Komentáře - Srpen 2013

|<  << 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  >>  >|

No, Hermiono!

Autor: wocicko      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Tato povídka je buď; A) parodie, B) Zákeřný plán na odstranění posledních příčetných mozkových buněk čtenáře, C) Doposud neoceněné dílo geniální autorky jenž se dočká slávy až po její smrti. Prostě něco jako obrazy od Vincenta van Gogha... Dvojku dávám proto, že se mi líbí sloh, nápad je to zajímaví a pobavilo to, i když to nejspíš nebyl záměr.”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ve svém světě, kde beru Drarry jako červenou knihovnu pro náctileté čtenářky(všem ostatním se omlouvám)jsem nevěřila, že to napišu.Ale tahle povídka je setsakramensky úžasná.Jistě, je zde použito klišé v podobě kletby, ale je použito v tak neotřelé formě.Navíc se zde nevylévají přilišné emoce po kýblech.A epilog vůbec dílo nezničil.Rozhodně a zaslouženě 5*”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Tahle povídka je jako obludárium. Víte, že za dalšími dveřmi se skrývá něco hrozného, přesto je směle otevřete a vejdete, abyste se pokochali tou neuvěřitelností. Je to morbidní fascinace zrůdností nebo že by snad zrůdná fascinace morbidností? Každopádně se od toho určité typy čtenářům nebudou moci odpoutat, protože taková představa Grangerové s bičem nebo Voldemorta nosícího Potterovi čokoládu a květiny je naprosto - jak by řekl Spock - fascinující. Pokud se rozhodnete tuto povídku přečíst, pak tak čiňte v soukromí, hrozí totiž riziko hysterického smíchu/pláče, nutkavé potřeby tlouct hlavou do klávesnice a neschopnosti zadržet neartikulované výkřiky, které se vám poderou z úst... A teď trochu vážnosti; autorka má jednoznačně sadistické choutky, ale měla by je ventilovat nějakým rozumnějším způsobem. Líbí se mi popisy erotických scén... ale jinak... Taky máme s Tomem představu o vztahu HP/TRR. Chycení Pottera - znásilnění Pottera (připojit se může libovolný počet Smrtijedů) - mučení Pottera (připojit se může libovolný počet Smrtijedů) - vykuchání a vykostění Pottera (Severus dostane Lilyny oči, stejně je je nutno zaměnit za skleněné) - vycpání Pottera a jeho zavěšení nad krb na Malfoy Manor (Lucius se zbleje, ale koho to zajímá.). Takže asi tak... Kupodivu bych povídku doporučila k přečtení už jen kvůli těm erotickým scénám a popisům znásilnění. EDIT: Oh a když se mi to tu tak připomnělo, tak jsem si vzpomněla, že tam býval (možná to autorka překladu opravila) jeden slohový skvost. Jednalo se o rozhovor Snapea a Pottera - tedy myslím - a bylo tam psáno "Vložil mu jeho ruce do dlaní." :-D Na to nikdy nezapomenu, protože jsem hned měla morbidní představu IC Snapea, kterak utíná Potterovi ruce. :-D”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“A stejně to všechno určitě spískal Brumbál! :-D K povídce se asi jednou za čas ráda vrátím, i když přiznávám že spíš k těm prvním kapitolám, než ke konci. Ale jinak pozor, může to vyvolat těžký záchvat cukrovky, jak je to sladké.”

Májové

Autor: Lyra      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Abych byla upřímná už nevěřím že bude těch drabbblů skutečně třicet, takže hodnotím. První jsou opravdu hodně dobré, velice se mi líbili, po čase si myslím že autorce došla šťáva a tak už je to trochu horší. Poslední s Jamesem a Severusem... nemám ráda Ssveruse co se lituje, že ho někdo nemá rád nebo že odchází nebo že není pro někoho dobrý. Zastávám názor, že Severus si vypěstoval takovou ješitnost, že naopak nikdy jiný není dost dobrý pro něj... no, to jsem odbočila. Takže hodnotím za 4, několik jich rozhodně stojí za přečtení. Ještě dodávám že mě osobně irituje opakující se motiv drarry nicméně se to na hodnocení nepodepsalo.”

Májové

Autor: Lyra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Série drabblů se těžko hodnotí.Nejvíce mi kupodivu uvízlo v paměti čislo 14/Draca&Harry.Což je zlé, když tenhle pár nemám ráda.A pak pár Neville&Draco, první drabble bylo klišé, ale pokračování je hezké a vtipné.Takže suma sumarum si z 26 pamatuji 5..styl psaní je zajimavý, ale hodnotila bych to jako průměr.”

Harry Potter: Let me inside... - Severus Snape/everybody SLASH & CRACK

Autor: gobuss      Jazyk: fanvid

Sargo:

“Skvělý :-D :-D”

Krvavá hra

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Benny:

“Miluju krev a nůž k tomu..škoda, že mně to taky nikdo nesplní.”

Kráter

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

Benny:

“Menší otázka;proč je to zařazeno jako slash?Námět opravdu není originální a umím si to představit spíše na kapitolové pokračování.Sloh byl hezký i když občas dost strohý a informativní.Takže průměr//Každopadně by bylo podaní ruky zajimavý slashový prvek:-)”

Jediná správná současnost

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Benny:

“Plný počet bodů nedám z jediného prozaického důvodu;nikdo by neměl měnit svou minulost, přítomnost a budoucnost.”

