Komentáře - Srpen 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  >>  >|

Till Death and Beyond

Autor: SnapeRulesMaraudersDrool      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Náhodou, jako oddechovka mě to zaujalo, jako nápad to není o nic hloupější, než kámen manželství (myslím fakt ten šutr, ne tu povídku) a pak, jsem hrdá na svou zem a proto jsem ráda že se i v cizině čte Kytice.// Asi částečně beru zpět, protože ten sloh... dobře no, je to první kapitola. Ehm...// Mám dojem jako kdyby ti lidé mluvili takto "Já myslet, že vy hodit k sobě" říct Brumbál. "Já myslet, že Potter hnusná" říct Snape. "Já myslet, že Snape hovado." říct Potter. "Já myslet, že nápad dobrý," říct Hermiona. "Já myslet že blít jít," říct Ron. SPOILER//Velká matko Morgano, jsem teprve u sňatku, ale co to pro Merlina všemocného mají Potter a Snape za jména? - Ne že bych četla až tak pomalu, to jen Watson měl nutkavou potřebu se vyjadřovat a já měla nutkavou potřebu péct cukroví.// Kapitola číslo 5 částečně vynahradila mé předchozí utrpení.// Kapitola 8: Zoufalství plná zvedaje hlavu v ústrety kulatému měsíci chápe se lesklého nože a proklává si hrudník zmítaný v křečích zatím co se jí z očí valí slzy smíchu. Padá hlavou na poprskanou klávesnici.// Takže shrneme to; autorka byla milosrdná k Ronovi a Hermioně, protože jim asi ve třetí kapitole strčila do společné postele atomovku a vypařila je. Bohužel následná radiace způsobila, že všem ostatním postavám zkapalněl mozek. Jendou se tam ještě mihl zrzaví kluk s nápisem "Ron" kolem krku, ale myslím že to byla jen čínská atrapa. Můj konečný verdikt je, že je to Nezáměrně tvůj zkrácený na tak odhadem pětinu a navíc prohlašuje, že jestli ještě jednou uslyším Severuse říct "I love you" tak ho jebnu pohrabáčem po jeho prázdné lebce.”

T'nash-veh I-Chaya

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jsem za tuhle povídku odpovědná tak z 20%, takže výtky PROSÍM kvůli zoofilnímu sexu nechci slyšet ani jednu(jednoduše s tímhle argumentem běžte do prdele:D)Star Trekových nadšenců se zřejmě moc nenajde.A ti kteří by to odsuzovali s tím proč by to Spock vlastně dělal vzkazuji;Spocka nutí být pravým Vulkáncem bez citů, jenže on je jako kříženec vlastní.A také s nimi bojuje..tudíž proč je neprojevit k I-Chayovi, který ho za to neodsoudí?Pokud se vám něco nebude kromě zoofilie líbit, ráda to prodiskutuji, jinak debilní poznámky o tom, že je to zvrhlé si nechte pro sebe.Doporučuji fanart-with my soft friend.Budete se na něj dívat po tomhle jinak;D”

The Remarkably Thorough Harry Potter Character Test

Autor: Rachel aka zipper_undone      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Nic nemazat, já jdu na to a pak se přiznám, co mi vyšlo. :-D// Takže to řeknu asi takto: Zatracená podřadná líná a neschopná cházko! Copak je tak těžké přivést mi jednoho malého spratka, abych ho mohla zabít?!”

Thank you, WIKTT

Autor: CruelCrush      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Já třeba ten obrázek zas tak nezatracuji. Myslím že je to rozhodně hodně dobrá trojka za provedení a body přidal i Křivonožka, i když bych ho spíše uvítala s brýlama na nose.”

Statečnost se (ne)vyplácí

Autor: Katuzka      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Za pár let tam Severuse klepne pepka a bude první obraz, který umřel, ač je jenom malovaný. :-D A dám čtyřiku, protože zrovna o Sevovi píšu, že áno.”

Star Trek into Darkness

Autor: greenteaduck      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Jakýmsi krutým způsobem to nádherně vystihuje parodičnost celého filmu "Star Trek: Do temnoty". :-D”

Spike Weeping Over Buffy

Autor: Dr-Horrible      Jazyk: fanart

Benny:

“Dnes jsem zjistila, že moje oblíbené stránky s fandomem Buffy byly zrušeny.A zde opravdu hodně chybí fanarty na Buffy.Obrázek zachycuje Spikea, když Buffy skočila z věže a zabila se, čimž zachránila svou sestřičku Dawn.Ta scéna taky není má oblibená, ale zármutek je zde zachycen docela dobře.”

Soví pošta

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jestli je autorka náctiletá, měla pár let počkat a téma zpracovat znova.Za snahu, za 2.”

Soví pošta

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Je to takové ucardané a přeslazené, ale vylože na dvojku to myslím není. PS: Netaktně, vzhledem k zde i jinde se opakující domněnce, že náctileté spisovatelky musí psát špatná díla, bych si dovolila upozornit, že tak půlka mých povídek byla psána v době, kdy mi bylo náct. ;-)”

Somebody Kill Me Please

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Povídku jsem nečetla, ale pokaždé mě při pohledu na obrázek napadne "Není nic horšího, než když se chlapovi milenec spřáhne s matkou."”

