Komentáře - Květen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Hvězda přišla do Imladris

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

Benny:

“Řikám si, Benny neblbni a nečti jen snarry, rozšiř si pohled na slash z Pána prstenů;jednorázovku dáš!!Merline, to byl děsně blbej nápad!!Deklarovaný počet není jedna část ale asi 6?Přestala jsem dávat pozor.Přesto dočteno a zklamání je neskonalé.Mpreg v pohodě, nic zavadného, jako těhotenství nebo porod samotný, popsáno není.Tudiž i čtenář, který mužskou graviditu nevyhledavá, nebude znechucen.Sexuální útlak také není explicivně popsán.Ono to celé spiše působí jako venezuelská telenovela, kde všichni chrání hrdinku před zlosynem.//MALÝ SPOILER;Zlosyn si přijede pro Juanitu, nějaký uvědomělý samomstitel ho píchne dýkou a vzápěti nechavá odříhnou malou Juanitku nad tělem jejího proradného otce?!?//Utvrdila jsem se v tom, že raději si milionkrát přečtu o vynuceném svazku mezi Severusem a Harrym než znova cokoli z LOTR.”

Naháči, chlupáči a vanilka

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Mohla bych tenhle příběh označit za D/S povídku, bylo by to ovšem velmi zavádějící, protože by jste si nejspíš představili nějaký klasický erotický fantazijní s/m příběh. Tohle je však zcela něco jiného. Jde o text tak reálný (a nejspíš i osobní), že mám pocit, že tam někde za dveřmi mého bytu skutečně odehrává. / Autor se omlouvá za nezáživné kynologické pasáže, já se ovšem musím přiznat, že mě kupodivu ty kynelogické pasáže velmi bavilo číst. A to si prosím myslím, že tenhle druh psů nemám zrovna v oblibě. Vlatně vůbec is nijak zvlášť nepotrpím na psi. Byla bych z těch, co se pozastavují nad láskou upřednostňujcí psi nad lidmi, a Henri by mě asi zařadil mezi tu část lidstva, se kterou se nemá cenu pokoušet vyjít. Spíš bych si postěžovala na ty pasáže, v nichž Henri vysvětluje Janovi BDSM filozofii. Té naučnosti tam bylo na literární text trochu moc. Ale jinak je to tak osobní a silné podání tohoto tématu, že jsem .. unešená? Lepší slovo mě nenapadá. Je to originální, čtivé, poučné (?), jen lehounce zvrhlé a je to tak profesionálně napsané, že by to dle mého názoru mohlo klidně zítra vyjít v nějakém zavedeném nakladatelství. Vlastně se mám chuť ptát, proč to ještě nikdo nevydal? Kdyby to toiž udělal, hned bych běžela do nejbližšího knihkupectví.”

Hádka

Autor: Norsi      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“pěkné”

Sketchbook II

Autor: Acatnamedeaster      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“tak tohle je naprosto uzasne dokonale!”

Hádka

Autor: Norsi      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Uá uá. Jako ano, pobavilo, ale asi ne zas až tolik, jak mohlo. Možná kdyby byla ta povídka kompozičně vyváženější a nesnažila se to zbytečně stručně utnout pointou...”

Jak jsem strávil léto v Bradavicích (a další věci, které nechcete, aby vaši studenti věděli)

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Dobře napsané. Pobaví, leč neutkví.”

Srdce v okovech

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nádhera.”

Be Aggressive

Autor: Acatnamedeaster      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Hmm... Tohle rozhodně ano. :)”

Sketchbook II

Autor: Acatnamedeaster      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“páni... 7 a 22”

Be Aggressive

Autor: Acatnamedeaster      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Ty obrovské penisy ve veškerém pornu nebo erotických obrázcích jsou prostě fascinující. Další co je fascinující, když racionální a uvědomění člověk, co ví že tak mužské tělo prostě nevypadá, pocítí zklamání při pohledu na skutečný penis, který jen málokdy dosahuje fantazijních rozměrů... no nic, snít člověk prostě musí. :-D// U obrázku mi vadí ten papír, co je to na něm nakreslené, jsem slepá a špatně vidím detaily, ale moje hodnocené to nesnižuje.”

