Komentáře - Srpen 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  >>  >|

The strangest slash pair from Avengers

Autor: Kuakugava      Jazyk: fanart

Benny:

“:-)”

The strangest slash pair from Avengers

Autor: Kuakugava      Jazyk: fanart

Sargo:

“Omg. :-D”

*Vzpomínky*

Autor: Lumos      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vida, dostanu chuť na snamione, a už je tu jedno na ráně... za mě spokojenost. Hodně silná tři. A konec pobavil. ;-)”

Čo Komnata najviac potrebuje (What the Room Requires)

Autor: Alydia Rackham      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Na mě to bylo moc zdlouhavé a poněkud přefantazírované, ale nemůžu tvrdit, že se mi to nelíbilo. :)”

Poškození pod kontrolou

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vím, že má tahle povídka své vady (třeba porážka Voldemorta, sporná návaznost na Naruby...) Snažila jsem se je rozebrat v článku na svém blogu, proto na tomto místě nechám na ostatních ať si je hledají samy. Nicméně já mám k této povídce silný osobní vztah a po té, co jsem její překlad dostala jako dárek k narozeninám, je tento vztah ještě větší. Takže si dovoluji této náklonosti dáti prostor ve výšce hodnocení. Šťastný, možná i trochu laciný konec k FF Naruby. Počítejte s tím, že tahle povídka zůstává stále drastická podobně jako bylo Naruby. Harryho POV střídá to Severusovo. / Diskuze o tom, co odděluje literaturu od pornografie budou nejspíš věčné. Kdyby se ptali mne, řekla bych, že je to proto, že taková hranice vůbec neexistuje. (To řka, listuji si ve svých zamilovaných "Ztracených divkách" Alana Moora.:) ) Myslím ale, že přítomnost násilí tuto hranici nemůže určovat. Tvrdím, že ten, kdo zkousnul třeba "120 dnů Sodomy", zvládne "Poškození pod kontrolou" už celkem v pohodě. A i kdybychom stokrát chtěli, nemůžeme tady veřejným hlasováním markýze Sadeho vystrnadit z dějin literatury. Pro mě osobně by každopádně definice, která by ho z ní vystrnadila, byla příliš úzká. Já si schopnosti a odvahy psát bez "etické" autocenzury cením. Možná mě tahle povídka odhalila jako "morálně zkaženou", nicméně právě to, že mi dokázala něco o mně odhalit - třeba čeho se bojím nebo co mě může vzrušovat - tedy právě TO si na ní cením. / Kýčovitý konec - to je zas jiná otázka, ale ten určuje spíše červenou knihovnu než pornografii. Já mám pocit, že nemalá část čtenářů téhle povídky je za ten kýčovitý konec vděčná. A právě ten konec byl pro Juxian zřejmě motivací k napsání této povídky. Po konci "Naruby" se totiž v noci vážně špatně spí. :) / Tahle povídka je všechno možné - násilná, děsivá, možná i zvrácená... taky není reálná - je spíše SURREÁLNÁ, ale nemyslím si, že je to čisté PWP. To určuje spíše přítomnost či nepřítomnost dalšího děje. A ten tu zkrátka je.”

