Komentáře - Březen 2013

|< 10 11 12 13 14  >|

BtVS: Sad princess/Šíleně smutná Buffy

Autor: Lena      Jazyk: ČJ

Benny:

“Prvně jsem to poslouchala bez hudby.A řikám si:sakra proč jsou tam prostřihy na Helenu?(Název mohl napovědět, že?)Puštěno znova s hudbou, asi jsem se zblaznila.Ale rozhodně 5.Je to dokonalé.(A to moje punková duše Helenu neuznává)”

Tear you apart - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Páni! Tedy, na to, že obecně nemusím slashová videa, ve kterých jsou záběry Harryho v prvním a druhém ročníku (nejspíš mateřská část mého já, nebo co), tak tady jsem se přistihla, že... prostě přestávám dýchat. Hm... Zřejmě velmi dobře odvedená práce. Jop.”

Harry and Snape: Láska je slepá - fanvid

Autor: KeltskaTigrice      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Nějak mě to neoslovilo. Hudba v pořádku, jednotlivé prostřihy také, ale neměla jsem pocit, že se dívám na příběh. Hezké, ale ne nijak zapamatovatelné.”

Poprvé je nejhorší

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Díky za připomenutí. Ano, tohle je z mého pohledu takřka klasika. :D”

BtVS: Sad princess/Šíleně smutná Buffy

Autor: Lena      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ach jo... A já si myslela, že Buffy nebrečí a místo toho každou utrženou ránu životu vrací. :) Teda tohle spojení by mě nenapadlo, ale jo ... jde to. Je to neotřelé spojení. Vážně jsem nikdy nepostřehla, že toho Buffy v seriálu tolik nabrečela. :) / A vida, další české fanvideo. Tak ony stále jsou. :) / No tak jo, za pět, i když s trošičkou vlasteneckého nadržování. ;)”

Harry and Snape: Láska je slepá - fanvid

Autor: KeltskaTigrice      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Hurá, všechna česká videa z youtube nezmizela. Jako podporu domací tvorbě zaokrouhluji nahoru. :) / Benny: Zvláštní, mně i tyhle scény přišly hodně okoukané. :) Jinak máš samozřejmě pravdu, ale tohle platí i o drarry videích a také o ostaních párech v případě, že vůbec nějaké společné scény ve filmu mají. :)”

Tear you apart - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“No jo, Snape je prasák co rád náctileté chlapečky... ale to snad už víme, ne?// Já si tu skladbu dokonce našla, stáhla a dala do MP3. Díky tomu už nikdy na to video nezapomenu, budu si ho moci pokaždé když tu hudbu uslyším přehrávat v hlavě. Tak to dělám u spousty videí.”

Vzplanutí

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

Benny:

“(:O”

Získat srdce lva

Autor: Montana      Jazyk: ČJ

Benny:

“Prostě celé mimo, ale hlavně mě to nebavilo číst.Nápad i povahy osob jak od Pilcher.”

Křehký

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Buď v té povídce pre-slash je nebo jsem to prostě nepochopila(přečteno opakovaně)”

Tear you apart - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Video dobré, ale co ta hudba? :/”

Harry and Snape: Láska je slepá - fanvid

Autor: KeltskaTigrice      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Pro hudbu z Netvora mám slabost...”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Zrovna jsem se také chystala napsat "rozkošné" a pak jsem zjistila, že už mi to vyfoukla Benny. :D Tak já napíšu třeba... miloučké.”

Zraněný

Autor: ReeraTheRed      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5. Taková "psí fanfikce". :) Severus lečící se ze svých životních ran a Brumbál a spol zkusí poněkud neobvyklou metodu, jak ho přimět opět důvěřovat lidem ve svém okolí a možná také tak trochu sobě samému. Moc pěkné a vhodné zejména pro ty, kteří mají rádi psi. Teď mi ovšem chybí ten druhý díl, který na závěr slibuje Hajmi 2003, Třebas ho ještě někdy někdo přeloží. :) (Vlastně by to měl být třetí díl, poněvadž už tohle byl druhý. Ale kromě toho, že Severus a Lupin jsou tu k sobě díky předchozímu ději překvapivě přátelští se to nijak zásadně neprojevuje, takže lze číst bez obav ze zmatení.) / Vzkaz pro GwenLoquir: Nevím, jak je to s druhým dílem, ale v dosavadní podobě se tato FF nedá považovat za slash. Lomítko tam zkrátka nepatří. Myslím, že ji zcela bez rizika mohou přečíst i odpůrci tohoto žánru. Dokonce věřím, že by se jim mohla zalíbit. PS: Taky je to moje první FF s náznakem harmony zápletky. :)”

