Komentáře - Červenec 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

100 slov

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Salome:

“Souhlas, také obddivuju tyhle minipříběhy, když jsou povedené, a to tyhle jsou.”

100 slov

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Spíš než vypichovat jednotlivé jsem to sem měla dát jako celek. Takhle si na to možná vzpomenu a přečtu si nové drabble pokud vyjde. Autorka má na drabblata talent a to moc oceňuji, protože si nedovedu představit, jak někdo dokáže nacpat ucelenou myšlenku do 100 slov.”

Bajky barda Beedleho

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“A tak tomu, milé děti, skutečně bylo. :-D”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Smutné a výstižné.”

Milord

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Ale ano... proč ne.”

Snarry(HP/SS):Harry&Severus-Potter&Snape's Theme

Autor: CRMediaGal      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Šmankote další cajdák nalepený na sestřihu scén. - Nic víc mi v hlavě celou dobu neznělo. Já mám prostě dnes nějakou náladu... nevím, asi tohle neocením.”

Snarry(HP/SS):Harry&Severus-Potter&Snape's Theme

Autor: CRMediaGal      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“To bylo pěkné. :) Chvílemi byla i husí kůže. Jen technicky to bylo trochu nedotáhnuté. (Myslím ty brutální zvukové střihy). Ale i tak se na to hezky koukalo. :)”

Snarry(HP/SS):Harry&Severus-Potter&Snape's Theme

Autor: CRMediaGal      Jazyk: fanvid

Benny:

“Nic světoborného, nicméně pěkný sestřih, jemná hudební linka a hlavně snarry:D”

Pro větší dobro...

Autor: Mata      Jazyk: ČJ

Salome:

“Velmi pěkný příběh, kde autorka důsledně dodržuje styl doby příběhu. Příběh nikam nespěchá, postavy jsou vykresleny důkladně a uvěřitelně; autorka však umí zachytit i dramatické situace. Skvěle umí zachytit téměř až bolestivě pomalu se rozvíjející touhu, přitom však zůstává cudná, jak se sluší na román z 19. století. Příběh tak, myslím, nemůže urazit ani ty, co nevyhledávají slash. Škoda je, že se někdy nevyhne pravopisným chybám, jinak by toto dílo bylo profesionální (ale to píšu jen proto, že a kvalitní věci mám vyšší nároky). Ocenit lze skvělé zachycení dobových reálií a logickou rekonstrukci dramatického příběhu, který J.K.R. jen naznačila.//Nebudu puntičkář a zvyšuju na pět :) Je to fakt výborný.”

Ugly love

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Jo, takový už prostě život je. A písničku jsem si zamilovala...”

S vůní levandule

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Ráda se vracím. Ne ke všemu a ne vždycky, ale při správné náladě nacházím v téhle povídce neodolatelné kouzlo. Dokonalá není, na to hraje autorka příliš na city. Ovšem díky slušně vystavěné zápletce a popisům je to hezká 4.”

Druhá šance

Autor: Thera      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Skvělé, psychologické, působivé... Žel nedokončené :/”

Nevěrný Severus

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tady Bazilišek... :D”

Nevěrný Harry

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Dobře Hermionu doběhli. :)”

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Obsah se mi líbí - ano, uznávám absenci logiky a Potter povýšil záchvaty hysterie o několik levelů, ale i tak. Zpracování mi už přišlo horší - popravdě mě ten sloh někdy dost štval a povídku mi spíš kazil.”

Nevěrný Severus

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“:-D Operace... PS: Je ta povídka inspirována obrázky, kterými si myslím, že je inspirována nebo jimi není inspirována? Kdo vytuší, co myslím za obrázky, mi možná zasvěceně odpoví. :-D”

Žádný tak slepý

Autor: Pun      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Jůůů, to bylo hezký. A to ani neznám předlohu :-D”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“Slušný.. :p)”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Myslím, že je jasné, že tohle není typický Snape ani Hermiona, je to zparodováno a dovedeno do totální absurdnosti, ale svým způsobem je to geniální:D. 3/4”

Happiness + Severus and Lily

Autor: Restrictedbeauty      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Jsou to prakticky jenom z filmu vystřižené vzpomínky Severuse Snapea, tedy bez valného střihu nebo efektů. K tomu je připojena naprosto mdlá hudba, která nemá počátek ani konec, jen se tak podivně táhne od nikud nikam. Dva body jsou vyloženě jen za to, že si někdo dal tu práci, lípl hudbu na obraz a nahrál to na youtube. PS: Také zastávám názor, že by se měl název jakéhokoliv díla vkládat na deník celí nikoliv jenom jeho část, spíš se tak vyhneme duplicitám.// Dala jsem návrh na změnu názvu a proto jsem si to video musela znovu pustit. Dospěla jsem k názoru, že po druhém puštění se mi zdá ještě horší než při prvním.”

Harry Potter | The War

Autor: agentofCHAOS13x      Jazyk: fanvid

KalamityJane:

“Harry Potter a 30 Seconds to Mars, co víc si přát? Krásná atmosféra, krásně sestříhané. Jsem nedšen. :-)”

Nevěrný Severus

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Dvakrát jsem si poprskala monitor. :D”

Nevěrný Harry

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Četla jsem opakovaně. Tolik perel! :D”

Nevěrný Severus

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Benny:

“Draco..já z té představy nemůžu!:D”

Nevěrný Harry

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Benny:

“Harry své zmijozelské srdce nezapře..nebo za to může soužití se Zmijozelem?:D”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|