*Vzpomínky*

Autor: Lumos      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Á - toto je špatný, vážně špatný ... James žije se Sylvií, ale miluje Jane. Jane má snoubence, ale miluje Jamese. Navíc Janinu kamarádku podvádí manžel a ona je v pokušení podvádět ho taky. Když se to rozepíše podrobněji, není to nutně až tolik stupidní jako když to shrnu do dvou vět, v tom problém není. Ten je v tom, že zmíněné postavy mají být totožné s těmi z HP fandomu. Jistě se dá v zásadě odůvodnit, že se lidé z odtupu let chovájí jinak než v kánonu. Taky se dá odůvodnit, že Snape při ztrátě paměti přišel se vzpomínkami také o charakter. (Představa, že jako mizera se chová jen pod vlivem neblahých životních událostí nebo to dokonce jen hraje, je ve fandomu poměrně oblíbená.) Příběh je to v celku pěkný. Na televizi moc nekoukám (pro věčné čtení fanfikcí totiž nemám čas:)), ale mám pocit, že by ho jen s malými úpravami mohla klidně vysílet česká televize jako podvečerní seriál a druhý den by spolupracovnice probíraly, co se v něm zas nového přihodilo a že takhle to v životě chodí. (I když náklonost hlavních postav se objevila trochu rychle a manželské krize mi nepřišly dostatečně odůvodněné. To jsou však jen detaily. Někdo jiný by to dost možná viděl jinak. ) Jenže ... když se postavy nechovají, jako ty, co známe - Snape není sarkastický, Hermiona není pedantická, Harry není naivní dobrák a při tom ... magie s vyjímkou ztráty paměti nehraje v příběhu žádnou zásadní roli, nejsou tu Bradavice, není tu Voldemort ... tak co vlastně pojí tento příběh s HP světem? Možnost vidět souvislost, zůstává čistě na ochotě čtenáře. My čtenáři občas nad takovými věcmi přimhouříme oči a doznávám, že i já jsem tu dala čtyřku kolikrát všelikým ptákovinám. Bylo to proto, že pro mě text měl jakési kouzlo navíc - třeba nadsázku, sebeironii, promýšlení fikčního světa, zajímavé pojetí magie, silnou atmosféru, zajímavé prostředí, šoking-efekt, erotický náboj, citové vytržení (na poctivou romanci tady hlavní postavy nedostanou moc společného prostoru) nebo aspoň můj pár (to jednoho ovlivní, přiznejme si to), tady jsem si nenašla navíc nic. Přenechávám tedy hledání někomu dalšímu, věřím, že někomu se to podařit může. Na mě je to zřejmě moc konzervativní. :( Trojku dávám za schopnost napsat souvislý příběh (což vůbec není samozřejmé), bohužel nikoli fanfikční příběh a asi i proto, že nechci bejt za potvoru.”

s e c r e t [•]vampire!Draco•Harry[•]

Autor: SciFiNerd92      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Upíří drarry darkfic fanvideo. :) Tedy, nad spojením HP světa a úpírů zrovna moc nejásám, ale SciFinerd patří k autorkám, u kterých se většinou nestačím (a to nejen u tohoto videa) divit , jak se dá s těma scénama vystřiženýma z filmů čarovat. / Říkám si totéž, co Benny. :D Tedy ovšem, já vím proč, protože nejsem moc na drarry a na upíry, jenže ... to je trošku nespravedlivé k tomu videu, které je uděláno výtečně. / Děj je v popisku proto, poněvadž i autorka považovala za vhodné opatřit video popisem děje (viz. plot pod youtube oknem). Nicméně je možné děj z popisku vymazat, pokud někdo dojde k názoru, že to z nějakého důvodu vhodné není. Za sebe se tomu nijak nebráním.”

Poškození pod kontrolou

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Hulk:

“---”

Sarek/Amanda - I Am Stretched On Your Grave

Autor: blayzy      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Prozatím jsem nenašla žádné, natožpak lepší, video na tyto dva. Miluji ten pár, miluji Sareka a tahle písnička mě inspirovala k napsání "Voda a poušť" a proto to vždy bude srdcovka. Navíc se mi líbí text písně, stejně jako rytmus a celkově mě to uchvacuje.// Nadále, i po mnoha letech, toto video miluji.”

Avengers | Caramelldansen ♥

Autor: Harciczukor      Jazyk: fanvid

Sargo:

“Musím přiznat, že u tohoto mi uchází úplně všechno, ale mé malé dítko je z toho happy a prý mám dát pětku. Kontrolovat si to naštěstí nepůjde... 8-)”

s e c r e t [•]vampire!Draco•Harry[•]

Autor: SciFiNerd92      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Zajímavé, že jsem to nikdy nekomentovala, ač to znám už delší dobu a mám v oblíbených.”

You Asked Me Once [Sarek and Amanda Star Trek 2009]

Autor: Misplaced776      Jazyk: fanvid

Sargo:

“Jako dobrý, no, jen vlastně není moc důvod na to koukat, protože tam chybí cokoli navíc. A jelikož tu byly už dvakrát zmíněné Vraždy ve Vulkánské akademii, zmíním je potřetí: podle nich by to bylo lepší, protože tak je to správně! :-))”

s e c r e t [•]vampire!Draco•Harry[•]

Autor: SciFiNerd92      Jazyk: fanvid

Sargo:

“...jen mi není moc jasné, proč je celý děj v popisku. On by to myslím divák pochopil? :-))”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Sargo:

“.......”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Sargo:

“...”