Bojovník smrti

Autor: Aknel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jsem beznadějný optimista - pokaždé, ale opravdu POKAŽDÉ, když čtu nějakou ohavnou zrůdnost, za kterou by měl být autor otráven, pobodán, vykastrován, utopen a na závěr mumifikován za živa, tak si říkám, že už to nikdy nemůže být horší... A když pak narazím na něco takového, jako je tohle, tak s hrůzou zjišťuji, ža mantinely byly opět překonány! Někteří autoři a jejich - zdráhám se to slovo napsat - "díla" by měli být v zájmu zachování příčetnosti lidstva vymazáni z povrchu zemského. A tohle je přesně ten případ - naprosto otřesný sloh, absolutní absence pravopisu a děj... Boha jeho, z které psychiatrické léčebny autorka asi zdrhla?! /// Lanevra: Uhnije mu půlka čela... Lani, teď jsi mě vážně rozsekala! :D :D :D”

Naplněni úžasem

Autor: krysnel - nicavis      Jazyk: ČJ

Benny:

“Trochu přeslazené, ale v celku je to můj milovaný incest a obrázek pod povídkou se povedl.”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

Benny:

“Rozkošné”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Benny:

“Když jsem to četla, myslela jsem na Mela Gibsona(hrozný herec)Ale některé myšlenky a situace byly vtipné.Ale číst to znova nebudu.”

Chrastava loaded

Autor: Ebženka      Jazyk: ČJ

Danae:

“Americká drsná škola meets drsné jizerské Sudety meets Budeč. A jeden z nejsympatičtějších vlků samotářů s horoucím srdcem, o kterém jsem kdy četla.”

The Potion Master´s Snake

Autor: Winds of Water      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ta povídka si čtyřku možná ani nezaslouží, ale když ono to bylo strašně milé. Devadesát procent času, kdy jsem to četla, jsem se připitoměle culila a myslím, že asi tak třikrát jsem měla i záchvat smíchu. Harryho sedmý ročník po porážce Voldemorta. Had Severuse Snapea se proplíží k Harrymu a svěří mu sladké tajemství. A vzhledem k tomu, že mají oba muži období vzájemné nenávisti už nějakou tu dobu za sebou, Harry se rozhodne dát šanci něčemu hlubšímu. Je to velmi čtivé, i když nijak třeskutě originální. Ideální příběh na zvednutí nálady. Výhrady bych měla jen ke dvěma kapitolám, ve kterých vystupuje Dudley. Nebyly napsané špatně, ale prostě jsem se u nich nudila a přeskakovala, ačkoli to normálně nedělám. Měla bych dát trojku, ale vzhledem k tomu, že se k tomu jednou možná vrátím (chmuroplašných příběhů není nikdy dost), rozhodla jsem se pro čtyřku. P.S. Nechápu, jak se TENTO Brumbál mohl dožít tak vysokého věku. Být na Severusově nebo Harryho místě, zasvětila bych svůj život pokusům o jeho úkladnou vraždu. Meddling Lemonman!”

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídka se psala přes rok a bohužel to na ní poznáte.Jako PWP mně to bavilo do třetí kapitoly.Celkově podprůměrné pwp.”

Tvoje blízkost mě snad umučí

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Lupin je oprvdu blbec(alespoň v Tvém podání)Jsem divná, ale sex v psí /vlkodlačím podání se libil, škoda že nebyl popsán detailněji(i když co na tom popisovat víc, že?)”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Teď budu mrcha, ale jediný koho lituji je Sirius.(I když o litost v téhle situaci nestoji nikdo)Což neměl dělat ani Remus.Povedená povidka.”

Lektvar pravdy

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nikdy by mě nenapadlo, že povídka plná sexu by mě mohla nudit. No, nikdy neříkej nikdy...”

Třiapadesát příběhů o Snapeovi a Blackovi

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Benny:

“Prosim, řekněte manželovi, že nejsem blázen, když se celou dobu pochechtavám u pc:)//SPOILER:Obraceč času pošle vaši dvojici zpátky do středověku. "Fakt užasné, Srabusi." "No tak nás upálí za čarodějnictví, nebo oběsí za sodomii.Aby ses nezbláznil."//KONEC SPOILERU”

|< 10 11 12 13 14  >|