Komentáře - Březen 2013

|< 10 11 12 13 14  >|

Mozkomorův polibek

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“A tak stěžovat si nemůžu, viděla jsem, kdo je autor, to pak člověk ví, že si nemá dělat moc naděje. Ale stejně... brrrrrr.”

Znesiteľný koniec nešťastnej situácie

Autor: who_la_hoop      Jazyk: SJ

Mrmla:

“...”

Tři "W"

Autor: mindabbles      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to vážně celkem slabota, ale zase nemůžu říct, že by mě to nebavilo...”

Vánoční dárek

Autor: alafaye      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Celou dobu si opakuji, že je to jen PWP, ano, přesně tak - je to PWP, o nic přece nejde... Ale tohle je napsané tak hrozně, že nezabírá ani tahle mantra... Merline - to, že se tam jenom šuká, ještě neznamená, že se tam dá namrskat bez ladu a skladu cokoli, co mě napadne, bez sebemenší stopy logiky. Asi jako když pejsek s kočičkou vařili dort...”

Tři "W"

Autor: mindabbles      Jazyk: ČJ

speisy:

“Celkem slabší děj, snaha nastínit Harryho a Charlieho touhu, mírné obavy. Námět by byl dobrý pro kapitolovou povídku, za tři kapitoly mi to přišlo odfláknuté. Nebavilo mě to.”

Vánoční dárek

Autor: alafaye      Jazyk: ČJ

speisy:

“Jasné PWP :)”

Nitky osudu

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

speisy:

“Žádné velké drama, spíš oddechová povídka o vztahu HP/SS. Oceňuji AU postavy. Děj není nijak překotný. Sloh je docela jednoduchý, pár chyb se našlo. Nic mě nerozrušilo, nic mě ani extra nezaujalo. Postavy trochu OOC, na to však autorka upozorňuje.”

Beze slov

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

speisy:

“Povídka mi přijde úžasná. Dokázala jsem se vcítit do němého Harryho, Severus mi přišel perfektní, to sbližování bylo taky docela přirozené ale posledních asi, nevím tak 5 kapitol? Otřes. Oba byli tak mimo, až se to nedalo číst. Kromě toho jsem byla zmatená z děje - povedlo se jim to nebo ne?! Ty poslední kapitoly budu ignorovat, odfláknuté, nesmyslné. Ale ráda se k ní vrátím.”

Lepší pozdě nežli později

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Měsíc v jiném světě

Autor: neznámý génius      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Glosy výborný.”

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pobavilo”

Snídaně

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Poznej lépe svého učitele

Autor: Gia      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

A Perfect Day for Harry

Autor: ataraxis      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Harryho deník o neustále se opakujícím 29.květnu inspirovaný filmem Na Hromnice o den více. Není zdaleka tak dobrý jako Loop in Time, který je ze Snapeova naštvaného pohledu. :) 2-3”

Loop in Time

Autor: ataraxis      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Taková legrácka inspirovaná filmem Na Hromnice o den více psaná formou Severusova strohého deníku. Bylo mi ho až líto a chvílemi jsem měla neodbytný pocit, že ho slyším, jak frustrovaně vrčí. :D Povídka existuje i z Harryho pohledu (A Perfect Day for Harry), ale ta rozhodně nemá takovou šťávu. Hodnocení: 3-4”

Poetry

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Tak konečně jsem se k tomu dostala. Pocity dost rozporuplné. Zpočátku ty básničky působí dost uměle ašroubovaně, skoro dětsky. Ale čím novější, tím lepší, několik posledních ve mě vzbudilo silné emoce. Top 3: Dva, Ty a já a pro mě i Opít se. Nakonec slabší 4...”

Třikrát

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Tuhle Severčinu fakt miluju. Ginny je tu úžasná, žádná hloupoučká naivka, tak se mi líbí. A Severus... Mňam.”

Iluze

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Mně taky přišlo, že autorka nevěděla, kam chce příběh dovést a ten konec ji napadl až časem, takže ne vždy to souhlasí se začátkem. Nicméně se musím přiznat, že nápad Severusova skrytého motivu, stejně jako způsob, jak je ten konec podán, jak se střídají krátké okamžiky současnosti s minulostí, na mě skvěle zapůsobilo.”

Porušení pravidel

Autor: cim      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Trošku jsem se bála, ale velmi příjemně překvapilo. Není to překvapivý závěr, ale je to milý a hezky napsaný.”

Poznej lépe svého učitele

Autor: Gia      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Já mám slabost pro povídky, kde se Sev chová jako bezcitný hajzl. A to tu zezačátku fakt krásně byl, ale ke konci se to náhle podivně zvrtne do sladkýho dojáku, kde Snape totálně otočí.”

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Mně to přijde o dost chabší než první díl. Pár vtipnějších chvil, jinak nic moc...”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Šílená parodie, začátek dejme tomu, střed dobrý a vtipný, na konci je už trochu tlačeno na pilu, aby to bylo za každou cenu vtipný. Jinak docela dobrý, co se týče parodií, tak je to jedna z povedenějších. Lepší 3”

Třikrát

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Mozkomorův polibek

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak mi běhá mráz po zádech. (I když je to možná tím otevřeným oknem...)”

|< 10 11 12 13 14  >|