Komentáře - Duben 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Nový začátek

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Benny:

“...”

Prázdnota

Autor: shinigami714      Jazyk: ČJ

T_nule:

“Zajímavý námět. Tato dvojice se mi líbí. :-)”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

T_nule:

“...”

Milovat tě je nevděčná věc (ale někdo to dělat musí)

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

T_nule:

“Konec divný, ale jinak to nebylo nejhorší...”

Nový začátek

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

T_nule:

“...”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

T_nule:

“Úsměvné”

Potřebuji tě. Potřebuješ i ty mě?

Autor: Ostrolist      Jazyk: ČJ

T_nule:

“...”

Pro teď a navždy

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

T_nule:

“Krásné.”

Rodina

Autor: Nemesis      Jazyk: ČJ

T_nule:

“...”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

T_nule:

“...”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

T_nule:

“Smála jsem se od začátku až do konce. :-D”

Získat srdce lva

Autor: Montana      Jazyk: ČJ

T_nule:

“:-)”

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ano, hodně souhlasím s tím, že teprve s druhou části se mi tahle povídka začala jevit jako něco zajímavého. Tato část - to jsou pro mne jen takové střípky, ze kterých mám problém ve své hlavě vůbec složit příběh, natož abych mu dokázala naplno věřit. Druhou část jsem vnímala jako souvislejší, srozumitelnější, něco dovysvětlující, nabízející nový pohled na věc. Vnímám ji jako nadstavbu, která táhne celý příběh výš. / Ovšem s tím, že sama pocitově hodnotím celý příběh na 3/4 (nebo možná 3, 75). Doznávám, že je klidně možné, že kdybych byla na snaco, dokážu vše prožívat intenzivněji a mé dojmy se promítnou do vyššího čiselného hodnocení. / Nicméně v tuhle chvíli dám tady trojku, protože čtyřku si shovám pro druhý díl. To se myslím kryje velmi přesně s tím, jak jsem to při (zatím prvním) čtení cítila.”

Černá není jen znamením smrti II.

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ještě jednou od začátku, ale se změnou POV ... Draco ukázal, jaké je to být sám a nyní se můžeme přesvědčit, jak moc je Severus Snape lhostejný.”

Hranice zlomu

Autor: Cory      Jazyk: ČJ

Benny:

“Uf, dočteno do desaté kapitoly a už prostě nemůžu.Drogy a Harry Potter je na mne přilišná fantasmagorie.Samozřejmě diky těm drogám je to mimo charakter.Pokud to někdo přelouskáte, napište mi jestli to stoji za to dočist.Zatím to citim na 2-3.//Sakra, proč jen já cestuji do práce hodinu a čtu zrovna tuhle povídku?Dovlekla jsem se do 13té kapitoly, která se jmenuje ZNOVA NE.A merlinžel, je docela pravdivá.//SPOILER:Objevila se Hermiona Weasleyová, vypleskala Harryho na odvykačce a pak se omlouvala.Pak ten dementní lektvarista neumí uvařit ani kouzelnický metadon a z Harryho je katatonická troska.//KONEC SPOILERU//Asi jsem to s tou kritikou přehnala, ale tohle mi nesedlo.”

Štěstí je tam, kde ho najdeš

Autor: Razzberry      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nečetla jsem něco jinýho? Ne, jinak, mám k tomu docela dost výhrad, co mi hodně nesedělo, je ze Snapeovy strany náhlá změna orientace, Lupin, který se chvílema (zezačátku dost často) chová jak uražená ženská a z toho jejich slovíčkaření a nejistoty jsem měla chuť lézt po zdech. Na druhou stranu bylo tam docela dost chvil, která jsem absolutně zřala a z kterých mi bylo tak sladkobolně. Nevím (takhle dlouho jsem nad známkou neváhala snad nikdy), asi 3/4, ale rozhodně se k tomu vracet nehodlám, to bych nemusela přežít, a průměr to zdaleka taky není.”

Toujours Pur

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Celá série působí perfektním dojmem. Příběh, jak to tak bývá, je docela obyčejný, ale autorka má nesmírný talent. Zakončení slabší než předchozí dva díly, ale absolutně adekvátní.”

Malfoyesque

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“...”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Výborně napsané, kdyby už pro nic jiného, tak jen pro ten styl stojí za to přečíst. A skvělá přesmyčka La foi mal:)”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Uvítala bych trochu delší vývin všeho, nicméně jedno z těch povedených děl. 4/5”

Černá není jen znamením smrti II.

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Dokonalé doplnění k prvnímu dílu. 4/5”

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Samotný tenhle díl mě vůbec neuchvátil, spíš mě nebavil, nicméně dohromady s pokračováním je to skvělé dílo. Hodnotím dohromady 4/5”

Bestiální něha

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“V zásadě souhlas s belldandy, až na to, že mně se líbila ta romantická vyhrocenost. Lepší 4”

Resistance

Autor: Cory      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tohle je na mně tak depresivní, že uvažuji kde mám vlastně nějakou žiletku...přesto to zcela dokonalé není(neptejte se co mi na tom vadí, sama nevím)A Muse, které miluji si k tomu nepustím.Nerada bych to měla spojené s depresi.Vracet se k ní nebudu.”

Méně krutý svět

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: ČJ

T_nule:

“Úžasné!”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|