Somebody Kill Me Please

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Sargo:

“Něco v tom fakt umí chytit za osrdí. :-)”

Star Trek into Darkness

Autor: greenteaduck      Jazyk: fanart

Sargo:

“No jo, je to tak. :-)”

s e c r e t [•]vampire!Draco•Harry[•]

Autor: SciFiNerd92      Jazyk: fanvid

Benny:

“Jsem okouzlená, uplně mimo a tleskám ve stoje!!Pisnička jednoduchá, ale zapadá dokonale do kontextu.Nápad s upírem skvostný, 4-5//EDIT:Proč jsem původně dala jen 4?Tohle je jasná pětka s velkou hvězdicou.Tolikrát, co jsem si pouštěla tohle video, jsem si žádné nepouštěla.Mám dokonce i tu píseň v telefonu a to už něco znamená!:)”

Avengers | Caramelldansen ♥

Autor: Harciczukor      Jazyk: fanvid

Benny:

“Tohle jsem už komentovala sice na téma Harryho Pottera.Ale hodnotím stejně a to jen díky Hulka, který na konci videa sejmul Kapitána Ameriku(doufám, že to byl on)//Děkuji, nejsem komiksový fanda.//Pustila jsem si to ještě jednou a opravdu netuším proč jsem si myslela,že je to Capitan Amerika.Už mě zřejmě zřirá debilita.:)”

Ноль-ноль-первый

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“TARDIS mě tam potěšila a to nesmírně. :-D Já si totiž hned představila, jak by to dopadlo, kdyby se ty dvě reality prolnuli.”

Золушка (Снарри-Сказка, СС/ГП)

Autor: Shikameki      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Stejně je Sirius tam nejlepší. :-D”

Sketches: Bound Draco

Autor: yeaka      Jazyk: fanart

Benny:

“Awesome..škoda, že vidíme jen Nevillovo semeno..”

You Asked Me Once [Sarek and Amanda Star Trek 2009]

Autor: Misplaced776      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Toto video má dle mého názoru několik nešvarů které jsou však způsobené předlohou, nikoliv zpracováním, které je takové, jaké mám u videí na kánonické páry ráda. tedy čisté, prostě, bez zbytečných efektů a založené na pěkné hudbě. Prvním nešvarem je samotná skutečnost že je to Star Trek 2009. Co k tomu říct? Myslím si že nikdo, kdo má na srdci vypálený znak Flotily, nemůže tuto efektně natočenou špatnou fanfiction považovat za plnohodnotnou součást Star Trek světa. A druhým obrovským nešvarem - opět způsobeným předlohou - je Sarekův výraz na konci videa, něco jako: "Umřela mi zlatá rybička, no a co? Stejně chcípla jedině proto, že jsem ji nekrmil, protože jsem ji neměl rád." Takoví postoj k Amandině smrti prostě odmítám přijmout a každý kdo si přečte "Vraždy ve vulkánské akademii" na tom jistě musí být stejně... :-D Ano, toto se stane, když belldandy zmíní nějakou povídku nebo video.”

Unwell

Autor: Thrumugnyr      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Už dlouho znám a mám uložené v oblíbených, ale popravdě jsem se zadáním čekala, až bude Unwell přeložený do fáze, kde je Potter a Snape spolu”

Tři možnosti

Autor: wocicko      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dočteno do 24kapitoly na autorčiných stránkách.Kdybych měla brát čistě jen v potaz sex a mastutrbaci byla by známka asi 3.Ale tuším, že od 17té kapitoly, autorka uznala, že tomu pornu něco chybí, takže se snažila do toho došroubovat dějovou linku.Ptáte se jakou?Lucius poklátí půlku Bradavic(čistě jen ženské osazenstvo)A pak ty chudinky, z kterých se přes jedinou noc s Malfoyem, staly nymfomanky.A hodný strýček pasák dohazuje jiným pánům.Obavám se, že tohle není parodie.Autorka jen posrala další dílo, které by se mi i líbilo.PS:Všimli jste si,že Lucius donutil Severuse, aby si umyl vlasy?:D//Bonusová kapitola:Melanie a její těhotenské chuťe na koalu?!A to já viděla porno jen s koněm, psem a mrtvým úhořem..kam se hrabu!!Mimochodem beru zpět, tohle musí být parodie, jinak si ten konec neumím vysvětlit.”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  >>  >|