Komentáře - Srpen 2013

|<  << 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  >>  >|

Dejte si pozor na pošetilé mávání hůlkou.

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Chvílemi velice vtipné, ale konec nepotěšil. Na "sopel" jsem se těšila půlku povídky a nezklamal, smála jsem se jako blb. :-D”

Death Eater Brothers

Autor: makani      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Nevím čemu se smát dřív, jestli obrázku nebo "Death Easter Brothers", aneb není nad smrtivelikonoční bratry. Taky kdo by měl rád normální velikonoce, když může mít velikonoce se smrtí. :-D”

Clem the Demon

Autor: Dr-Horrible      Jazyk: fanart

Benny:

“Clem je nejlepší přítel Spikea.Jejich nejmilejší činnost?Poker o koťatka(mňamka).Clema mám ráda, nedělat z něj homosexuála:-D”

BtVS: Sad princess/Šíleně smutná Buffy

Autor: Lena      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Kdo zná Buffy jako já, tak myslím nemůže dát nic jiného než pětku. Smutek, smrt, zrada...”

A Life More Ordinary

Autor: Lexin      Jazyk: AJ

Benny:

“Napadá mne pouze toto:Jiná varianta na Nezáměrně tvůj, ovšem všechny nápady vecpány do 4 kapitol.Tohle čtěte pouze na vlastní nebezpečí.Vypisovat vám všechny nápady nebudu.Jen bych vyzdvihla to, když Harry přivedl Severuse k orgasmu a ten se ho ptal, co to bylo.”

Avengers | Caramelldansen ♥

Autor: Harciczukor      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Hulk! +umřela+//A tahle verze http://www.youtube.com/watch?v=PdEx87fY04w je o něco propracovanější.”

Rozptýlení

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-D”

Rozptýlení

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

Benny:

“Taková milá, krátká blbůstka.”

A Life More Ordinary

Autor: Lexin      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Citace: Kam chcete dát plod? Strčit ho do krabice? :-D Dobře, tohle se mi zcela neironicky líbí./ Kriste ještě jsem nepřečetla první kapitol a už začínám žasnou. / Dobře, ehm, těhotná jsem nikdy nebyla, ale nemyslím si, že by žena nějak cítila že právě dochází ke splynutí vajíčka a spermie. Jo, o pár hodin poté, klidně, ale přímo v ten okamžik? 8-O / Jasně, Severus má spratka a hned k němu všichni naběhnou jako kdyby to byl odjakživa jejich kamarád./ Tak fajn, katastrofa to nebyla, ale nemyslím, že bych mohla dát víc než dvojku.”

(AU) Buffy/Giles - Nothing Else Matters

Autor: polly1esther      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Tahle autorka má na pár Giles/Buffy hned několik velice povedených videí. Nemohu říct že tohle je nejlepší, ale patří k mým nejoblíbenějším.”

Harry Potter | The War

Autor: agentofCHAOS13x      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Nejlepší je ten začátek, ta přirovnání. I ta píseň se mi líbí. Váhám mezi čtyřkou a pětkou, zatím to bude to lepší hodnocení.”

Za maskou / Masked

Autor: Bitterfig      Jazyk: ČJ

kami:

“Keby som si tam nenašla vlastný komentár, tak ani neviem, že som to čítala.”

Slash Guardians

Autor: irosyan      Jazyk: fanart

kami:

“Keď som videla tú rozprávku, vôbec som nad tým neuvažovala, ale takto... :D”

Slash Guardians

Autor: irosyan      Jazyk: fanart

Zástupkyňa:

“Slash spots! :)”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

kami:

“V podstate som tomu neverila už od začiatku. Dokonca som vynechala !spoiler! erotickú scénu, pretože som už na ňu nemala silu. Ale vedela som do čoho idem. Je to jednoduchá poviedka bez veľkého nápadu, stavaná na popularite snarry. Treba to čítať buď v časoch veľkej nudy, nedostatkoch iných literárnych materiálov alebo v momente, keď sa vám nechce myslieť a potrebujete sa uvoľniť.”

Harry Potter | The War

Autor: agentofCHAOS13x      Jazyk: fanvid

kami:

“Nesedí mi to. Vysvetlím prečo: Videla som na túto pieseň iné, omnoho lepšie video. Konkrétne sa jednalo o AMV na HNR. Potom sa mi pri pozeraní zdá, že pieseň je správna, ale prehrávajú sa blbé obrázky.”

Třiapadesát příběhů o Snapeovi a Blackovi

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

kami:

“Niektoré boli určite slabšie, ale iné rozosmiali, ale to tak poriadne, že s čistým svedomím dávam 5.”

Cat Eyes

Autor: DhalaElenaAngel      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Uvědomuji si všechny věci, které by měly být jinak, ale ve chvíli, kdy jsem pochopila, o jaký typ povídky se jedná, přestala jsem to řešit a prostě si to užívala. Několikrát jsem se i zasmála nahlas díky vtipným dialogům (namátkou slovní výměna mezi Tomem a Luciusem). O úplném konci předstírám, že tam nebyl. Pro mě to skončilo zkrátka společným zabydlením. Vím, že čistě subjektivně, ale prostě líbilo 3-4.”

Severus Snape´s death (meeting with Lily)

Autor: pruex      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“.”

Škovránok - Meadowlark

Autor: sc010f      Jazyk: SJ

Lucie:

“Poměrně originální povídka odehrávající se převážně v hlavě postav. Přesto že není nijak akční, nenudí a je napínavá. Moc pěkný překlad.”

Škovránok - Meadowlark

Autor: sc010f      Jazyk: SJ

Slythoryn:

“Po dlouhé době něco kvalitního! Už jsem si začala myslet, že se snad všechna témata vyčerpala. Jak se někdy může vyvinout jedna kletba, která čerpá z opravdových událostí je nepředstavitelné. Vím, povídka má své chyby, Severus je OOC, ale Brumbál se tam jako manipulátor dokonale hodí.”

Bláznivo, úprimne, hlboko

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

l.terka:

“Zasmála jsem se :)”

Harry Potter | The War

Autor: agentofCHAOS13x      Jazyk: fanvid

Memorin:

“Odzbrojující. Skvělé sekvence sednoucí hudebně i slovně. Načasování, atmosféra, gradace.”

Little Numbers-Špatné číslo

Autor: iknowitainteasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Znalost seriálu?Nulová.Přece jen nejsem náctiléta fanynka populární hudby(Punk is not dead:D)Nicméně pár dílů první řady jsem viděla a pro opravdové fanoušky je tohle skvělý seriál pro různé párování.Povídka není náročná, jde o psaní sms mezi aktéry, taková láska přes mobil.Co se mi na tom líbí?Klasicky hysterický Kurt a "hoď se do pohody" Blaine.Autorka má skvěle promyšlený i koncept;plno mmsek, odkazy na YouTube.Navíc mi to nepřijde ani jako trapně pubertální kecáni mezi kluky.Líbí a to hodně.//Možná předčasné, ještě zbývá 5kapitol, ale názory tak často neměním;)”

Prekliaty ples!

Autor: debjunk      Jazyk: SJ

Sargo:

“To bylo... takřka fascinující, tou naprostou absencí čehokoli, a naopak přehršlí všeho. // Benny: forever young! :-D”

|<  << 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  >>  >|