Komentáře - Červenec 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Labyrinth of Sin

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

mariaa:

“3-4 :)”

Krásný neviditelný

Autor: Tabitha      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

mariaa:

“2-3”

Just Add Water

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Dance Partners

Autor: DementorDelta      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Miluj a chráň

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“Napsané je to dobře, ale mně se to prostě nelíbilo. 2-3*”

Chvilkové rozptýlení

Autor: Vissy      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ach, Brumbálova mladá léta. :)”

Skvostná temnota

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Z tohohle mi běhá mráz po zádech. Ale takový ten příjemný, lehce vzrušující... Asi jsem vážně divná, ale tomuhle říkám erotický náboj.”

Skvostná temnota

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tohle je hodně temné a určitě ne vhodné pro všechny.Sice krátká povídka, ale hodně dobrá ve své kategorii.”

Miluj a chráň

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

belldandy:

“To tady vážně ještě nebylo? Četla jsem to v době tak pradávné, že z toho mám pocit, že už to musí každý znát. No vida. To s tou Tirou mě samotnou nenapadlo, ale musím říct, že na tom hodně bude. A vlastně mi to tak nějak dovysvětlilo, jak se na tuhle povídku dívat. Má to v sobě hodně z toho, čím Tira pravidelně leckomu zvedá kufr (což je zejména Snape jako snadno zranitelný submisivní muž), ale naopak i něco málo z té citové nálehavosti, kterými si dokáže čtenáře získat. Má - aspoň pro mě - v sobě kousek oné sugestivnosti, které se bohužel žádný autor nemůže naučit. Buď ji pro vás má nebo nemá. 3/4”

Chvilkové rozptýlení

Autor: Vissy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Originál zde již je, tak proč ne i překlad.Navíc, i když je zde Albus mladý, jen se mi potvrdil jeho psychický stav(fialky:D)”

Do Unto Others

Autor: Aisling      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Je to dokonalé? Ne. Ale nulu a jedničku si to z mého úhlu pohledu nezaslouží, protože je to průměrné povídka tohoto žánru. Osobně bych dala přednost kdyby tam nebyl děj, ale prostě jen obraz toho, jak James zneužije Severuse nebo jak Severus zneužije Harryho. Vím ale, že kdyby to tak autorka napsala stejně tu dostane nízké známky, protože by to "nemělo žádný příběh". Na druhou stranu když do toho příběh dá, tak je to "nerealistický příběh".”

Do Unto Others

Autor: Aisling      Jazyk: AJ

Benny:

“Řikala jsem si, že třeba pro Pyriel není chan asi přijatelný příběh.Ale po přečtení mám nutkání autorce spílat.AU zápletku přežijete.Co mi na tom šileně vadilo, bylo vzdychaní při sexu "I love you, Lily", když Jamese a Severus souložili.Severusi řikal Srabusi..a nakonec i Sev vzdychal po Lily.Znásilnění(resp. zneužití) Harryho jako odplata za vše..a nakonec je i naznačena Harryho odplata.Takže čistě za sloh a námět za 1.”

101 Ways to Kill Ron Weasley

Autor: The Santi      Jazyk: AJ

Benny:

“Opravdu mám Rona ráda!(občas:D)”

Trest v měsíčním svitu

Autor: eeyore9990      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tak nějak si nejsem jistá, jestli jsem pochopila celou tu logicku, která je za tou situaci, ovšem otázka je, jestli je to vůbec důležité? Je to takové pěkné PWP o nuceném incestním sexu s naznačenou zápletkou v pozadí. Netradiční párování, non-konformní motivy a cosi trochu uhrančivého.”

Záležitost citů

Autor: Witherell      Jazyk: ČJ

Salome:

