Komentáře - Květen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

S is for Severus devoured by all - fanart

Autor: yukipon      Jazyk: fanart

Benny:

“...”

Just Add Water - fanart

Autor: yukipon      Jazyk: fanart

Benny:

“Manga styl mi nevadí, jenže to prostě není ono.”

Lorienlove

Autor: The Theban Band      Jazyk: fanart

Benny:

“Krásné”

Kráter

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Trochu mi to připomíná Na západní frontě klid.”

Závod

Autor: Violet Quill      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Super”

Závod

Autor: Violet Quill      Jazyk: ČJ

Benny:

“Připojuji se..také bych si koupila lístek:)”

Vlci

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Moc pěkné.”

Dvě srdce

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nemám slov.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Benny:

“Miluji Ševika!!(kdo taky ne, že?)Druhá část už značně pokulhává, ale kvůli šišlajicího Sevika trojku dám.”

Lavička

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jen znuděně civím a říkám si: "A? Co já jako s tím... " Dobře, fajn - Grangerová se melancholicky plácá ve vlastním světě a trochu se podobá panu Monkovi, fajn. Znovu - a co já jako s tím?”

Chrám

Autor: Sssnake      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Svazek

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Když pominu to, že už koncepce silně kulhá, tak to mělo být aspoň o takových 7-8 kapitol kratší, takhle je to hrozně roztahané se spoustou hluchých míst - prostě mi to přijde násilně natahované, jenom aby se nahnala délka. Zvažuju i hodnocení 2, ale rozhodla jsem se, že budu hodná.”

Přes mříže bezcitnosti dokaž cit

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Avada Kedavra - Video

Autor: AlbinoBlackSheep      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Jak je možný, že jsem tenhle skvost ještě nehodnotila. Bavila jsem se velkolepě.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Tina_tt:

“...”

Dětské sny

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Benny:

“Skvostné, navíc tu osobu o které ta povídka je naprosto miluji a v HP a i většinou faonušku se mi zdá nedoceněná.”

Otázka důvěry

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

Benny:

“Neurazí, nepřekvapí, průměr.”

Lavička

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“omg... takze jeden bod davam za sloh a druhy za pripominku mych pubertalnich let, kdy jsem pravidelne chodila sedavat na lavicku a vypisovala do denicku, jak jsou ty zaskolacke chvile uzasne”

Lavička

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dnes můj druhý femslash...ku*va dnes nemám dobrou ruku.Musela jsem se prostě střidavě smát a plakat.Hned první odstavec autorka řeší prostřednictvím Hermiony, že blok a tužka je čistější než zaprašená klavesnice.A ke konci se zase řeší, aby se nerozthl staniol!!!Ne prosím, hlubší smysl v tom nenacházím.”

Nádherná

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tak tohle je fakt desny. Davam jeden bod, protoze jsem se u cteni hodne hlasite smala.”

Nádherná

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tohle bude krátký komentář:Strašné...Okej, rozvedu to.Hodně, hodně špatné.Sladké a ještě sladčí, dlouhé a slovo NÁDHERNÁ, teď pár dnů nebudu ve své konverzaci chtít použivat.Femslash zřejmě píši jen něžné dušičky, které ženu uctivají jako Jane Austenová ve svých románech.Jako žena a uplně neromantický člověk si na tyto vzhletné věty nepotrpím.No nic, prostě jsem asi spiš chlap(proto taky ta přezdívka:D)”

Chrám

Autor: Sssnake      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“keď si odmyslím zopár vecí, ktoré mi vadili a môj výbuch smiechu niekde v polke poviedky...”

Would You Kill to Save A Life? // The Doctor

Autor: Liisakee      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Inspirováno epizodou kde se jedenáctý Doctor (on je vlastně nejspíš už dvanáctý... ale pro nás samozřejmě bude navždy jedenáctý) zachoval jako obrovskej dick a nechal na Rorym životní volbu.”

Childish Love

Autor: Laivine      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Poviedka je dokonalá. Dúfala som, že nebude mať tak realistický koniec. Som nenapraviteľný naivný romantik, ale čítalo sa to perfektne. Jedným dychom. Áno je to kruto pravdivé dielo ako aj Nabokovova Lolita.”

Rolničky I.

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Tak táto poviedka nemala takú silu ako tie ktoré som už od autorky prečítala. Možno tým, že je to jej prvotina alebo neviem prečo, bolo to občas na nervy lezúce ale nemohla som nečítať. Neviem ako to oodnotiť lebo dva je málo ale tri som dávala aj lepším dielam. Čaro to má tak 3”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|