Komentáře - Květen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Hračka

Autor: D.J. Orlovský, Bella      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Hmm.”

Opuštěný

Autor: Starvation      Jazyk: ČJ

Benny:

“Žena dokáže rozvratit každý krásný vztah.”

Tear you apart - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Mrmla:

“..”

Opuštěný

Autor: Starvation      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nádhera”

Could You Love Me?

Autor: Siner      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Svazek

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Momentálně moje nejoblíbenější Drarry. Takhle, abychom si rozuměli, takhle debilní a nevěrohodný způsob nuceného svazku jsem snad ještě nikdy nečetla, nicméně dál to pokračuje velmi dobře, žádný náhlý přerod vztahu, názorů, ničeho. Mně prostě strašně baví se rozhodovat mezi tím, co je správné, v co věřím, co po mně chce okolí a co chci já. A tady mi to přijde velice pěkně zpracované. Ke konci občas logika taky pokulhává a epilog je násilně přecpaný, ale prostě celkově je to pěkně napsané dílo, skvěle přeložené, a kdyby nebylo těch logických ohromných děr, byla by to 5”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Zvláštní, jeden z prvních slashů, co jsem četla, první drarry a díky tomuhle jsem přistoupila i na tuto dvojici. Nicméně teď mě to hodně nebavilo, čekala jsem něco hodně jiného, když je to psáno starším mužem. No, nyní dočteno do cca 40. kapitoly, možná to zkusím ještě dál, ale nečekám, že na další pokus to bude lepší. Ze sentimentu 3:)//Edit: Dočteno. Musím přiznat, že mi tam hodně věcí přišlo nelogické, názor jsem na to nezměnila, ale je pravdou, že chvíli (řešení hlavní zápletky) mě docela bavilo.”

Můj kocourek

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Líbilo. Taková milá oddechovka. 2/3”

Hippocampus

Autor: Basi a Mell      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ne, nebavilo.”

Brumbálovo tajemství

Autor: libik      Jazyk: ČJ

Benny:

“Upřimně začátek není uplně dobře propracován, ale ta pointa..sakra, má uchylná dušička uplně skáče radosti.A i kdyby mě kdokoli nutil papat v Bradavicích hlavní chod, tak se budu urputně bránit:-)”

Kdo žije pod maskou

Autor: duj      Jazyk: ČJ

mayla:

“Naozaj fascinujúce, ako autorka bez možnosti prečítať si 7. diel pochopila niektoré súvislosti a koľko toho odtušila. Zaujímavý pohľad na šiesty ročník očami Hermiony plný temných dialógov a dôležitých rozhodnutí.”

Harry’s Twist

Autor: Ten Toes      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Zajímavé myšlenky, podporující teorii, že je Brumbálem všechno na HP nastraženo ve snaze ho použít jako pěšáka ve válce. Škoda, že to není dopsané.”

Bar

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

Benny:

“Logičnost a talent si daly políbení, chytly se za ručičky a šly vstříc této povídce, ovšem prošly jí jako sáňky v létě.//SPOILER:Remusek v gay baru, kde sedí tři flundry a on si k nim přisedne.Pro Merlina jediný důvod??Remy, tyhle penis nemají!!Pak focení pro kalendář, pak pro kosmetiku a nakonec gay porno pro časopis Velkej František?To, že se do toho připletl nemístně mimocharakter teplý Snape, bylo úděsné.Nemluvě o radoby vtipné vložce na konci v podobě Hermiony.Mám nutkáni ohodnotit na 0.Ale zase mne to tak neirituje do bezvědomí.”

Důvěra

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Benny:

“Bez mučení přiznávám,že těch pár vět mne oslovilo až po čtvrtém(?)přečtení”

Belldandy by Jia 2

Autor: shiroin      Jazyk: fanart

Lanevra:

“No já to úplně neposoudím, protože to anime neznám, ale čistě jako kostým a pokud to porovnám s obrázky na googlu, se mi to líbí.”

Belldandy by Jia 2

Autor: shiroin      Jazyk: fanart

belldandy:

“Tak se mám nějak chuť chlubit, takže tohle jsem já. :) Samozřejmě to nejsem já, ale moc pěkný cosplay na postavu, které jsem ukradla jméno. Dosáhnout míry rozevlátosti obleční jaká je k vidění u animovaných postav je téměř nemožné a tady se to myslím povedlo v míře překvapující. :)”

Opuštěný

Autor: Starvation      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mary byla jeho láska, ale Sherlock jeho touha. /// Lanevra: Ale no tak! Tvůj Sherlock je dokonalý. :)”

Collecting Potion Ingredients

Autor: Griffinhart      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“tenhle typ kresby moc neprozivam, ale nektere obrazky pobavily”

[TheAvengers] Thunderfrost Tamagotoji

Autor: zashache      Jazyk: fanvid

Sectumsempra:

“To je tak strasna, strasna kravina! Ale docela jsem se u toho zasmala. Doporuceni: vypnout zvuk, ten hudebni podklad je dost otresnej”

Cordiality and cosiness of my new home

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“leva cast obrazku mi prijde tak pozitivni, az to hezke neni”

Avengers | Caramelldansen ♥

Autor: Harciczukor      Jazyk: fanvid

Sectumsempra:

“uprimne, nejvic zvedava jsem byla na "prostitutku z budoucnosti"... Lanevra: na tu druhy verzi me dost desily ironmanovy oci :D”

The Longbottom Syndrome

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“Vizen mam opravdu rada, ale zrovna tady ji to trosku ujelo....”

Somebody Kill Me Please

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“....”

The Ministry's annual Halloween Ball

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“fajn:)”

Ale

Autor: BiBu Experts      Jazyk: ČJ

Benny:

“Merline, proč jen nedám na hodnocení pod povídkou?Patos, bez většího smyslu a snad na to brzy zapomenu.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|