“No, tak jak to zhodnotit a nebýt příliš krutá? Je řemeslně dostatečně zdvládnutá povídka svého žánru. Je tam minimum pravopisných chyb (Nebelvírská společenská místnost je asi název té místnosti, když se autorka domnívá, že se píše s velkým písmenem. Když neumí pravopis, mohla by se aspoň podívat do knihy. A máme tu také Nebelvírské barvy a Nebelvírský stůl.) Kdo má rád velmi sladké snamionky, se všemi typickými atributy (ošklivě nazývanými klišé), tak ten si užije, protože zde najde úplně všechny. Ostatně je jich tolik, že si jich všimli i komentující čtenáři, jinak tak plní obdivu o nejnej povídce (Severus nad whisky, chápavá Minerva, pitomí studenti, Ron, který se stále cpe... dál nechci prozrazovat, třeba děj opravdu někoho překvapí, což osobně nechápu.) Jazyk je ucházející, dialogy zní téměř přirozeně, příšerné jsou jen autorkami tohoto typu čtiva tolik oblíbené vnitřní hlásky (proč si jednou nepřečtou i normální literaturu a vycházejí z toho, že takto se píšeí? Nepíše.) Pardon. Hermiona má těch hlásků víc. Asi nejde o prostou schizorfenii, ale o mnohočetnou poruchu osobnosti. Autorka nepovažuje za nutné ověřovat si fakta (třeba výroba Veritaséra) - jde přece "jen" o fanfiction, takže co by se snažila. Pokud to ale ona nebere vážně, proč bychom měli my? Charakter tohoto „díla“ skvěle vystihují tyto věty: „O čem to, ksakru, vůbec uvažuje! ON, že by ukrýval cit vůči slečně Grangerové?“ Nikdy sis nevšimla, jak smyslnou má chůzi." " Ale ale... že by slavný Severus Snape začínal měknout?" Jo, a Severus, právě Severus nezdravě adorující mudlorozenou Lily, bude Hermionu v duchu nazývat „mudlovskou mrchou“? Řada zápletek je nelogických, prozrazovat je však nechci. Snad jen k nápadu s panenskou krví, jejíž odebrání způsobí velké křeče vedoucí ke smrti, pokud není krev navrácena: Panny samozřejmě nekrvácí. Nikdy. A ještěže Hermionku v dětství rodiče zubaři nevzali k lékaři (nejspíš milovníci alternativní medicíny). Takže shnrutí: Příběh pro čtenářky akutně zamilované do Snapea, kterým nevadí nelogické boty.”

Miluju tě proklínat

Autor: Skupina autorů RoundRobin      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Takhle to zatím vypadalo, že by to nemuselo být úplně špatné.”

Trest v měsíčním svitu

Autor: eeyore9990      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“S těmahle dvěma jsem si vždycky chtěla něco přečíst. A tohle se vážně vydařilo.”

Miluju tě proklínat

Autor: Skupina autorů RoundRobin      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dočten originál a rozčarování ke mně proniklo s poslední kapitolou.Nicméně za ten slibný začátek, za tři.”

Miluj a chráň

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Benny:

“Inspirace Tirou Nog je zjevná.A upřimně některé pasáže přeskakuji.Jediné plus, které v tom vidím je délka povídky.Ovšem nad hodnocením váhám..četla jsem to za poslední rok už třikrát, logicky by to byla tedy čtyřka..dám podle dnešní nalády za tři”

Fragments in a Mirror

Autor: Cheryl White, Jacqueline Bielowicz      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Nejvíc se mi na tom líbí ta jistá násilnost, která je podle mě realistická narozdíl od toho, že je pon farr (no jasně že to pojednává o něm. Víte snad ve ST vesmíru o něčem zajímavějším?) často podáván jako něco velice romantického. Druhé část erotické scény je už no... není to tak super nicméně i tak. Zbytek by tam veskrze nemusel být. Vzhledem k tomu že jsem v podobném žánru dala víc bodů dám tady pět. PS: Ano, jsem si plně vědoma, že tu tyhle povídky vůbec nikoho nezajímají, ale nechce se mi ji pak mezi tím tisícem co tam na archívu jsou hledat”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“príliš rýchle, mierne nelogické a pre mňa určite bez epilógu”

Miluj a chráň

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Lucie:

“Romantická povídka, moc příjemně napsaná, dobře se čte. V něčem mi připomíná styl Tiry Nog, ale Severus v této povídce je o poznání drsnější a tvrdší než u Tiry. Epilog na můj vkus už příliš sladký. Povídka rozhodně stojí za přečtení.”

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“príjemná oddychovka”

Trest v měsíčním svitu

Autor: eeyore9990      Jazyk: ČJ

Benny:

“No, do prdele!Benny se opět našla v povídce..copak se stane, když Pán Zla trestá takový hřích jakým je sodomie s muži?Tak to si budete muset přečíst!:DNic pro srágory, berte to na vědomí(i když pro mne jen vlažný Earl Grey)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|