Komentáře - Květen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Invisible

Autor: carolinelamb      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Na začátku byl obrázek od Anastasie Mantihory, na které teď hodně ujíždím. (Obrázek hodím na Deník také). Anastasia dosud dělala fanarty jen pro ruskou fanfiction. Pod tímhle konkrétním obrázkem se ale objevil link na příběh v angličtině, takže jsem zajásala. Jedná se o PWP, což je asi důvod, proč základní zápletka není příliš uvěřitelná. (Snape léčí následky hadího kousnutí pomocí sexuální magie). Nicméně mi to nevadilo tolik, abych nečetla dál. Napsané je to toiž úžasně a bývala bych přišla o hodně zajímavý příběh a naprosto luxusního Severuse. Je to totiž parchant, jak ho máme rádi, a navzdory podivnému vztahu, který se svým studentem (osmého ročníku) naváže, mu zatápí stejně, ne-li víc, jako dřív. Velmi zajímavě pojatá psychologie postav, které jsem věřila (až na Harryho původně lehce promiskuitní sklony). Snape za dveřmi ložnice bottom, ale vzhledem k tomu, kolika nepřekročitelnými pravidly kontakty s Harrym sváže, kontrolu má vlastně neustále. Totálně mě nadchl závěr, bez ohledu na to, že se jednalo o předvídatelnou zápletku s nedorozuměním. Tenhle Snape prostě miluju tě neřekne, kdybyste ho vraždili, ani se na Harryho neculí. Jj, tohle si určitě znovu přečtu. 4-5”

Dohoda se Zmijozelem

Autor: Fenri      Jazyk: ČJ

Benny:

“Díky za připomenutí.Povídka není zlá, jistě milionkrát opakovaný sňatek.Severus jako manipulativní parchant mi sedl, jak zde bylo řečeno;do 13té kapitoly bych dala i 4, jenže poslední dvě kapitoly to autor zbytečně šrouboval do radoby pomsty zrhzené (ne)milenky.Tudíž vůbec ne, špatná trojka.”

The Most Epic Birthday Party EVAH!

Autor: A_Who_in_Whoville      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Takhle by měly narozeniny šílené autorky vypadat. Konec byl sice malinko slabší, ale celkový dojem přesto nezapomenutelný. A je tam fíkus.”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

mariaa:

“x”

Dohoda se Zmijozelem

Autor: Fenri      Jazyk: ČJ

mariaa:

“x”

Bída křídla prostírá

Autor: femmequixotic      Jazyk: ČJ

mariaa:

“x”

Manželské intermezzo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tomu se snad ani nedá nic vytknout. :) Severus se tak kráně snaží. A i přesto, že se občas zpronevěřuje svým vlastním postojům, pořád není OOC - za tohle Lanu vážně obdivuju.”

Manželské intermezzo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Belldandy má pravdu, takový problém, který řeší kluci jsem také nečetla..zřejmě musím přehodnotit pořadí oblibených páru.”

Nic než sen

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

Benny:

“O Brumbálovi nemám přiliš vysoké mínění..ovšem na Severuse mi šahat nesmí.”

Špatnosti

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Teda lidi, co na této povídce vidíte? :) Ač stylisticky nejspíš bezchybná, poměrně čtivá, a vůbec - jde vidět, že autor/ka má talent, zápletka jako taková (pro mě) nudná a o ničem. A na PWP je tam zase poměrně málo erotiky. Takže dávám vůbec ne špatné 2*. (PS: tak a tímto jsem se definitivně rozhodl neudělovat průměr - 3* - jen za hezký sloh;)).”

Dům na půl cesty

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Benny:

“Zajimavá povídka i pár a vlastně proč ne?”

Neuskutečnitelný sen

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Benny:

“Chudák Argus, Severus prostě musí myslet na toho spratka Pottera i v takové krásné chvilce:)”

The Prank

Autor: Blackunicorn777      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Dobře zpracované, ale emocionálně to pro mě nemá žádný náboj.”

The Prank

Autor: Blackunicorn777      Jazyk: fanart

Ali.eN:

“Ehehehe :-D Výstižné.”

Chudí a bohatí

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Vedle Siriuse je James pořád ještě svatoušek.”

Chudí a bohatí

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“... zrovna tohle mi prijde jako "vec, kterou rowlingova zapomnela pridat do knizek"”

Co kniha, to drabble

Autor: Severed Lies      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Nektere z nich opravdu nejsou spatne...”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Benny:

“Netušila jsem,že i takový brak jako Bravíčko může být dobrý rádce.Takových perel tam bylo více.”

Rolničky I.

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“"Něco" mě nutilo číst dál a možná si i hrdiny trošku oblíbit, ale jinak je to po všech stránkách napsané strašně. Pardon. 2-3*”

Professor, dont...

Autor: mad-aka-hatter      Jazyk: fanart

Benny:

“Zajimavé.Ta dívka se na Severuse dokonale hodí, Harryho jsem zakryla.A opravdu to pomohlo:)Pro mne je to jasná slashová situace, libí, i přes toho "Pottera"”

Valentýn vyhladovělého vlkodlaka

Autor: Miraella      Jazyk: ČJ

Benny:

“:D”

Osud jim nepřál

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dobré”

Tohle si musíš pamatovat

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Benny:

“Začátek povídky je obšírná omačka vysvětlovaní a zbytečně vymyšlených postav.Ovšem konec povídky a pointa užasná.A zvlášť Lockhart byla dobrá volba.”

Miluji tvého syna

Autor: Berinka Eleanor Roockwood      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tohle dílko je tragičnost sama.Kdyby jste mi dali kvér k hlavě a já si musela vybrat mezi timhle a knihou od Rosamunde Pilcher, vyberu si tu německou "klasiku".Dám jeden bod, sice netuším proč.”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

Ali.eN:

“Bylo to jiné než ostatní povídky s tímhle párováním. Lepší! I když mě zezačátku trochu mátly jejich charaktery, rozhodně se mi to moc líbilo. :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|