Komentáře - Březen 2013

|< 10 11 12 13 14  >|

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Mňam. :D Jako čokoláda se šlehačkou. Ono je to v podstatě takové strašně jednoduché, ale já se znám, a na dramatických psychologických povídkách bych bez ustání nevydržela. Tohle je přesně ten životabudič, který čas od času potřebuju. A i když byl začátek možná sladký a naivní až moc, ten konec to rozhodně vyvážil. Chudák Lupin. :D Úžasný Lupin. Hodný Lupin. Sedni. Haf. :D”

Mozkomorův polibek

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Tahle povídka je pro mě z jistých důvodů správně děsivá až k smrti.”

Mozkomorův polibek

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Boha jeho.... To je snad špatný vtip, ne? Pominu, že je hlavní postava Mařena (od těchto příběhů se ani nic jiného očekávat nedá a když do nich člověk jde, musí s tím počítat), ale co ten zbytek? Co ten pindavý sloh? Jsem se zase jednou nechala navnadit komentáři.... :/ Vzdávám to!”

Mpreg neboli Male pregnancy

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Je to hezky sepsané, ale nějak mi tam schází nějaká přidaná hodnota. Prostě něco, co člověka samotného nenapadne, když se sám cca tři minuty zamyslí. Na druhou stranu, na to, abych to přímo označila za "pindárnu hodné leda slohové práce" je to opravdu příliš elegantní :-D (Hlásím se o další kategorii - lidi, které otravuje mpreg (když pomineme, že to skoro nikdo neumí napsat), protože za těhotným chlapem vidí příliš mnoho technických komplikací (dělohou počínaje a hormonálními hladinami nekonče) a nejsou spokojeni s klasickým: Kouzlo! :-))”

Prázdnota

Autor: shinigami714      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Je až s podivem, jak někdo, kdo umí docela pěkně psát, může tak mizerně psát. Výchozí situace je dobrá a založená na zajímavém postřehu. Jenže nesmyslně zdlouhavě sepsaná (zvlášť vzhledem k absenci pointy) - vyškrtat 4/5! A zbytek byl o ničem.”

Naštvaní (Mad)

Autor: JAB      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Dejme tomu...”

Prázdnota

Autor: shinigami714      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkné. :)”

The Scios Totalus of Legend

Autor: Elpin      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ách ano. Bylo tu několik míst, u kterých jsem si říkala, že tohle asi nebude šálek mé kávy. Situace dějově sice zajímavé, ale jako by postavy přehrávaly (Dursleyovi). Potom jsem málem nerozdýchala jednání Brumbála, které bylo prostě přitažené za vlasy. Nicméně, artefakt a jeho použití mě totálně uchvátily. Stejně jako řada nádherných a propracovaných scén (bitva o Malfoy Manor). Sbližovací část jsem si taky moc užila. Poté, když už byli spolu, jsem už byla natolik smířená s tím, že jsou OOC, že mě nic nerušilo. Kromě toho se ve druhé půlce příběh dostává do akčnější roviny. Za vrchol příběhu ale z nějakého důvodu považuji dozvuky závěrečné bitvy. Harryho stav mě donutil se opravdu bát a spolu s ním pochybovat, jak bitva vlastně dopadla. Jop, tohle určitě stojí za přečtení, i když tempo poněkud kolísá.”

Prázdnota

Autor: shinigami714      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vlastně si nejsem jistá, jak tohle posoudit. Trojka je ode mne takové kompromisní řešení z nerozhondosti. Když jsem teď dočetla domnívám se, že příběh se má nejspíš nést ve vážném tónu a já při tom měla při čtení tendenci vnímat ho jako nadsázku. Je to zajimavý nápad, který dovozuje jakési nekanonické důsledky ze známého kanonického údaje. Takový příběh založený na nepochopení zvyků a fyziognomie jiných ras by nemusel být v zásadě vůbec špatný, ale asi bych potřebovala delší čas, abych se do Bilbova utrpení vžila. Nicméně děkuji Selen za to, že díky ní jsem si přečetla své první thilbo. Ten pocit (že čtu své první thilbo) mě úplně orzjařil. Třeba bude konečně v LOTR slashi dominovat něco jiného než elfové a zas elfové. :)”

Ve vaně

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Hezká tečka za skvělým filmem. Jen se mi to zdá takové nedotažené.”

Mpreg neboli Male pregnancy

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Článek je hodně zajímavý, jasný, každý by to pojal jinak. Ale je to pěkně shrnuté téma, zamyšlení se nad různými důvody a příčinami. Hodně jsou to názory autorky, ale od toho je tam ta diskuze, aby každý mohl říct, jak to vidí, chápe on.”

Lekce pro Harryho

Autor: Remuslives23      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Omg, to bylo ale dlouhý porno... Já osobně jsem trochu měla problém s tím (teď nevím, jestli to srozumitelně vysvětlím), že to začínalo jako příběh, dalo nám to spousty nakonec zbytečných informací o životě všech možných lidí okolo a přitom z toho čišelo, že to celý je jenom o tom, jak je dostat do postele. Jasný, hodně slashe je o tom, jak ty dva, tři, čtyří... dostat do postele, ale tohle jako by se nemohlo rozhodnout, jestli jen sex nebo i jak to bylo dál po zabití Voldyho. A na můj vkus tam bylo až moc přechodníků. Jinak na druhou stranu, napsání takhle dlouhé sexuální scény chce asi talent.”

