovali a zvítězili. I já souhlasím s tím, že po bitvě s Voldemortem mohla povídka skončit, protože pak šla kvalita dolů. Bylo to spíš zbytečně natahované a nijak zajímavé. Ale ano, konec byl aspoň hezký. Pokud si mám ale nějakou povídku přečíst podruhé, pak tuhle.”

Pařížské tajemství

Autor: Magenta      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“Je to jednoducho wuaawuu-fjiu-fiu-fu! ;) Proste super. :)”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Zimní zjevení

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Benny:

“V podstatě pwp na téma Drarry, můj šálek čaje, povídka je skvostně napsana.Zvlašť ten Harryho zmijozelský trik na konci:D||Odkaz opraven, skoro jsem vyhrála tablet:)A taky jsem zvedla známku.”

Tequila

Autor: tallulahbell      Jazyk: ČJ

l.terka:

“Perfekní”

Půlnoční duel

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

kami:

“Bolo to fajn, ale dlhodobý dojem to vo mne nevyvolalo.”

Pro nás

Autor: Senjy      Jazyk: ČJ

kami:

“Mne tam veľmi prekážal ten koniec, ale inak ma to zaujalo. Občas som nevedela či chcem, aby sa postavy chovali tak, ako sa chovali. A Severus bol na môj vkus príliš slabý. No na priemer to rozhodne nie je.”

Pikový král

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

kami:

“Ehm! Táto poviedka nepatrí k tým, ktorým by dal človek pri zmysloch 5 bodov, ale ja jej ich dám a nepýtajte sa ma prečo.”

Ovocné guličky

Autor: Michmak      Jazyk: SJ

kami:

“Náhodou, mne sa to kedysi páčilo. Vtedy som mala ale úplne iný vkus.”

Jak jsem strávil léto v Bradavicích (a další věci, které nechcete, aby vaši studenti věděli)

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

l.terka:

“Pobavilo :)”

Čas na změnu

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Severusův syn Harry

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

l.terka:

“Slabší než první díl, ale také pobavil :)”

Unexpected Series

Autor: Seeker      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Přiznám se, že nejsem moc velký fanda BDSM povídek a kluci se tady do toho skutečně obuli. Nicméně... Tahle povídka je rozhodně nezapomenutelná a úžasně napsaná. Kvalitní PWP by člověku mělo umět ohřát krev k bodu varu i pár dní po dočtení a to tahle dokáže. "Then he rubbed."”

Fúzatý, starý čert rohatý!

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Mrmla:

“:-)”

Cena, kterou splatíš

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Benny:

“Merline..už jen ten pár a sex..”

Zajímavý případ

Autor: Katzci      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Lupus in Fabula

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16  >>  >|