Komentáře - Červenec 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“LOL! The best!! :DD”

Roses are Dead...

Autor: anise-anise      Jazyk: AJ

Benny:

“Růže a bonbóny na Valentýna?Ne, kluci si to užili jinak a lépe:D 3-4”

Večírek

Autor: Polinko      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Kdyby autorka vlila více popisů do Dracova vnímání a ne do popisu okolí a jeho vzhledu bylo by to zábavnější. Má to zajímavý nápad, pokud to na začátku mělo nějaký dech, ke konci se úplně ztrácel. Jinak mi moc neseděl Dracův charakter. Slabší 3.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Z té povídky přimo čiší, že Styx nenavidí Harryho.Omlouvám se, ale tohle neni ani dost špatné PWP.Spiš bych to nazvala:Ku*va, blbej Potter tak mu do anusu narvu draka(nebo co mu tam narvala)Jako snarrystka řikám NE!!!//Upřimně od Styx znám spíše jiné páry než SS/HP, zvedla jsem hodnocení.V podstetě proti tomuhle nic nemám, miluji Poškození pod kontrolou.Ale nemůžu si představit, že byť by to Severus dělal z pomsty, tak mi tenhle "trest" nesedí.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“"Opřel jednu nohu o regál, vyklonil hlavu na stranu a v hříšně přitažlivém gestu nadzvedl levé obočí."... a sectumsempra se roztekla blahem jak posledni zbytky snehulaka (teda ne, ze by ze me zbyla jen mrkev...)/// Hej Benny, to byla jina povidka, ne? Akorat nevim, jak se jmenuje...”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“chudak Lucius :D:D”

Dědictví

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Salome:

“Je to skvělé – děj, psychologie postav, úžasné, perfektní. Jediné, co mě ruší, je Nev a Miona mimo přímou řeč, ale dejme tomu… Sem tam nějaká pravopisná chybka, ale v rámci tolerance. Je tam několik analogií s MoR, že to snad nemůže být náhoda. Ne, že by to vadilo, protože rozdílů je dost, zejména skvěle vykreslený Snape. Vlastně to i může být náhoda - protože téma může napadnout podobné a dva inteligentní lidé nutně musí dojít k podobným souvislostem. Je to všechno jinak a přitom nějakým záhadným způsobem stejně, a rozhodně každá věta stojí za přečtení. Je to jedna z nejlepších věcí, co jsem četla, ne-li úplně nejlepší. Pevně věřím, že Pecce bude brzy lépe, a tuto povídku dokončí. Doporučuji ji ale i nedokončenou – přestože nedokončené povídky nesnáším. Dávám 10 z pěti, ale bohužel se zobrazuje jen 5, sorry :)”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Meera:

“Skvělá povídka, už od začátku jsem sice nějak tušila, že to bude snape, ale dojem z povídky mi to vůbec nezkazilo, ba naopak. :)”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Já to ještě nehodnotila? Je tam tolik nezapomenutelných hlášek, že přestože by sloh byl na 3 dám s přehledem lepší čtyřku. :-D Na kočku, která přinesla koťata rozhodně nikdy nezapomenu a nejen na to. :-D”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Meera:

“Tak tohle byl gól, dlouho jsem se takhle nezasmála, Luciovo plašení bylo naprosto skvělý, průpovídky také skvělé. Povídka pěkně ubíhala, svižným tempem a s humorem. Skvělá povídka. :)”

To ta vůně II.

Autor: Sssnake      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“dvojka je mnohem lepší než první díl”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

Meera:

“Chvílemi to bylo opravdu chaotické a nepřehledné, nicméně představa Severuse za kompem, jak čte, nebo píše slash mě rozesmála. Nápad dobrý provedení mohlo být lepší. Celkově to byl takový průměr. :)”

To ta vůně

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Průměrné PWP”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Já tuhle povídku prostě miluju”

Jak se neztratit v alternativních vesmírech

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Článek znám dlouho, byl podle všeho prvním, který na toto téma v ČR vznikl. Doznávám, že jsem ho až dosud nehodnotila, protože jsem nevěděla, jak ho hodnotit. * Když si řeknu, že jeho cílem bylo smysluplně popsat dané téma, mohu mu dát klidně za pět, protože to zvládl bez chyb. To, že autorce vypadlo z paměti Bradburyho "Burácení hromu" je sice možná tak trochu bota, ale paměť občas selže každému (Tedy zrovna mě dost často. :)) a popisovat dějiny sci-fi nebylo smyslem tohoto textu. Tudíž to nepovažuji za důležité. * S tou myšlenkou, že eixistují dva základní druhy AU snad nelze než souhlasit? Jestli to někdo vidí jinak, ráda si nechám vysvětlit jak? Sama mám problém s tím, že jde o dva tak rozdílné jevy, že mi připadá skoro nepřípadné je označovat jedním slovem. * Pokud si řeknu, že čekám nějakou speciální nadstavbu v podobě myšlenek, které by mě osobně nikdynikdynikdy nenapadly, tak bych ho mohla považovat prostě za průměrný. Jenže já nic takového nečekala... Půjdu střední cestou a dám čtyřku, při čemž za nadstavbu považuji hlavně Juliin dlouhodobý osvětový přínos v rámci FF.”

Tichošlápkův ostnatý obojek

Autor: xylodemon      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Snad poprvý se mi tenhle pár líbí, a jak :-)”

Šílenství má jméno

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“krásná povídka, většinu jsem si dokázala živě představit”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Meera:

“Popravdě se mi to moc nelíbilo, humor nebyl humorný a i jako prodie je to hodně hodně slabé”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Meera:

“Opět jedna z povídek, které mi na tváři vykouzlily tupý výraz. Povídla byla hezká, sice zdlouhavá, ale dobře propracovaná. Vzdor byl také přesvědčivý, takže nemám co vytknout. :)”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Meera:

“Nádhera, atmosféra tajemna a euforického napětí se mi moc líbila. I postava Harlekýna se mi k Dracovi moc hodí, skvělá povídka.”

Špatné na tolika úrovních

Autor: Barbarella      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Na někoho, koho nebaví pwp, jsem se bavila výtečně. :-D”

Rolničky

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Sargo:

“V tomhle vedru bohužel neochladí ani vánoční povídka, ale pochechtávala jsem se od začátku do konce. Báječné lehká ruka pisatelčina! :-))”

Špatné na tolika úrovních

Autor: Barbarella      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Pobavilo”

Rolničky

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Příjemná oddechovka”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|