Komentáře - Květen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Nečekaná návštěva

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“skvele :)”

He Knows

Autor: caycowa      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“je to vtipne, jen ten vrsek hlavy vlkodlaka mi spis prijde jako sovi...”

PWP for Blanch

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Benny:

“:)”

Ani za zlámaný svrček!

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Benny:

“Kdo šetři ma za tři..hm..vlastně Pottera:)”

Víno, víno, víno…

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dlouho jsem se téhle povídce na Fantasmagoriu vyhýbala.Jednak mne odrazovalo, že se jedná o songfic a také tou lidovou hudbou na které je to celé postaveno.Ovšem čím jsem starší, tím mám víc pochopení pro různé žanry(co ovšem bytostně budu nenávidět je vyumělkovaný popík s debilním textem)Ve výsledku povídka není tak špatná, jak se zde hodnotí.Jen bych uvítala trochu více jí rozvést.”

He Knows

Autor: caycowa      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Ví co je za ním, ale nechce se otočit... nebo že už by byl mrtví, jen ještě nestačil padnout k zemi?”

Hodné čakanie

Autor: Aurette      Jazyk: SJ

Amarilli:

“Až na tie gramatické chyby je preklad celkom slušný. (Fakt mi to občas pálilo oči) Obsahovo je to také... zaujímavé. myšlienku to má úžasnú, ale... Mám taký pocit, akoby autorka chcela niečo začať ale potom si to rozmyslela, tak to zostalo také... a pár scén by som vynechala. SPOILER: Vracajúci Severus a Hermiona bolo aj na mňa veľa. KONIEC SPOILERU.”

Pamlsky

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Nečekaná návštěva

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Půlnoční duel

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

It's the little things...

Autor: caycowa      Jazyk: fanart

Benny:

“Tož toto nemá chybu.”

The Prank

Autor: Blackunicorn777      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Ááááá! To je naprostá bomba. Pojď sem Sevie! Pojď se schovat k mamce! :D //EDIT: Jejda, uklepla jsem se v názvu. Mohla by to adminka laskavě opravit? Název fanartu je samozřejmě The Prank. Děkuji. //Vidíš, to mě nenapadlo. :D”

The Prank

Autor: Blackunicorn777      Jazyk: fanart

Benny:

“Běž, Seve, běž!!”

Sleeping Ugly

Autor: Sigune      Jazyk: fanart

Benny:

“Pěkné”

Milord

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“veľmi smutné”

Milord

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jedna z mala povidek, psanych na pisen, co se mi fakt libi”

The Prank

Autor: Blackunicorn777      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“:D:D pekne; Casiopea: jsem si podle nazvu myslela, ze je to nejaky slovensky jidlo :D”

Sleeping Ugly

Autor: Sigune      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“cool:)”

It's the little things...

Autor: caycowa      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“no tak to je genialni :D:D”

It's the little things...

Autor: caycowa      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Já za to nemůžu, že dávám pořád velké známky. Líbí se mi ten styl malby jako z dětské knížky smíšený se - v tomto případě až brutální - ironií.”

Milord

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“melancholické, smutné a bolestivé”

Hodné čakanie

Autor: Aurette      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Kdyby povídka skončila těma dvěma otázkama, co na ni vychrli Severusl, když se váleli ve sněhu, byla by povídka super, ale od tohoto okamžiku to pak bylo divný a dost nesnapeovský...”

Věci nečekané

Autor: duj      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Severus tady není moc sám sebou, nejdřív milostné vyznání, svěřování se a přátelství... Jinak ale povídka psána pěkným stylem, vzájemná výměna dopisů, správné množství humoru a sarkasmu, občas je opravdu vtipná... několik opravdu povedených dialogů”

A Frankenstein by any other name

Autor: The Quillion      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Nechápu, kam fanoušci Sherlocka na tyhle skvělý nápady pořád chodí. Ano, vím, že Cumberbatch hraje i ve Frankensteinovi, ale spojit Frankensteina se Sherlockem tak jednoduše geniálním způsobem, jako to udělala autorka téhle povídky, to je nápad za milion. Rozhodně to nepojala nijak stručně, ale že by plýtvala slovy, to se taky říct nedá. Ta atmosféra mě dostala, ať už 19. století s ponurým světem plným nespravedlnosti, 1. světová válka se špinavými zákopy a proměna světa, která následovala po ní, nebo ta nám dobře známá současnost, ve které se dozvídáme o všem, co předcházelo dějům vylíčeným seriálem BBC. Sledujeme, jak se bezejmenný a lidskému zraku odporný uměle vytvořený muž psychicky a fyzicky stává Sherlockem Holmesem, jediným detektivním konzultantem na světě, jak to s lidmi nevzdává navzdory tomu, co si od nich vytrpěl. Romantika a hledání osudové lásky – to je, oč tu běží, takže kdo má raději prasečinky, od téhle povídky by měl pelášit rychleji než Anderson od IQ testu ;D Plný počet nedám za hlavního záporáka Moriartyho, který mohl klidně trochu přitvrdit a povídka se jím mohla zabývat víc do hloubky.”

Sleeping Ugly

Autor: Sigune      Jazyk: fanart

Lanevra:

“V poslední době se mi nějak zalíbila černobílá malba a navíc tohle mi evokuje situaci v 10. kapitole Veritas, což známku taky trochu zvedá. Navíc ty boty a ty ponožky. :-D”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|