Komentáře - Srpen 2013

|<  << 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  >>  >|

Beze slov

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

l.terka:

“Pěkné, :)”

Porucha

Autor: Titany      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nebylo to špatné, ale kdyby si to autorka po sobě dvakrát třikrát přečetla a trochu to uplácala, nechyběla by jakási soudržnost.”

V jeskyni

Autor: Profesor      Jazyk: ČJ

Sargo:

“No jo, když ono to nějak není ono. A přitom ten potenciál!”

Pistolníci

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Je to takové... kvěci. :-))”

Stigma Chaosu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Omlouvám se, neznám v tomhle fandomů vůbec souvislosti.Takže známka čistě za čtivost a hezký příběh.”

Stigma Chaosu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Už je to nějaký ten pátek, co jsem četla Warhammer, ale... ano. Něco takového tam zapomněli přidat. :-)”

Prosincové drabblování

Autor: Amanuensis, Katekintail, Beth H.      Jazyk: ČJ

kami:

“Štvorka a sedmička sa mi páčili, ale ostatné boli v nízkom priemere.”

Nádech pampelišky

Autor: Ajja Pensivell      Jazyk: ČJ

kami:

“Čisto len zo zvedavosti a predsa len správnosť českého slohu nie je to, čo by som dokázala plnohodnotne posúdiť, možno to bude pri tejto poviedke plus.///Aha. To je tá poviedka.”

Dopisování se Snapem

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Salome:

“Vcelku standardní erotická fantazie.Dobře psané, pravopisné chyby v toleranci. Harry mi připadal IC, Snape jen místy. Za to, včetně jeho proměny, o které si taky myslím, že působit vtipně neměla, a chování neodpovídajícímu snapeovské opatrnosti, bod dolů. Za dobrý nápad s dopisováním, které zejména z počátku bylo opravdu vtipné, bod nahoru.”

Zimní pohádka

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sargo:

“To nelze dost dobře komentovat. Bylo by to za pět i kdyby to byl nějaký tradičnější fandom. Nezvyklost tomu jen přidává na kvalitách. Náboj (nálada, pocit, chuť na jazyku) dokonale odpovídá předloze, až se srdce svírá.”

Dopisování se Snapem

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

kami:

“V odpovediach som nevidela ani Snapea ani Pottera. Veľa vtipu to tiež nepobralo (ak nepočítam Snapeovu "premenu", ktorá asi vtipná byť nemala) a nakoniec som to čítanie vzdala (a to ide o jednorázovku) a len som to preletela pohľadom, či sa v tom predsa len niečo zaujímavé neobjaví. Neobjavilo. Jeden bod za snahu autorky, jeden bod za snahu prekladateľky.”

Nezapomeň na mě

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Zajímavá zápletka, povídka rozhodně stojí za přečtení. Rozuzlení je zajímavé a konec, ten opravdu sedí. Moc pěkný překlad.”

Avada Kedavra - Video

Autor: AlbinoBlackSheep      Jazyk: fanvid

kami:

“Čím častejšie si to púšťam, tým viacej sa mi to páči. :D”

Dostat svého muže

Autor: alisanne      Jazyk: ČJ

kami:

“Tento mám rada. :)”

The Dapper Highwayman

Autor: MotherGoddamn      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Rozhodně pobavilo i přes všechny mouchy:-)”

[TheAvengers] Thunderfrost Tamagotoji

Autor: zashache      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Bohové, Loki je takoví pako. :-D”

[TheAvengers] Thunderfrost Tamagotoji

Autor: zashache      Jazyk: fanvid

kami:

“Rozkošné (bez zvuku).”

[TheAvengers] Thunderfrost Tamagotoji

Autor: zashache      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Už první pohled na Thora mě odrovnal. :)”

Potrestaný

Autor: *kelly* a Jade      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ano, tahle je vážně nezapomenutelná. :)”

Nehoráznost

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Při tomhle jsem si vzpomněla na ten straý vtip, kdy se prsa a penis hádají, kdo je na tom hůř... :)”

Potrestaný

Autor: *kelly* a Jade      Jazyk: ČJ

kami:

“Pri čítaní tejto poviedky mám pravidelne pocit, že by sa to hodilo skôr na priemer, no už len vďaka tomu, že sa k nej dokážem vrátiť, to asi priemer nebude. Slabšia štvorka.”

Nehoráznost

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Drabblíky většinou nečtu, protože... zkrátka mi obvykle připadají málo vypointované. (Nevylučuji, že je to mnou). Tenhle se mi ale moc líbil. Ježkovy oči já chci být tím křeslem!!! :D”

Nehoráznost

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tohle si můj gauč o mém zadku nikdy myslet nebude a podpadky nenosím.Se mi ulevilo;D”

Nehoráznost

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Patoložka se možná bude zlobit, že všechno není třeba hodnotit, ale ... já prostě měla chuť někomu to ukázat. :) Mimojiné: Tento drabllík, jakož i mnoho ostatních, byl inspirován tímto obrázkem - http://hpdrabbles.webnode.cz/news/vyzva-02/ .”

Voldy nemá mimino

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

Salome:

“Literární úroveň slabikáře mě rozčilovala od první chvíle, kdy jsem ho v pěti letech otevřela a začetla se. Ale touhle surrelitou získal jiný rozměr. Neuvěřitelná blbost. Takže čtyři :)”

|<  << 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  >>  >|