Komentáře - Duben 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Můj

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Benny:

“První polovina mě neskutečně bavila, ten Severusův vnitřní monolog.Minerva a její přednáška o citech.Pak přišla nuda v podobě zaporáku, kterým jsem až tak moc nevěřila jejich pohnutky.A konec, no , uplně jsem se nenudila.Ale ztratilo to ty pověstné koule.3-4”

Desire

Autor: Ma-kosh      Jazyk: fanart

belldandy:

“Tak zase jednou platí, že když dám teď trojku, neříkám tím, že je to průměr. Průměr mi zní totiž stejně jak říct, že je to nuda. A mně to nepřipadá jako nuda. Spíš mám dichotomní pocity. Připadá mi na tom zajímavá jakási manýristická přehnanost. Vyhraněnost námětu a výrazu a také nepřirozená strnulost, která mi přijde na půl nepovedená, ale na půl také fascinující. K manýrismu by mi to ale sedělo. :) Doufám, že jsem dokázala aspoň částečně pochopit, co na tom Casiopei připadá tak působivé. Mám dokonce pocit, že něco z toho pocitu dokážu sdílet ... To ale nemůžu sama posoudit. :) Hlavní problém, který s touhle kresbičkou mám (a předpokládám, že v tom nejsem sama), že v zobrazených postavách nevidím ty, kteří to mají být. Není to úplně prvně, kdy mám podezření, že jako předlohy pro obrázek pózovaly holky. :) / Musím říct, že pokud jde o techniku provedení, mám z Ma-koschiny galerie pocit, že zvládá dovedně hlavně kreslení v "chibi" stylu (Tím teď myslím prostě postavy s velkýma hlavama). Třeba tahle je moc je kawaii. :) - http://ma-kosh.deviantart.com/art/Snarry-7-209732444”

Baltazarovy Vánoce

Autor: Dragi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Faktem je, že obsahově se to až na několik úžasných kopanců zas tak moc od jiných povídek neliší - Mařeny, neuvěřitelné charaktery, obraty o 180 stupňů atd. se najdou i všude jinde. Ale to zpracování je fakt děs...”

Osmkrát

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Benny:

“Proč jen doufám,že neskončili u čísla osm?”

Baltazarovy Vánoce

Autor: Dragi      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“A mně se to i líbilo. Jako sloh, vyjadřování se, slovní zásoba lehce (silně) pokulhávala, ale ten příběh (nápad) se cení. Taky větná skladba je na kratší luštění a nevybroušené extrémní charaktery... I tak, četla jsem už mnohem horší:).”

Desire

Autor: Ma-kosh      Jazyk: fanart

SaoKissa:

“Spíše kresba emocí, než děje. Celkem se mi to líbí.”

Cordelictus

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Benny:

“Souhlas s Adelaine.Povídka a namět má potencionál, ale děj je uspěchaný a pár kapitol by neškodilo.A navíc jsem zjistila, že jsem Irčan(taky do sebe ráda házim whiskey)”

Rolničky I.

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Pro mně přiliš sladkobolní a klišoidní konec, přesto je to skvělá povídka.”

Projekt Solos

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jo, mimozemšťan, který mi vždycky tak trochu připomínal chobotnici... ;)”

Projekt Solos

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Project Solos aneb Akta X bez Dainy Scallyové.Nejsem sci-fi fanoušek, ale tahle povídka vás chytne(i když pár prvních kapitol je hodně informativních)Postavy mě bavily, zvlášť Caim a jeho montérské schopnosti, touha po sladkém(tu mám taky).Sexu nebylo moc, ale popsán opravdu hezky.Sakra, tak ja tu pětku dám a tohle dílo si ho zaručeně zaslouži.”

Naděje

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle by jednoho skoro i dojalo.”

Haloweenská noc a ráno

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Pokračování za 3”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Osobně bych si srdéčko "batmanovi" nevylívala”

Moje dokonalé Vianoce

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Benny:

“Vánoce, vánoce přicházejí...”

Potřebuju rande

Autor: Vorabiza      Jazyk: ČJ

Benny:

“Potřebuju...lobotomii, kdepak je ta přiklepová vrtačka?”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|