Komentáře - Červenec 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Není zač

Autor: Sparrowhawk      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle by měl někdo namalovat! :)”

Má kůže plane touhou

Autor: Bridget McKennitt      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavé... ;)”

Zlé sny

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Lucius, Severus a jejich oběť... Co víc si přát?”

Nejlepší přátelé jsou ze zlata

Autor: luvscharlie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Beny to vystihla dokonale.”

Zatímco svět spí

Autor: Topaz Eyes      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Svátky klidu a míru. :)”

Okamžik na slunci

Autor: redpiratemel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Neumím si Petunii představit s kýmkoli, takže...”

Zatímco svět spí

Autor: Topaz Eyes      Jazyk: ČJ

Benny:

“Hermiona přijde na jednen milenecký pár.V postavách jsem to nevypsala, ať nepřijdete o "překvapení".Jen bych neřekla, že Hermi takhle bude reagovat.I když pubertální zamilovaností to lze omluvit.”

Okamžik na slunci

Autor: redpiratemel      Jazyk: ČJ

Benny:

“Rating jsem opět snížila, nic závážného tam nebylo.Navíc ty dvě spolu..zvlášť jsem stejně nepochopila pohnutky Tonksové.”

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

Benny:

“"Milý deníčku, dnes mne sbalil krásnej chlap v knihkupectví a div se mi z něj nevytvořila vagína jaké jsem měl debilní myšlenkové pochody..ale to není to nejhorší, milý deníčku!TOM JE VOLDEMORT!NO JÁ TO SE SVÝM IQ TYKVE NEČEKAL!"Sorry, nemohla jsem si to odpustit:D Ale zase pravdou je, že další dvě kapitoly se mi líbily.Trojku rozhodně nedám, za dvě.”

Potvůrka

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemná, čtivá povídka. A scéna ve sborovně, prostě nemá chybu.”

Není zač

Autor: Sparrowhawk      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Lucius a Severus je pre mňa dokonalá dvojka a preklad od Sinam je 100%-ná kvalita.”

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

belldandy:

“A já říkám, že je výborná. Asi ne dokonalá, jenže když řeknu, že jde o (vzato kolem a kolem) docela uvěřitelný harrymort, znamená to (aspoň v mých očích) velkou pochvalu. Myslím, že autorka uměla skončit právě v tu správnou chvíli. Tak, aby to správně vyznělo. Jen tušení věcí příštích. Ještě v tom není nic, v co by jeden nemohl věřit. Teda - při troše čtenářovi dobré vůle. Harry je tu samozřejmě klasicky za prvotřídního debila :) a Voldemort má šokujícně zcela lidské slabosti.”

Není zač

Autor: Sparrowhawk      Jazyk: ČJ

Benny:

“:D Takhle to může dopadnout, když senioři provozují sex(tedy až na to, že to byla jen lest, ale stát se to mně..jsem na psychiatrii)”

Nejlepší přátelé jsou ze zlata

Autor: luvscharlie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídka je o typické pubertální blbce, co získá trofej svého idolu a snaží se s ní masturbovat..viceméně mne to nebavilo, kvůli té dlouhé honbě za fetišem a samotná masturbace byla krátká..já bych si to uživala déle a jinak.:D”

Má kůže plane touhou

Autor: Bridget McKennitt      Jazyk: ČJ

Benny:

“Konečně další exibicionista..kdo by to do ní řekl:)”

Mínotaurus

Autor: snapelike      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Připouštím, že s touhle mám taky trochu problém... Ale zase je na ní něco... Já nevím. Ale v době, kdy ji Sinam překládala mě až morbidně fascinovala. Takže trochu nostalgicky za 4. :)”

Mínotaurus

Autor: snapelike      Jazyk: ČJ

Benny:

“Co mi na tom nesedí?Spíš v tom vidím klasickou zápletku do reálného světa než do HP.Navíc ufňukaný a děkující Rabastan..no divné to je.”

Cat Eyes

Autor: DhalaElenaAngel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Charaktery zmiňovat nebudu - byla jsem před nimi varována, odpovědnost padá jen na mou hlavu. Ale nebyla jsem varována před tím zbytkem - bohužel.”

Gentille alouette

Autor: seventines      Jazyk: ČJ

Benny:

“Je zvlášťní kolik autoru dělá z Pansy lesbičku, ale už si ji s chlapem ani neumím představit:)”

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Nutné zlo

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3-4”

Poctivý obchod

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Osobní přístup

Autor: Spiral      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Autobusová zastávka (Bus Stop)

Autor: Marmelade Fever      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ale no tak! Co ta část s miláčkem - fuj! Ale jinak to nebylo nijak strašné. Ano, dost věcí je tu naprosto mimo, ale stejně - svým způsobem to bylo vážně hezké. :)”

Na sex!

Autor: The Treacle Tart      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|