Srdce v okovech

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. Souhlasím s tou Mary Sue. Tahle FF naplňuje scénář jihoamerické telenovely s trpící a sebeobětující se hrdinkou, ovšem s penisem mezi nohama, v hlavní roli. V první části jsem občas podléhala dojmu, že stane-li se Erestorovi ještě něco zlého, zajdu ho zadlachnit osobně, aby se již dalšímu utrpení vyhnul. V další části jsem zas vypozorovala efekt, který má přítelkyně kdysi odvodila ze sledování Esmeraldy - všechny postavy okolo Esmeraldu/Erestora buď miluji nebo nenávidí, ale nikdo nikdy neřekne: "Běžte už do pr.. s tím Erestorem, pojďme se pro změnu bavit o něčem jiném." I další postavy se mi jevily víc jako ženy než muži, především díky svému sklonu o všem tlachat a činí tak i ve chvílích, kdy by byly na prvním místě vhodné činy (viz. Erestor po porodu). Přiznávám ale, že mě možná trochu ovlivňuje to, že na elfy v FF zkrátka nejsem zvyklá a ony jsou to při tom takové víly. Jako největší chlap s koulema se tu nakonec projeví Galadriel, a to už mě přivádí k zamyšlení, jestli za rolí, kterou tu postavy hrají není nějaký rafinovný ganderový záměr. Být to v tomto příběhu s pohlavími obráceně, řekla bych, že je naplněním idylické (přírodní)utopie, ve které po té, co se ženy zbaví zákeřného muže a negativní agresivity, kterou představuje, mohou spolu konečně žít v harmonii a míru. Když je to obráceně, po pravdě si nejsem jistá, nicméně jistá originalita tomu vlastně nescházela. Asi budu maličko útlocitná, ponavadž Galadrielinu proměnu jsem těžko nesla, nicméně závěrečná pointa v jejím osudu mě potěšila. Dovedu si totiž v krajním případě představit Galadriel jako vypočítavou a krutou, ale určitě ne zatvrzelou a zaslepenou. A tady se ukázalo být hóódně vyhraněně to první, ale nikoli to druhé. Zkrátka občas jsem četla dál se stiknutými zuby, ale chuť pokračovat mě nikdy nepřešla, mám pocit, že to nezachraňoval jen ten Erestorovův penis, ale třeba také Haldir a Glorfindel, kteří se snažili seč mohli vynahradit vše pěknými erotickými scénami. Pravda je, že se nemůžu rozdhodnout mezi trojkou a čtyřkou, ale že dosud byla většina hodnotících vcelku vlídná, mohu si snad dovolit v tomto případě být příkře přísná.”

Mpreg neboli Male pregnancy

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Povedená úvaha. S něčím sice tak úplně nesouhlasím a něco bych ve finále interpretovala trochu jinak než Bell, ale v celku to vystihla. :)”

Srdce v okovech

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Erestor trpící tak jako snad nikde jinde, zadumaný Elrond, kterému chvíli potrvá, než si všechno správně poskládá, Zabiják Balroga v celé své kráse, nepostradatelné Lorienské trio, zákeřná a nelítostná Galadriel a poněkud posmutnělý lord Zlatého lesa..... neskutečně úžasný příběh. A ano, kdo to chce číst - pořádná zásoba kapesníků po ruce. :)”

Mpreg neboli Male pregnancy

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Zatím jsem v češtině nenašla článek o Mpregu (kdo najde nebo zná, nechť sem hodí na něj odkaz) a myslím si že belldandin je velice povedený. Všeobecně je belldandy čtenářka fanfiction věnující se aktivně také teorii ff a vedoucí si o ní povedený "deníček". Vřele doporučuji i její ostatní články.”

V údolí dračích ruží

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Adelaine:

“Je to podivně smíchaný svět HP s kovbojema. Tesska píše hodně romantické příběhy, což jak zjišťuji, není úplně můj šálek čaje. Nicméně pokud máte rádi romantiku, lásku přenášející hory a trvající věčnost, věřím, že si to užijete.”

Cos to řekl?!

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Aneb jak donutit Pottera, aby se předvedl;)”

Vůle Boží

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Vesměs bych se mohla podepsat pod to, co psala belldandy. Jediné navíc snad jen to, že je to psáno až po sedmém díle, odpichuje se od událostí v sedmičce, ale no, nevěřila jsem tomu vysvětlení, přestože samo o sobě nebylo vůbec špatný. 3/4”

Hlava kolem

Autor: Snape1      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Dvouruční meč

Autor: Kleio      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

Nejlepší přítel

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Není to nejhorší, ale nemůžu říct, že by mě to nějak nadchlo.”

Potio felis

Autor: Pale-Slytherin      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“....”

Nejlepší přítel

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

speisy:

“Netradiční, pro mě trochu podivný, pár a přesto podán tak, že se mi to líbilo. Přišlo mi to tak.. přirozené. :)”

|< 10 11 12 13 14  >|