Snarry - Love you to Death

Autor: Kittielove30      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Video se mi nejen líbí, ale pokaždé, když ho otevřu a vidím (nebo i slyším) napadne mě napsat na něj naprosto klišé povídku, kdy se Harry náhodou dozví, že žák může učitele oficiálně požádat o vztah a kamarádi ho hecují, aby pozval před všemi, jen tak ze srandy, Snapea. On se nechá přemluvit, skutečně to udělá... a hádejte jaké je Severusova překvapivá odpověď. :-D”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Benny:

“Otřesné, otřesné..ale to jsem čekala rovnou:(”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Začátek se sochou mě upřímně zděsil. Domnívám se že charaktery postav prostě odešli. Základní zápletku bych viděla na zcela jiný pár, naprosto ideální by byla pro Watsona a Holmese. Nebo o dvou zcela neznámých, obyčejných válečných hrdinech, ovšem už jsem si často všimla že autorky mají skvělí námět na originální povídku, ale prostě ho musí narvat do nějakého fandomu.”

Sketches: Bound Draco

Autor: yeaka      Jazyk: fanart

Lanevra:

“:-)”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Ehm... proč já pořád zkouším, jestli čirou náhodu nebude ten Snape jako Snape.”

Prekliaty ples!

Autor: debjunk      Jazyk: SJ

Benny:

“Teď to vyzní šíleně..ale to není zlé na Snamione!Udůvodnění:Benny takhle debilně vnímá všechny nádherné a romantické snamionky, co byly a budou napsány.Tudiž neznechutilo svou cukernatostí, naivitou ani jistou debilitou:D Jako brakou literaturu to oceňuji;)”

Pregnant Snape - Joy of Birth

Autor: ashleyvictoria      Jazyk: fanart

Benny:

“Vysvětlete mi proč komentovat něco co se mi nelibí?Možnost, že muž může být gravidni mně fascinuje.Jasně za ty neoholené nohy je to za 4//EDIT:Kašlu na neoholené nohy, zrovna jsem dočetla 7díl Lanevřina Veritas a zcela nepokrytě se těším, až Sev bude mít takové břiško.//Souhlasím, že do Rickmanovského pojetí Snapea to má daleko.Berte to z nadhledu, že Severus se rozhodl u fotografa(nebo malíře)zaznamenat svůj požehnaný stav.A jestli se rozhodnete pro něco takového až budete gravidní.Nemyslím si, že roztahovat nohy, aby bylo vidět, že máte vagínu.:)”

Radioactive // Multifandom

Autor: angel6881      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Tohle video jsem pochopila tak, že apokalipsou a koncem jsme si mi sami. Tak si vykládám text písně a hrdinové co jsou tam znázorněni jsou zhoubou sami sobě. Někteří explicitně jako Potter s kusem Pána zla v těle, Sam s démonickou krví, ta z Resident Evil nakažené zombie virem. Jiní třeba sovu posedlostí jako Sherlock nebo ten ze Sin City. Dohromady jsou všichni sobě ničivím elementem tím, co dělají a jak se chovají.”

Professor, dont...

Autor: mad-aka-hatter      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Váhám zda-li je to slash bo ne, myslím že možné je obojí.”

Pregnant Snape - Joy of Birth

Autor: ashleyvictoria      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Nesváděj to na mě! A souhlasím s autorkou, je to nejvíc sexy věc co jsem kdy viděla, včetně těch chlupatých nohou. :-D”

Pouto krve

Autor: Meri      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Začátek se mi líbil, Voldemort naprosto zklamal to nebudu zapírat, konec byl takoví jaký byl a jaký jsem přibližně očekávala. Všichni hrozivě kecají a ačkoliv je tu Severus občas v charakteru (a kde není a někdo by si autorce stěžoval, tak řekne že za to může pouto. To se s každým vsadím! :-D), tak je tu nechutně čestný a myslím že postrádá lstivost.”

Poškození pod kontrolou

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Konec... no ten konec... ten... a tak já už se k tomu vyjádřila přímo u povídky. U Naruby, které mě svou násilností už až uspávalo, jsem dala pětku, protože jsem to uspání přehlédla. Tedy přehlédnu konec a pětku dám taky. Bylo to myslím, díky snad větším nebo zřetelnějším odmlkám mezi mučením, o něco spádovitější než Naruby.”

Pohled na hvězdy

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Benny:

“Sentiment, romantika a hádka kvůli Pobertům..to by bylo ok.Jenže po skvělém sexu bych nechtěla slyšet, jak jsem podobná matce.Menší dotaz;proč autoři rádi po válce dělají z Harryho máničku?(hrozná představa)//Odkaz bude snad brzo zprovozněn, jinak na Belldandyních stránkách je odkaz na archiv.”

Poškození pod kontrolou

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Benny:

“Vykecám se na deníku, jelikož se mnou stránky odmítají komunikovat.Dnes jsem si plánovala klid(chlap je v práci)a hezkou romantiku(milionkrát čtené klišé o nuceném svazku)A co neobjevím?Merline, plány v háji a já jsem rozhozená.Ale strašně moc děkuji za pokračování Naruby.Hodně mi to osvětlilo, i když náznak jak to skončí s Harrym a Severusem, byl naznačen v povídce Diamantem.Upozornění je zcela na místě, nejvíc jsem vděčná za Brumbála.(Tohle si o něm myslím dávno)Jen nesouhlasím s tím, že konec je sladký, jsem ráda, že po všech těch útrapách, kterýma kluci(a ne jen oni)prošli, byl konec cukernatý.Skladám poklonu, žetohle mučení a znásilňovaní překladatelka přeložila bez úhony na zdraví.(Pevně v to věřím)Děkuji./Čtu slash hlavně kvůli ústřední dvojici, takže neřeším jak nebo jak nejneuvěřetelněji oddělaji Voldemorta.To je nepodstatné, hlavně když se ho zbaví.Psychická újma se rozebírat nemusí, je jasné jaké to na oběti má důsledky.Poslední věta?Kliše určitě ne.”

Opuštěný

Autor: Starvation      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Skvělé, kam já se hrabu. Jen mi scházela ta první osoba, ale tohle je natolik dobré, že to přejdu.”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  >>  >|