Komentáře - Duben 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Tequila

Autor: tallulahbell      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídka není dokonalá, ALE už jsem jí četla třikrát a párkrat si jí ještě určitě přečtu.Navíc další pár, který se v povídce vyvine je můj dalši nejmilovanější.”

Secrets Have To Start Somewhere

Autor: Nero      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Lehké, roztomilé, něžné a pár je ve své podstatě kánonický. :-)”

Čas na změnu

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Benny:

“Chtěla jsem tuto povídku číst už dvakrát a bohužel už dvakrát přeskakuji pasáže.Obecně si myslím, že člověk by neměl měnit minulost.To všechno zlé i dobré nás utvořilo.Takže jestli děj nesouhlasil s časem, je mi to upřimně jedno.Konec jistě pro diabetiky nevhodný.Žadná povídka na téma časocestovaní zatim nebyla dobrá.Navíc mám raději nevrlého starého netopýra ze sklepení:)”

Cos to řekl?!

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jednoduché a usměvné.”

Triptych

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nádhera, užasné, skvostné.”

Křivonožka: Poslední bitva

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“:D”

Potent Potion

Autor: goldenrod1034      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“autor je vazne sikovny:) (mam nutkani si to vytisknout a povesit nad pracovni stul... jeste se mi nepovedlo najit nic, co by me donutilo prestat prokrastinovat a tento snapeuv vyraz se zda slibny)”

Under A Black Cloud

Autor: MistressBlackwater      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“najs:)”

Křivonožka: Poslední bitva

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“to je uzasny :D”

Teachers work

Autor: goldenrod1034      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“poor, poor, Severus!”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“paradni:) sice jsem to zacala cist az kvuli soubeznemu pribehu, ale... och! (jinak souhlas s Akkarrou, chvilema jsem mela sto chuti Pottera zabit :D)”

Pod jmelím

Autor: catriona Iceyga      Jazyk: ČJ

Benny:

“Je mi líto Ginny, tohle bylo od kluků podlé.Povídka je v celku ohraná a průměrná.”

Lov šelem

Autor: Laylah      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Teachers work

Autor: goldenrod1034      Jazyk: fanart

belldandy:

“3/4 - Už mám lehkou averzi na Rickmana. přijde mi, že takhle si představuje Snapea každej - dobrá, jen dva lidi ze tří. :) Z tohoto úhlu pohledu to snad můžu považovat za průměrné dílo, i když uznávám, že kresba je to precizní a jistě dala hodně práce. Nicméně za ten nešťastný výraz nad studentskou prací, to přeci jen musím vytáhnou výš. :)”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Sice se mi to nelíbilo tolik jako předchozí díl a začínám mít lehkou alergii na slovní spojení "mladý druh" a na rozdíl od prvního dílu mě tady Potter neskutečně sral, ale jinak je to vážně pecka. Ačkoli musím říct, že mě tady nejvíc zaujala vedlejší dějová linka Snape/Neville, takže okamžitě pádím na Jak je důležité míti Nevilla. :)”

Panenská plavba Tiresiova

Autor: shalott      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Super.”

One Way to Deal with a Drunken Vampire

Autor: Karya      Jazyk: AJ

Benny:

“Lanevro!!!Holka, co mi to děláš??Spike je můj miláček, ale párovat ho s Joyce?Málem jsem dostala infarkt:)Konec to fakt zachránil.”

Stříbrný měsíc

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jistě, že hodně lidí šokuje prostředí koncentrančních táboru(mě, která si o čte o Šoa už od první třídy, to zas tak nešokuje)Spiš mi to nepřijde adekvatní přebírat do povídky o HP.Ale to je jen můj problém.Plný počet nedám:3, 5”

Playing with the fire

Autor: AmeliaEarhart89      Jazyk: fanvid

Mrmla:

“Super.”

Playing with the fire

Autor: AmeliaEarhart89      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Teda nakřížit Harryho Pottera a první dvě série Tudorovců a udělat z toho něco takového, to by mě opravdu nenapadlo. :)”

Playing with the fire

Autor: AmeliaEarhart89      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Jedinou vadou na kráse tohoto videa, byla podle mě jeho přílišná délka. Ale jinak velmi dobrá práce. A ten konec se opravdu povedl. :D”

Playing with the fire

Autor: AmeliaEarhart89      Jazyk: fanvid

Amarilli:

“Úplne bombastické video, ktoré ma pohltilo obsahom, spracovaním, hudbou a úžasnou pointou. Výsledný, možno až prekvapivý koniec, bol pre obe určite veľkou satisfakciou ;-) :D Výborné, božské, megaextraskvelé! Ak by to šlo, dala by som 10 bodov”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“2, 5”

Potent Potion

Autor: goldenrod1034      Jazyk: fanart

Adelaine:

“úžasný kus práce:)”

Nejlepší přítel

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Vzhledem k tomu, že se po čtenáři nechce, aby nějak hloubal nad tím, jestli by to tak mohlo nebo nemohlo být, prostě jsem si užila čtení (a snění). Myslím, že jsem s tímto párem ještě žádnou povídku nečetla. Příjemné PWP. 3-4”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|