Komentáře - Duben 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Vlci

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

Benny:

“Uff ... jak to ohodnotit...nápad se mi libil.Kluci jsou křiženci bohů pomsty s Dextrem:)Ovšem slovosled a plynulost povídky není dokonalá.Konec přiliš uspěchaný, přesto zasloužená 4*”

Drobná paralela

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“:-)”

Půlnoční duel

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nádhera...takhle vypadá kvalitní pwp:)”

Nečekaná návštěva

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Benny:

“Skvěle napsané pwp.”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Musím přiznat, že kdyby autorkou nebyla Lana, tak budu u Voldemorta a i u Brumbála třískat hlavou do stolu. Jenomže Lanevra to umí podat tak, že Voldemort vesele nutící Snapea, aby si vzal Nevilla, je sice úkaz poněkud překvapivý, ale jinak v podstatě úplně normální... A Brumbál, který s hysterickým nadšením poskakuje po ředitelně, vyrábí šperky, nepustí Severuse ke slovu a organizuje svatbu během jedné hodiny, je vlastně naprosto všední podívanou... ;D Ale vážně se mi to líbilo. A byla jsem tady nadšená ze Severuse - naprosto snapeovský. Protože on Nevilla přece vůbec nemiluje a bere si ho jen kvůli Voldemortovi, ačkoli hlavní vinu stejně nese Brumbál, který to všechno musel zorganizovat na teď a Severus tak neměl možnost přijít s nějakým úžaným plánem, jak z toho průseru (do kterého se vůbec nedostal svojí vinou, protože to u Voldyho prostě zpackal, kdepak, ne ne ne) vybruslit se zdravou kůží a bez chomoutu. :D Dědek jeden hyperaktivní... ;)”

Jak to bylo doopravdy

Autor: Spyro      Jazyk: ČJ

KCJerryL:

“Inu..povídka je roztomilá a lehce přeslazená, ale proti gustu..”

Čas ...

Autor: Autumns_Slumber      Jazyk: ČJ

KCJerryL:

“Poměrně hezká oddychovka, ale přijde mi to lehce nedokončené..”

Dlouhá cesta, Koridory, Odstíny šedi - trilogie

Autor: GrayLady      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“3, 5”

Náhrada?

Autor: bedrníka      Jazyk: ČJ

Benny:

“...”

Poskok

Autor: bedrníka      Jazyk: ČJ

Benny:

“...”

I wish... - Deathly Hallows

Autor: ellaine      Jazyk: fanart

belldandy:

“Och. Milé. :) / Zase to zrcadlo z Erisedu. S tím by se dala namalovat celá série. Taková studie, co v něm která postava z HP vidí. Víme, že malý Harry tam viděl své rodiče, George po závěrečné bitvě jistojistě Freda, Severus Lily. A já si myslím, že Brumbál tam viděl Grindewalda, i když Rowlingová by mi chtěla namluvit, že to byla Ariana. :)”

Come, Little Children

Autor: Heathyr Shea      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Děti jsou prostě malé, roztomilé bestie. (Hmm, poslouchala jsem to při psaní tak prvních 5 kapitol Veritas. To asi nebude pro Severuse moc dobrá vyhlídka, což?)”

Star Trek slash - my boyfriend

Autor: PirateLassie      Jazyk: fanvid

belldandy:

“3/4. Zatraceně, jako kluci jsou tak pěkní, že snad ani neměli vyrůstat.”

Mezi dvěma světy

Autor: L. Lynx      Jazyk: ČJ

yoshiko:

“Z teto povidky mam smisene pocity. Povidka je docela dobrá, nevidím na ní více méně nic špatného. Jediné co mě štve, že povidka neni dokončená ikdyž píšou opak.”

Star Trek slash - my boyfriend

Autor: PirateLassie      Jazyk: fanvid

Benny:

“Star trek 2009 nemám tak okoukaný jako starou dobrou klasiku.Takže libilo.Jen menší poznámka:stejná hudba jako u SNARRY VS. DRARRY.Takže otřesné, alespoň to neubere videu na známce.”

Star Trek slash - my boyfriend

Autor: PirateLassie      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Má to jednu velice zásadní vadu na kráse; je to sestříhané ze Star Trek 2009 z čehož vychází i nedorozumění s modrýma očima. Když se přes to dostanu, tak proč ne.”

Čas ...

Autor: Autumns_Slumber      Jazyk: ČJ

Benny:

“Pěkná oddychovka”

Playing with the fire

Autor: AmeliaEarhart89      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Ano, má to jednu vadu, Snape v této roli, nicméně...”

Playing with the fire

Autor: AmeliaEarhart89      Jazyk: fanvid

Slythoryn:

“Tak tohle jsem opravdu nečekala. Myslela jsem, že je to jen další špatně sestříhané video s nulovou pointou, ale tohle bylo něco. Ani mi těch šest minut nepřipadalo dlouhých, protože tohle si o prostor přímo žádá.”

Jak to bylo doopravdy

Autor: Spyro      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Představovat si ve třetím ročníku, jak se na vás Draco usmívá a proto ho praštit, je "lehce" naivní. Natož si domýšlet, že si Draco o mlátiči začne myslet, že je vcelku atraktivní. Ale poté se už příběh jen vylepšovat a nakonec to bylo příjemné zpestření dne.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Benny:

“Skvělá povídka”

Teachers work

Autor: goldenrod1034      Jazyk: fanart

Ali.eN:

“Až mi ho bylo skoro líto. Krásně vystižené. ;)”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nejpovedenějši ze všech tři dílů.Pěkné a smutné.”

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Cukru už není naštěstí tolik jako v prvním díle, přesto je to jedno ze slabšich děl Styx.”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Na můj vkus až přiliš sacharózy, dextrózy a fruktózy ve vztahu mezi kluky.3-4”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|