Komentáře - Červenec 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Harry Potter | The War

Autor: agentofCHAOS13x      Jazyk: fanvid

Akae21:

“Videí jsem viděla už dost, ale tohle mě dostalo.”

Zkouška

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dokonalé:D”

Zkouška

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“:-D”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Salome:

“Aspen mě přesvědčila, že fanfiction se dá psát i dobře, byla to první ze skutečně dobrých povídek, které jsem četla. I proto jí odpustím i drobnosti, které by se tam našly. Ale je to tak čtivé, a tak uvěřitelně dojde k něčemu tak neuvěřitelnému jako je konstelace, v které Harry žije, že bych zřejmě odpustila i mnohem více. K některým kapitolám se vracím stále.”

Zkouška

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Výzvy na Pataložčině webu "Harry Potter Drabbles" jsou sice nesoutěžní, ale tohle je můj osobní favorit z prvního kola. Ovšem téma "Nejtěžší je začít" má za sebou teprve druhý den po vyhlášení, takže kdo ví, co se ještě objeví?”

Harry Potter | The War

Autor: agentofCHAOS13x      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Pěkné, pěkné .. mě se tam líbí ta část s vkládanými slovy. To víte tomu rozumím i já. :) Při sledování tohoto videa mám neodbytný dojem, že jeho autor odvedl lepší kus střihačské práce než profesionálové u sedmičky HP.”

Happiness + Severus and Lily

Autor: Restrictedbeauty      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Já bych se Memorin zastala. Jako častý přidavatel videí vím, že je někdy velmi těžké rozhodnout, co je název, poněvadž i autoři sami zádavájí to stejné video na různá místa pod trochu jinými názvy. Ne vždy se asi vše, co je v nadpisku na youtube rovná tomu, co měl být podle autora názvem. Jsou tam i informace, které slouží spíše k snažšímu rozlišení videa od jiných. Taky většinou kopíruji název z youtube se vším všudy, ale když to pak vidím jinde pod jiným názvem , kolísám v jistotě, že je to tak správné. /// Trochu mě mrzí mě, že tu mezi námi není nikdo další, komu by video padlo do vkusu, poněvadž si umím docela živě představit potencionálního HP fanouška, kterého dojme. Já ale také nejsem zrovna ta pravá. Vidím to podobně jako Lanevra, nikde tam nevidím žádný bonus v odvedené práci - nic za co bych bych hnula body směrem nahoru.”

Old enemies_HP

Autor: roby-boh      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Měla jí nařezat.”

Old enemies_HP

Autor: roby-boh      Jazyk: fanart

Benny:

“:)”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

l.terka:

“Úsměvná slaďárna :)”

Goodnight, sweet prince - fanart

Autor: chicxulub      Jazyk: fanart

ZJTrane:

“Málokedy hodnotím obrázky ale toto ma vážne dostalo, aj keď je to také iné. A možno práve preto. Alebo ten názov...”

Happiness + Severus and Lily

Autor: Restrictedbeauty      Jazyk: fanvid

Benny:

“Tak předně video se celé jmenuje Happiness+ Severus and Lilly.I když to nezní skvěle, měli by jsme dodržovat celý název, jako úctu k autorovi.K videu;má 1:04, což mě nestačilo zcela znechutit.Asi jsem typická snarrystka, která odmítá Severusovu až skoro obsedantní poselost slečnou Evansovou(za to JKR přímo nesnáším)Takže krátké, nevzdychám nad dětičkami a posedlost Evansovou zavrhuji.Za 3.”

Harry Potter:Guide to SLASH

Autor: LillyKitten      Jazyk: fanart

Memorin:

“Chi. Pro vždycky nezapomenutelné.”

Happiness + Severus and Lily

Autor: Restrictedbeauty      Jazyk: fanvid

Memorin:

“Takovouto romantiku mám ráda.”

Harry Potter:Guide to SLASH

Autor: LillyKitten      Jazyk: fanart

belldandy:

“Och Bože, a tomhle všem my si běžně čteme. Zkuste nějakému civilistovi vysvětlit, že to je vlastně docela normální zábava... :) Nevypadal ten Dobby na konci vyděšeně? :-o”

To Be Gorgeous

Autor: CampionSayn      Jazyk: AJ

Memorin:

“Takové milé. I když fakt, že jde Draco s Luciusem pro vánoční stromeček je trochu podivná. :D”

Goodnight, sweet prince - fanart

Autor: chicxulub      Jazyk: fanart

Lanevra:

“...”

Harry and Severus Read Fan Fiction in Bed

Autor: Sera Clay      Jazyk: AJ

Benny:

“Dobré:)”

Dopisování se Snapem

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“pobavilo”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“I v tomhle dílo to Brumbál zabil :-)”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Průměrný příběh kde mi dost vadila Snapeova vulgarita, ale konec to zabil”

Večírek

Autor: Polinko      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“to vubec neni spatne :) Obzvlast ocenuji, ze autorka nesklouzla k trapnemu a krecovitemu happy endu.”

Roses are Dead...

Autor: anise-anise      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“nektere praktiky mi sice prijdou zvlastni (hello, E. coli), nicmene tahle povidka me i presto bavila. bod navic za Minervu :D”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Benny:

“Řečeno takto;začátek nic moc, žádná poznámka:"Ty jo to je dobrý!"Prostředek byl fajn, opět než se to začalo rádoby prodlužovat do vtipu.A konec;Harryho nástup na scénu a zabití Voldyho bylo asi nejlepší.Porod bych vypustila.”

Večírek

Autor: Polinko      Jazyk: ČJ

Benny:

“Naopak já se přiznavám, že ty delší popisy okolí se mi líbí.A věřím i myšlenkovým pochodům Draca(což je malý zázrak)Doufám, že každého inteligentního člověka může zlatá klec dusit..konec jen něco naznačí, a to mi stačí než psát sálodlouhé věty o ničem.3-4”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|