Jak jsem strávil léto v Bradavicích (a další věci, které nechcete, aby vaši studenti věděli)

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Licona:

“Milé :)”

Hádka

Autor: Norsi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Harry je prostě idiot na entou.”

Co může způsobit úsměv?

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Slohově to drhlo, dobrání k pointě bych osekala.Ale vcelku usměvné dílko.”

Jak jsem strávil léto v Bradavicích (a další věci, které nechcete, aby vaši studenti věděli)

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ušlo to..”

Sketchbook II

Autor: Acatnamedeaster      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Myslim že sleduje stejný druhy porna jako já. :-D”

Sketchbook II

Autor: Acatnamedeaster      Jazyk: fanart

Benny:

“Užasné.”

Sketchbook II

Autor: Acatnamedeaster      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Ííík. :D Jo. Jako... jo. Slovní zásoba veškerá žádná. :)”

Sketchbook II

Autor: Acatnamedeaster      Jazyk: fanart

finde:

“Acatnamedeaster patří k vrcholným kreslířům HP slash fanfiction, u těchto děl je komentář zbytečný divák/čtenář jen sedí, zírá a slintá. Mám pocit, že u někteých obrázků je hodnocení 5 nedostačující.”

Umřít

Autor: Fallagela      Jazyk: ČJ

Benny:

“Klasika i když nedokončená.Jen mě osobně vadila ta otevřená nevěra a žárlivost(tomu zrovna neholduji)”

Buggering Inter-House Relations

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

finde:

“PWP povídky NEJSOU Hoch literatura, jejich účelem je pobavit a tahle to splňuje na 100%. Navíc, když autor dodrží kanonický charakter postav a celý příběh okoření psychologií, čtenářův zážitek vzroste. Já si ji přiřadím ke guilty pleasures”

Iluze nelásky

Autor: Miraella      Jazyk: ČJ

Benny:

“Oblíbený pár a i zpracovaní, přes svou délku, je skvělé.Jak pár vět stačí k popsaní vztahu.”

Dvojitý zásah

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Benny:

“Začátek mi přišel jako báje a pověsti antické a pak se to přerodilo do šilené pohádky.Ne, sorry, to je otřesné dílko.”

Just having fun...?

Autor: Kayleigh      Jazyk: ČJ

Benny:

“Přiznavám,že ani netuším kdo ti Harriesovi jsou a jišťovat si to nebudu(raději)Jako perverzák incest miluji.Navíc mezi dvojčaty je to v pořádku.:DSice by mne asi nevzrušovalo šahat na někoho identického.Není to ve výsledku jen masturbace?:)Povídka je dobře napsaná a i dvojjazyčnost je k užitku.”

Hračka

Autor: D.J. Orlovský, Bella      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nedočteno, určitě ne proto, že by to bylo, merlin ví, jakkoli špatné PWP.Jen jsem skončila u scény s vínem.Raději nechci vědět, jak do toho zapadá ten vampyrismus:(//Ano, nedalo mi to.Dočteno.Konec se mi z těch tři styků libil nejvíc.Jen vampyrismus je kde?Hodnocení zvednuto o bod”

Just having fun...?

Autor: Kayleigh      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Páni! Začnu asi tím, že to byla má první povídka od Keigh, také první FF na dvojčata Harriesova (která jsem až do včerejška ani neznala :D) a teprve můj druhý twincest. Navíc mám slabost pro literární experimenty a povídka, která je psaná částečně česky a částečně anglicky, mě kupodivu nadchla. (Nevěřila bych tomu). Je to vlastně úplně obyčejné PWP, okořeněné o to, že se jedná o dvojčata, ale kdo má rád například Freda a George Weasleyovy, pak mu to nebude úplně cizí. A jaké to vlastně je? Prostě hrozně milé. Jako se dívat na oblíbený seriál, užívat si vtipné repliky (u brokolice jsem málem vzbudila manžela) a zavzdychat si při pěkně napsané milostné scéně. Vážně moc líbilo.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|