Komentáře - Březen 2013

|< 10 11 12 13 14  >|

Holmes nikdy nežárlí

Autor: Jean-Paul      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Holub

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Harry Potter: Kiss the... Draco ! - Harry/Draco SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Tohle je opravdu něco neskutečně příšerného. Ale ten závěr mě fakt rozesmál. :D”

Smích

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nikdy nečtu SS/LM, ale zkusit se ma všechno.A popravdě?Vůbec nelituji, užasné dílo.”

Bavme se

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Benny:

“Bavme se...ano, bavila jsem se.”

An Awfully Odd Adventure

Autor: DementorDelta      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Mno, on to ten název vlastně vystihuje úplně dokonale. :D Ten námět... Řekněme, že jsem tomu nejdřív nemohla uvěřit. Nakonec jsem si ale řekla, proč ne. Takže, příběh nás zavede do Země Nezemě, do období po odchodu dospělého Petera Pana do lidského světa. Ostrov je plný ztracených dětí, které tvoří většina dětských postav z Harryho Pottera, včetně samotného Harryho. K ostrovu připlouvá loď pod zástavou Znamení zla a jejím kapitánem není nikdo jiný než Severus Snape... Asi takto, jsem ráda, že jsem to četla, protože jsem se opět ujistila, že spáchat se dá opravdu cokoli. :D Zoufale přemýšlím za co dát body, protože mé podvědomí zároveň ječí a připomíná mi některé okamžiky, ze kterých mi přecházel zrak. (Hysterický smích). Dobře, tak si to sečtěme: dokázala jsem to dočíst, námět je skutečně originální, Harry byl peteropanovsky roztomilý. Tak jo. Dva body. :)”

Heart Without a Harbor

Autor: DementorDelta      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Jedna z těch věcí, které sice dočtete, ale po dvou dnech už nevíte, o čem byly. Vzpomínám si, že mi vadilo to náhlé "Já tě vlastně už celý roky miluju." "A já tebe vlastně taky." Nicméně, DementorDelta se tak nějak snadno čte. Říkám tomu dobré čtení do čekárny.”

Every snowflake ´s different

Autor: Madonna ´s Son & Foxie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Poctivě sleduji//Edit:Přečteno celé znovu a i když nerada komentuji něco co není dokončeno, tak to uzavřu.Prosim, ušetřete si čas.Docela často se ztrácim v tom, či myšlenky čtu.Pak nasledovalo znasilněni, omluva, vodění za ruce a to nej nakonec cukrárna..už ne ne a NE!”

Len pár listov mimo

Autor: Devi, the Wynter Wytch      Jazyk: SJ

Benny:

“Hrůza, děs a škoda času.Po přečtení spalte!!”

Špatné na tolika úrovních

Autor: Barbarella      Jazyk: ČJ

Benny:

“Takový sex je popsán skoro v každé druhé povidce, takže za 2.Ale Ronovy "hluboké" myšlenky mně bavily.Budu hodná a za 3”

Harry Potter: Desiderium Intimum - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt a Gobuss      Jazyk: fanvid

Benny:

“Hodně povedené”

Real Pros See Slash Everywhere - fanart

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: fanart

Benny:

“Jistě, tohle kreslil každý z nás někdy ve třetí třidě.Ale o tom v podstatě slash povidky jsou:)”

Blue and Green - fanart

Autor: Suzan Lovett      Jazyk: fanart

Benny:

“Waw...pěkné, co dodat víc?”

A Day And a Half In the Life

Autor: DementorDelta      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Kdysi, v Harryho sedmém ročníku, Severus Snape drobně uklouzl. To uklouznutí trvalo téměř přesně 36 hodin a odehrálo se za zamčenými dveřmi jeho pokojů. Profesor poté přišel morálně k sobě a zachoval se nejlépe, jak v tu chvíli dovedl. Příběh se odehrává několik let poté, kdy do Bradavic přichází nový profesor, Harry Potter, a jak se ukáže, ani on se z toho, co se tehdy stalo zatím nevzpamatoval. Červená knihovna, to bezpochyby, Ale velmi kvalitně napsaná. Nechybí ani humor a příjemná dávka melancholie. 3-4”

Original Sin

Autor: DementorDelta      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Naprosto šílené, ale pro mě téměř dokonalé. Miluju, když mě nápad přiměje nahlas zvolat něco jako "ty vole". :D Příběh je o tom, kde se po kousnutí hadem ocitl Severus Snape, a s kým se tam setkal. Kromě toho, že Dementor geniálně zvládla kulisy (hodně mi to připomnělo Perelandru od C.S. Lewise), pak to bylo i plné překvapení a neskutečně příjemného humoru, který jako by tentokrát vypadl z pera pana Pratchetta. Ne, nebylo to dokonalé, konec byl cukrovo-karamelový, ale vzhledem k tomu ostatnímu mě to nijak neurazilo. Rozhodně jeden z nejzajímavějších námětů, jaké jsem četla. Hodně dobrá čtyřka.”

Holub

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nejsem tak zásadní fanynka do Doyla, abych to mohla poctivě posoudit, ale stejně ... Lanevra Holmese zkrátka umí. To jsou prostě oni dva - bez pochyb. :)”

Inside the Rain - The Rain - fanart

Autor: Ildi      Jazyk: fanart

belldandy:

“Přiznejme si, že postavy v tom moc poznat nejdou, ale obrázek je to zkráka moc pěkný. Hlavně má atmosféru.”

Inside the Rain

Autor: Arionrhod      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Po dočtení mě napadala slova jako "Ňuf " a "Ťu ťu", což asi mluví samo za sebe. :D Bylo to hodně (možná až příliš) sladké. Na jedné straně se mi moc líbil Remus, na straně druhé jsem musela přetrpět Severuse. Bylo tam ale několik krásných momentů a replik, díky kterým nemůžu vyloučit, že si to jednou znovu přečtu. Možná. Třeba až bude hodně dlouho pršet. :) 3-4”

Inside the Rain - The Rain - fanart

Autor: Ildi      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Přiznám se, že bych bývala hodnotila na 3. Pak jsem si ale povídku přečetla a rozhodla se dát čtyřku. Asi hlavně proto, že ta ilustrace perfektně vystihuje atmosféru příběhu. Ne že bych s tou plyšovostí byla úplně spokojená, nicméně v tom obrázku je informace i emoce, ktera v něm být má.”

Neposlušný anděl

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Harry Potter: Kiss the... Draco ! - Harry/Draco SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Je mi líto, ale i kdyby to video bylo sebelíp sestříhané, ta písnička je fakt příšerná. A když k tomu přidám to diskotékové poblikávání obrazu... To prostě nešlo.”

Harry Potter: Kiss the... Draco ! - Harry/Draco SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Benny:

“Můj hudebni vkus je široký, ovšem ten song je uděsný(a jak se znám, tak mi celý den poběži v hlavě)Po dvou minutách jsem se modlila za konec, video uchazejicí.”

Football... IS FULL of SLASH !!!

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“:D Ach jo, ty naše brýle...”

Ráno

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ano”

|< 10 11 12 13 14  >|