Komentáře - Srpen 2013

|<  << 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  >|

Voldy nemá mimino

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-D”

Maska

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Salome:

“Je to moc pěkná love story, která neurazí. Postavy jsou samy sebou, příběh není přeslazený ani ve svých sladkých chvílích, zajímavý prolog dává tušit, že se NĚCO stane, ale už nenapoví, co - to tomu dodává zajímavé napětí i v klidných kapitolách. A přesto dokáže být i vtipná. Povídek o lásce Hermiony a Severuse je dost, ale tahle je dobře napsaná, vyhýbá se klišé v maximální dnes realizovatelné míře a má příběh, který je schopný překvapit.Čte se hezky, nic nedrhne. V příběhu trochu ruší velké časové skoky, na druhou stranu je třeba ocenit, že to není uměle natahované . Takže - příběh by byl průměr, za dobře vykreslené postavy, vtip a šarm jazyka, napětí prologu a skvělý epilog zvedám na 4.”

Vůle Boží

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Salome:

“Tohle jsem četla už před časem, dík za připomenutí. Je to temné, kruté a temné, a hodně zajímavě napsané. Zajímavý styl, těch citátů je možná až přespříliš, budí to dojem umělosti, přeplácanosti. Pravopisných chyb je minimum. Hodně zajímavě a oceňuji, že logick, bylo vysvětlené "zmrtvýchvstání" Voldemorta. Oceňuju taky, že Voldemort byl po celou dobu naprosto a svůj zlý. Jak už zaznělo, přestože mělo jít o pokračování, bylo zcela ignorováno proroctví - fajn, beru, že se vůbec nemuselo naplnit, ale nechápu, proč je Voldemort jen tak hodil za hlavu - tohle je hodně nerealistické. Je to povídka z níž mrazí, perfektní je na ní vylíčení psychologie oběti manipulativního psychického násili. Chtělo by to něco udělat s popiskama - rozhodně se k tomu nemíním vracet (dvakrát mi na depku stačilo), to ale přece neznamená, že to je průměr, že? Jo, a přidávám ještě jeden odkaz, protože v tom oficiálním se to nezobrazuje příliš dobře: http://fanfiction.potterharry.net/cze/povidka/4771|Vule-Bozi.html”

Vanity

Autor: Wartcap      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Dost dobrá povídka, velmi se mi líbilo propletení povídky s původní knihou konkrétně Princ dvojí krve.”

Vůle Boží

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Benny:

“Neměla jsem problém tohle přečíst, i když já a Harrymort nejsme kamarádi.Žádná zamilované slovíčka ani z jedné strany, dobře podaný Stockholmský syndrom spolu s výukou Bible.Skvělá povídka, 3-4”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

l.terka:

“pěkné”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

kami:

“Veľmi vydarené drabble.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Tak jsem si početla a celou dobu si říkám: sáfra, už jsem kdysi ve svých počátcích musela číst něco strašně moc podobného... a pak jsem samozřejmě zjistila, že je to ono, jenom zkreslené časem a dojmem věcí přečtených od té doby. Hrozně mě to překvapilo, protože pocit z té povídky je tak propastně jiný! Ale úplně a zcela. Lepší i horší. Celku z mnoha důvodů nevěřím, je tam ovšem řada brilantních detailů. Nevím ale, nakolik příjemným překvapením je zjištění naprosté rezistence vůči popisovanému násilí.”

Severusův chtíč

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Salome:

“Pokusím se nebýt příliš kousavá, protože jsem si vzala k srdci radu Belldandy: Zápletka je obvyklá, a vyjadřuje erotické snění autorky - to nemyslím ve zlém, protože právě tím může oslovit čtenářky. Tedy průměr. Jazyk není nejhorší, i když některé věty na místě těžké romantiky probouzí úsměv. Průměr. Pravopis: příliš chyb. Myšlenka, přesah - nic, ale to nevnímám jako chybu, protože to nebyl cíl autorky (tím bylo popsat svou erotickou fantazii, a byl splněn v prvních kapitolách) - alespň doufám, že nebylo. Druhá část je nastavovaná - snažila se docela dobré PWP dodat zápletku, a ne úplně se to povedlo - nechci spoilovat, ale místy to je poněkud ... dětsky naivní, postavy šustí papírem a jsou dost OOC. Ale četla jsem horší, mnohem horší, ve svém žánru si čtenářky určitě najde, a kdo si chce snít (a nepotřebuje k tomu dva penisy), tak tady může. Tedy slabší 2.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Teď jsem normálně zpanikařila. Já ještě nedala komentář ke Klíči?! Jako fakt?! Nebudu psát padesátiřádkové vyznání, protože komu by se to po mně chtělo číst, že? Takže jen... Elysejský klíč pro mě ještě nic nepřekonalo a moc bych se divila, kdyby se to v budoucnu změnilo. Nic jsem nečetla tolikrát (včetně "skutečných" knih) a nic mě ještě tak nezasáhlo jako Klíč. Stejně jako u kánonu mi hlava nebere, jak někdo dokáže napsat tak úžasně košatý příběh, aniž by se mu rozpadl pod rukama. Spousta probdělých nocí, 78 posmrkaných kapesníků, spousta nádherných scén a replik, které si opakuju, když je mi nejhůř. A nesmím zapomínat ani na tu drobnost, že jsem díky Klíči začala psát FF na HP. (Je samozřejmě diskutabilní, jestli to patří do výčtu v kolonce PŘÍNOSY :D). Kurník a to jsem chtěla napsat jen kratší komentář. Dodám už jen to, že tady jsem se zamilovala do Severuse. Neodvolatelně. Hluboce. Šíleně. Teď už jen přidělím desítku a... Aha, tak ono se dá hodnotit jen pětkou? :) Co se dá dělat. :D”

Ty

Autor: LookFar      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

Nevěříš mi?

