Komentáře - Červenec 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Naruby

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Sinestezia:

“...”

Izba Janusa Thickeya

Autor: sophierom      Jazyk: SJ

Lucie:

“Neobvyklé prostředí, občas poněkud nechutné scény (ovšem vzhledem ke zvolenému prostředí jsou namístě). Povídka by mohla být klidně i delší, některé situace jsou jen nadhozené. Stojí za přečtení.”

Můj kocourek

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

Akae21:

“Moc rychlé a pravopisné chyby, ale jinak fajn. Dobré okamžiky, ten konec s Brumlou pobavil.”

Nebezpeční tvorové

Autor: Yma      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Happy end?”

Píšťalka

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“musim dat ctyrku, protoze se ke tomu opravdu s radosti vracim :)”

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Benny:

“Co napsat k povídce?Dlouho jsem to cítila na trojku.Ale po debatě se Salazaret jsem pochopila lépe povídku.Proč se Harry choval dost depresivně a sebevražedně, ono ani Severus tomu příliš nepomohl.Takže hodnocení odpovída přesně:s radostí se k tomu vrátím:)”

Multifandom || Bleeding out

Autor: KatrinDepp, Grable424      Jazyk: fanvid

Sectumsempra:

“Uzasny. Strasne se mi libi, jak sestrih sedi k hudbe - at uz jsou to vystrely, krik, nebo vizualni stranka. Och.”

Snape dueling color step 1

Autor: lucife56      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“jak na me pusobi obrazek: Nejakej borec se na maskarni prevlikl za Snapea, chlast zazdil houbickama a ted se potaci po ulici a hulaka Crucio na ty velke nepratele, kteri jsou vsude kolem nej a neustale ho ohrozuji. Ach, jak jen jsou ty poulicni lampy zakerne!”

Daddy's Princess

Autor: LudwigLovesFeli      Jazyk: AJ

Benny:

“Za vše může Lanevra!:D(Máš radost?)Kecaly jsme o Malfoycestu a já je zbožňuju.V češťině mám vše přečteno.Tady je to tatínkova holčička, doslova.Navíc miluji, když se Draco chová jako prostopážná děvka.”

Čo Komnata najviac potrebuje (What the Room Requires)

Autor: Alydia Rackham      Jazyk: SJ

Lucie:

“Povídka je psaná v ich formě, na což jsme si chvíli musela zvykat, na začátku mi přišla malinko zmatená, ale pak jsem se dostala do děje a líbila se mi moc. Doporučuji všem, kdo mají rádi podrobné psychologické vykreslení postav.”

Žádný tak slepý

Autor: Pun      Jazyk: ČJ

Benny:

“Film jsem neviděla(jako většinu podobných amerických trháků), ale je to typický příběh o slovech, které člověk v post-coitalním opojení řekne a váš protějšek to potřebuje vstřebat.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Vzdávám to - nedočteno. Už mě to nebaví. Zvládla jsem 24 kapitol, ale dál ani čárku. Důvod - Harry Potter jedinečný, nejmocnější, nejlepší... prostě to nemůžu skousnout. Za časté sexuální scény (no co?) dávám 3.”

Snape dueling color step 1

Autor: lucife56      Jazyk: fanart

Adelaine:

“Tak je to relativně typicky idealizovaný Snape, nicméně líbí se mi dynamika toho obrázku a detaily. Souhlasím, že Snapeův postoj je šílený, co já vím, tak při bojovém postoji je nejdůležitější rovnováha a tady to vypadá jako prapodivný ležérní postoj, z kterýho ho vychýlí sebemenší vánek. No a ta hůlka je vypadá spíš jako pistol přejetá parním válcem. No ale jinak se mi to vesměs líbí”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Akae21:

“Přečetla jsem to za dva dny. Moc jsem se nevyspala a vůbec jsem se nemohla odtrhnout, což mě překvapilo.”

Multifandom || Bleeding out

Autor: KatrinDepp, Grable424      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Pěkné.”

Snape dueling color step 1

Autor: lucife56      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Na obrázku mi vadí pár věcí (mimochodem už jsem ho taky viděla. No jo Benny sorry, ale asi nenajdeš na DA nic, co bych neznala. :-D), první je samozřejmě jistý idealizace Snapeova vzhledu. A druhý je celkem otřesný postoj jaký má, který má asi vypadat dramaticky, nicméně budí spíše dojem, že se chystá jít na velkou do lesíka. :-D V neposlední řadě fakt, že to co má v ruce vypadá spíše jako klacek z větve než hůlka - hůlky se hodně špatně proporčně malují k tělu. Takže dám 3, protože strašné to není.”

Nebezpeční tvorové

Autor: Yma      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Originální...”

Honba za sluncem

Autor: Loten      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Je to jedna z nejlepších povídek, co jsem četla...psychologické, emotivní, ironické... Autorka píše Severuse naprosto dokonale a já nedočkavě čekám na překlad každé další kapitolky!””

Chasing The Sun

Autor: Loten      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Je to jedna z nejlepších povídek, co jsem četla...psychologické, emotivní, ironické... Autorka píše Severuse naprosto dokonale a já nedočkavě čekám na překlad každé další kapitolky!”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Akae21:

“Bavilo mě to. Fialín je nej postava, jak děsí chudáka Severuse.”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Akae21:

“Pobavilo.”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Akae21:

“Super příběh. Škoda že nedokončený.”

Zdání klame

Autor: Titti      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Na začátku

Autor: Titti      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Krvavá hra

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jeden by jim to i záviděl. /// Benny: Já tak trochu taky. Jen si tak úplně nejsem jistá, na čím místě bych chtěla být. :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|