Klingon style

Autor: Comediva      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Je to klasické fanvideo? Asi ne. Mohla jsem to sem nedat? Nemohla. :-D”

I wish... - Deathly Hallows

Autor: ellaine      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Byl posedlí a ať mi nikdo nekecá o vznešené věčné lásce.”

Childish Love

Autor: Laivine      Jazyk: ČJ

Benny:

“Doufám, že čtete varování v úvodu.Nechci aby jste si pak stěžovaly.Uznavám, že povídka není dokonalá par obrazu v ní mi také vadí.Jenže je prastará(2008) a Frerard prostě píší náctileté fanynky MCR.K povídce;kupodivu i autorka trefila dětské chování a logiku.Po přečtení si řeknete, proč jsem dala rating 18+, když na sex samotný nedošlo.Považuji to i přesto za nutné(stejně kdo se tím řídi, že?)Jako na každou zákazanou lásku i na tuhle okolí samozřejmě přijde.Konec je jednoduchý a přesto neskonale přesný.K hodnocení;dvě scény mi v ní nesedí, ale to je tím, že nejsem EMO, za ten konec dám 4.”

hp_ss blacknwhite

Autor: mad-aka-hatter      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Já se snad už jen zeptám; proč tohle nedělají i naši fanoušci?”

Harryho prvý trest

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

Lanevra:

“Jedinou vadou na překladu - tady všeobecně, není to vina překladatele - je, že hlavní zápletka prostě nevyzní tak, jako když to čtete v angličtině. Mimochodem, prostě miluji slovo "trstenica". :-D”

Harry Potter:Guide to SLASH

Autor: LillyKitten      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Hej, to mám taky v oblíbených. Mařenka je přesně to pravé pro Siriuse. :-D”

Harry Potter: Let me inside... - Severus Snape/everybody SLASH & CRACK

Autor: gobuss      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Nadhazuji otázku k zamyšlení; jak může někdo sexuálně toužit po skutečném Snapeovi? Mastné vlasy, velký frňák, kostnaté ruce, pichlavé oči a pravděpodobně smrad z lektvarů táhnoucí se za ním chodbou.... Jó, u Alana chápu, toho bych taky oslintala, ale Snape...? :-D :-D :-D Vždycky jsem si říkala že na parodii je video až neskutečně precizně udělané.”

For Potion Master Only

Autor: Yukipon      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Dokonalost. Umím si představit obě varianty; pokud to tam napsal sám Severus, pak je to totálně úchvatná představa. A pokud si to tam napsal Harry, moc ráda bych viděla Severusovu reakci. A naprosto souhlasím - tenhle obrázek nejde jen tak zapomenout. :D”

Harry and Snape: Láska je slepá - fanvid

Autor: KeltskaTigrice      Jazyk: fanvid

Benny:

“Hudbu nekomentuji, nedopadlo by to opět dobře.ALE video je pěkné, neokoukané scény(přiznejme si, že v typickem snarry videu se některé scény opakují v periodách)Za 4*//Vzhledem k tomu, že jsem z HP viděla jen Tajemnou komnatu a jinak hp znám jen z fanvidei.Tyhle scény mám "neokoukané".Prosím, ukamenovat s citem:)”

Good Morning Voldemort!

Autor: Dylan White      Jazyk: fanvid

Benny:

“Prosím, že to ta slečna myslela jako parodii?To bylo to nejotřesnější fan video oslavujicí Voldemorta.Videoklip je strašný, zpěvačka se místy snaží sežrat kameramana i s kamerou.K písňi samotné, pop ani zpěvačky neposlouchám(a po tomhle výstupu se mi divíte?)Ale protože lituji Voldyho po takovém vyznání, zasloužené 2 body.//Je to má chyba, ale můj smysl pro humor prostě nebere parodie.Neviděla jsem v tom videoklipu cokoli vtipného ani sarkastického(Proto tady nečtu žádné rádoby vtipné povídky viz:Křivonožka)Viděla jsem jen Mary Sue s vystřelujicími srdičky z oči.Kdyby u toho videa bylo připsáno parodie, věř mi, nepustim si to.Dám bod nahoru, ale jen kvůli tomu skoro snědeného kameramana:)Jako veliký fanoušek hudby, mám šílené nároky na text a video.Takže mivám přiliš kritické oko.”

For Potion Master Only

Autor: Yukipon      Jazyk: fanart

Benny:

“Dejme tomu..ale 4 nedám ani za ten penis nebo za umělecké stvárnění.Ale miluju ocejchovaného Pottera.Všem hned dojde čí je to majetek:)Uplně vidím a slyším Severuse;"Pottere, vy jste takový idiot, že by jste to nedokázal napsat ani gramaticky správně.Nechte to na mne."”

For Potion Master Only

Autor: Yukipon      Jazyk: fanart

Lanevra:

“:-)”

Everytime (Snape/Rowling)

Autor: Rea Silvia      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Zpracování hezké, nápad také, pár zajímaví, písničku mám ráda. Všechno dohromady ve výsledku je video, které si ráda pustím jednou, víckrát však už ne. Přesto samozřejmě dávám 4, protože popisky k tomu ignoruji.”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídka je skvěla.”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“To z Brumbálem rozesmála. :-D Věřím že i tak nějak se to mohlo udát. Zbytek... já nevím, ale dokonce i já, člověk který nemá Lily rád, si ji představuji jinak.”

|<  << 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  >>  >|