Autor: Wendy A. Darling      Jazyk: ČJ

Benny:

“Bod za snahu.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tohle je třetí přepisování komentáře a to nejsem fanoušek tehle fanfikce.Ach Lanevra na mne nebude pyšná, ale jako na tupého Nebelvíra se svědomím, na mne nemá ještě ten správný vliv.Za snahu 1.”

Večírek

Autor: Polinko      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkně...”

Slytherin Night

Autor: WinterSpringPro      Jazyk: fanvid

Benny:

“Menši otázka:WTF???Netoužila jsem se zrovna divat na nactileté zpěvaky(což jsem možná přehnala)Se zmijozelem to mělo společné jen kravaty a zelené balónky(to jako fakt?)Toto nemá s Potterem nic společného.//Ok, přemyšlela jsem a musím uznat, že zřejmě rostu a jsem tolerantnější.Takže odteď žádné nuly.I když jakakoliv povídka/video bude stát za h***o, dám bod už jen za tu práci a snahu, kterou do toho autor vložil.”

Blond

Autor: Galadriel      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“:-)”

Večírek

Autor: Polinko      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Potter's Maddness - Potterovo bláznovství

Autor: pekeleke      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Musím se smát. Úplně Severuse vidím... :)”

(Ne)podařený experiment

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

Salome:

“Tak jsem si dnes dala předsevzetí, že budu hodná. Ach jo, asi se mi to nepodaří. Námět: obvyklý, ale šel by - tedy průměr. Za odfláknutí, pokud jde o alespoň nějaké vykreslení postav - mínus jeden. Za nadprůměrné množstvé pravopisných chyb, další bod. Za neuvěřitelně nekanonického sprostého Harryho - další. Za přeslazený konec, který shodil i to zajímavé, co by se snad mezi řádky našlo - mínus jeden. Kde že to jsme?”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Už je to pár měsíců, co jsem to dočetla, ale vzpomínám si, že jsem se od toho nemohla odtrhnout. Obřad byl dokonalý. Pár míst sice drhlo, ale určitě se k tomu ještě vrátím. //EDIT: Tak jsem se skutečně vrátila a nemůžu si pomoct, zvedám na plný počet. Totiž, abych to vysvětlila, chyby bych našla a místy by tomu slušel střih, ale povídka, od které jsem se dva dny nedokázala odtrhnout a jednu noc šla spát ve tři, to je prostě srdcovka. Dokonce jsem tentokrát nenadávala nahlas nad Harryho eskapádami. Sice bych mu asi občas ráda dala facáka, ale napsaný je fakt dobře. Zkrátka sedmnáctiletý kluk, který je zatlačený do kouta. Vsadím se, že ani toto čtení nebylo poslední.”

Apostata

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Salome:

“Tohle není můj šálek kávy. Ale je to výborně napsané. V rámci svého žánru vynikající. Má to svou zvrácenou temnou logiku a dotkne se to srdce.”

Snape´s Worst Nightmare

Autor: Draco664      Jazyk: AJ

Akae21:

“Líbí. Ale první kapitola je nejlepší.”

FG2 – The Trio Hit Hogwarts

Autor: robst      Jazyk: AJ

Akae21:

“Zajímavé. Ron je větší idiot než v originále. Chtělo by to CZ.”

(Ne)podařený experiment

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

Benny:

“Chybí úvod, nápad se mi líbil, ovšem ten plačtivá Hermiona.No dobře, to je můj problém.Takže na snamionku je to slušné, i když já to neposoudím nejlépe.”

Krvavá hra

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Čisté a prosté bloodplay PWP neboli: "Krev a pot a semeno a žár." :) Proč mám u čtení tak silný pocit dejavu jakoby bych to už četla? /// Nevím, jestli to tak vnímá sama Sinam. Já ale nemám pocit, že by se fanfikce, které si vybírá pro překlad vyznačovaly nějakou výraznou kanoničností (Co by asi řekla? Třesu se..), za to mám dojem, že Sinam měla vždy mimořádný vkus a cit proto vybírat z fanfikční tvorby právě ty věci, které pro svou (někdy větší nebo jako zde jen zcela lehkou) non-konformnost, mohou být zajímavé i mimo ten náš píseček čtenářek fanfiction. Pochybuji, že by se mnou souhlasil každý, ale podle mě mají právě tyhle věci - ten největší potenciál být "literaturou", raději bych řekla - být literárně zajímavé. Například na zobrazení takových vášní jako je ta v této povídce si "normální" literární autoři troufají jen vyjímečně a tím méně z pozice nastaveném pro ženskou slast.”

|<  << 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  >|