Komentáře - Duben 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Rozdíl mezi Černou a Temnou

Autor: Marika Tepeš      Jazyk: ČJ

Ami:

“Jelikož autorku znám a Snucius je moje nejoblíbenější párování, je to možná ovlivněno, ale tak co už... Dost mi to ale připomíná moji nejoblíbenější povídku (vlastně víc než jen dost), ale není to tak skvěle napsané.”

Soup

Autor: caycowa      Jazyk: fanart

Mrmla:

“:-)”

Invictus: Neporažený

Autor: StarCrossed      Jazyk: ČJ

Benny:

“Platí to samé, co jsem napsala u Nocí, prostě láska...Navíc se těším jako malé dítě.Vždycky mne zajimalo, co se Sevovi prohání makovicí.”

HP- Lord Voldemort, Sex God

Autor: caycowa      Jazyk: fanart

Amarilli:

“To je... to je... :D :D :D :D :D Ale ten Peter :D :D :D”

Soup

Autor: caycowa      Jazyk: fanart

Amarilli:

“Nemôžem z tých ich ksichtíkov :D”

HP- Lord Voldemort, Sex God

Autor: caycowa      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Já nemůžu... :-D :-D :-D”

Soup

Autor: caycowa      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ten brumbál - to je výraz.... :D Já jsem sice zastáncem toho, že anime styl nemá v HP co dělat, ale tady se to vážně povedlo. :)”

Soup

Autor: caycowa      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Copak to vaříš Severusi? :-D//Hrozně se mi zalíbil tenhle druh malby, ty Severusovi otrávené ksichty a Brumbálovi vousy.”

Normal day at Hogwarts

Autor: jeremia      Jazyk: fanart

belldandy:

“Jak lidé nemohou mít rádi lidé Brumbála, když je přece tak milý? :)”

Normal day at Hogwarts

Autor: jeremia      Jazyk: fanart

Benny:

“:-D”

Normal day at Hogwarts

Autor: jeremia      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Něco úsměvného pro zpestření večera a ráda se k tomu vracím. :-D”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Lanevra je jedna z mala autoru, jejichz Severuse zeru (oooch) Takze, ted si utru slinu a vyplodim nejaky rozumny komentar: Sice jsem obcas nevericne koukala na gramaticke chyby, ale ony jsou tak zoufale nepodstatne, kdyz tu mate skvelou charakteristiku postav a nemene dobry dej. Jasne, ze sem tam mi neco nesedelo, ale v povidce me to vubec nerusilo. Celou dobu jsem chtela dat ctyrku, ale proste.... Snape a steak? Snape a whisky? Snape a "friends with benefits"? A k tomu dokonaly parchant, prolezly zmijozelskymi vlastnostmi skrz na skrz? Tak presne tohle je TEN Snape, kteryho mam postaveneho na jakymsi piedestalu;)) Za pet a netrpelive cekam na dalsi dil!”

Narozeniny

Autor: Tobinka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Rating 18?Trochu přehnané tvrzení, ale budiž.Povídka slušná, ale znechutila mě chyba ve slově RYFLE.//Jistě, musíme strašit děti přehnaným ratingem:)”

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“prvni dil se mi - bez znalosti druheho - jevi jako slaboducha brecka. Nicmene, pote, co jsem precetla druhy a znova se vratila k tomuto... jo, ma to neco do sebe. P. S. tohle je jedna z povidek, u kterych si rikam, zda je "jen" vyplodem autorciny fantazie, nebo ma zaklad v realite..”

Černá není jen znamením smrti II.

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jak jsem si u prvniho dilu rikala, co je to za emo denicek, tak to bylo... och.”

Milovat tě je nevděčná věc (ale někdo to dělat musí)

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jedna z prvnich FF, co jsem kdy cetla... mozna tady je puvod meho znechuceni nad mpregem (ne, dobre, kdyz se mi ted v hlave vybavil obrazek tehotneho Severuse - ano, damy, TEN obrazek :D - neni to uplne prvni duvod) Dalsi vec je ta, ze mi tam absolutne nesedla Hermiona a spoustu dalsich veci ohledne Snapea...”

Barty - Book VS Movie

Autor: madcarrot      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“:D:D:D jasne”

Narozeniny

Autor: Tobinka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Povidka, ktera obsahuje femslash a taky naznaky jinych paru. Jedine, co obcas chybi, je interpunkce. Vlastne se mi zda, ze obcas ujizdi i stylistika. Slabsi tri. Benny: rating je opsan primo ze stranky, na ktere je povidka...”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Skvělý mentální odpad:)”

Černá není jen znamením smrti II.

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dobře, beru zpět, zas tak bezcitná mrcha nejsem.Pokračování je rozhodně lepší než první díl.”

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Je mi do pláče...merlinžel kvůli toho jaká jsem mrcha.Nic jsem necitila.”

The Name I''ll Give to Thee

Autor: Lomona Aeren      Jazyk: AJ

Severka S. Rogueová:

“Výborně napsaná povídka, napínavá, akční... slash až v posledních několika kapitolách.”

Potřebuji tě. Potřebuješ i ty mě?

Autor: Ostrolist      Jazyk: ČJ

Benny:

“Huh??!!??To mám brát vážně?!”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jako občasný romantik, bych brala trochu "cukrování" mezi Harrym a Sevem.Tohle bylo tak šileně pragmatické i na mne.Celkově se mi to zdá divné a "nereálné".”

Milovat tě je nevděčná věc (ale někdo to dělat musí)

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Benny:

“Budu se opakovat, ale svádění je rozhodně za 5, ale poté je to děs a hrůza..Hermiona se tam srala proč?”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|