Komentáře - Únor 2013

|< 10  >|

Kouzelné pouto

Autor: DJIN7      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Je to hrozný, ale má to něco do sebe - asi holt autorka tak dobře umí psát mezi řádky :-D Početla jsem si dobře. Hodně silná tři. :-)”

Lienka dole hlavou

Autor: noritenshi      Jazyk: SJ

Sargo:

“To byl ale prazvláštní čtenářský zážitek! Vlastně jsem chtěla jen nakouknout, protože v rozsáhlejších povídkách slovenštinu moc nevyhledávám. Ale bylo to chytlavé, sugestivní, specifické. Velice zvolna plynoucí, obdivovala jsem schopnost pohrát si s detaily, které dokázaly mít svůj účel. Možná až moc zvolna, vlastně mě to nebavilo a byla jsem si dost jistá, že by mi ten kluk naživo moc sympatický nebyl, ale nešlo ani přeskakovat, ani přestat číst. Ta detektivní zápletka byla dobrá, protože ta klišé tam vůbec nebyla důležitá, byla jen pozadím, nebo snad podkladem... já nevím! Bylo to celé správně. Dokonce i ten konec, jakkoli by... ano, už vím: něco v tom příběhu ve mně naprosto vypnulo kritika a obalilo mě to kůží těch, pro které byl psán. Škoda, že jména chlapců nebyla "Draco" a "Harry" (čert vem occ), protože takhle mine hezkých pár čtenářek, které by si ho dokázaly vychutnat. :-)”

Makoto

Autor: NoriTenshi      Jazyk: SJ

Chrystelle:

“Moc krásná povídka!”

Vzájemné vyrovnání

Autor: Riley      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Desatero Vánoc

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Eh... Nemám sílu to dočíst. Vydalo se to nepatrně jiným směrem než jiné snamionky, leč pro mě naprosto špatným. Neberu tuhle Hermionu a už vůbec neberu tohoto Snapea. :(”

Triptych

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nádhera.”

Coldest Night

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Vánoce! Vánoce! :D Tohle neurazí. Severus mě tedy skoro až do konce napínal, jestli to tím svým věčným pesimizmem nepokazí, ale... Prostě Vánoce :)”

Desatero Vánoc

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Užovka:

“Milá, vánočně sladká povídka. Oceňuji dodržování kánonu, svůj oblíbený pár i gramatickou správnost.”

Kouzelné pouto

Autor: DJIN7      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Celkom dobré. Čo napísať, keď to bolo o sexe. Ten bol super :)”

Rozprávka skutočnosti

Autor: noritenshi      Jazyk: SJ

Chrystelle:

“Moc krásná povídka! Já mám styl téhle autorky hrozně ráda, takže opět spokojenost.”

Triptych

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

Milord

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Triptych

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tohle je pecka. Charaktery postav jsem si tady doslova užívala - Draco se skutečně chová jako Malfoy, ale ne jako histerický spratek. Ron - tak k tomu nemám slov, konečně jedna z mála povídek, kde není za idiota a duševně retardovaného, ale kde je skutečně normálním mladým mužem, který má osobnost, své myšlenky a názory, byť často působí, jako by právě vylezl z jeskyně. Pansy - takhle si představuju zmijozela. Jinými slovy: Paní archivová, skládám hlubokou poklonu.”

Triptych

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“V první řadě mě na povídce uchvacuje sloh a schopnost autorky hrát si se slovy. Druhým bodem je to, jakým způsobem přistupuje Pansy k Ronovi. A pak je tu samozřejmě Draco, který je výjimečně jako skutečný Draco v knize nebo filmu... Tím myslím, že Draco obvykle bývá méně zbabělí, rozmazlený a nepříjemný, než doopravdy je. A navíc je tu Ron krásně tupí jako nenakřídované tágo. :-D”

Někde za duhou

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Lienka dole hlavou

Autor: noritenshi      Jazyk: SJ

Chrystelle:

“Nádherná povídka, která se u mě řadí k těm nejlepším. Skvěle napsané, úžasný příběh, co víc dodat? Snad jen to, že tohle dílo opravdu stojí za přečtení. *heart*”

The Bed You Made

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Pokud bych odškrtávala položky na seznamu věcí, které by povídka měla mít, tady bych označila spoustu věcí. Zaprvé je tu spousta (pro mě) originálních nápadů. (V žádné jiné povídce jsem nečetla o Harrym, který po Bradavicích pobíhá s vejcem a už vůbec ne o asistovaném těhotenství). Navíc už ten úvodní nápad s kletbou, která Harryho zasáhla. No dobrá, uznávám, že je šílená, ale bráno úhlem pohledu světa HP (ve kterém se dějí šílené věci, stačí si přečíst v kánonu o některých nemocných v nemocnici svatého Munga), úplně normální. Jedná se o preslash a tak středobodem dějové linie není vztah Harryho a Severuse. Je to hlavně o Harrym a vejci. :) Ten původně mentorský vztah je nádherně napsaný, protože Snape se zuby nehty chová jako Snape a taje velmi pomalu. Třetí věc, která se mi moc líbila byl krásně otevřený závěr. Moc ráda si domýšlím konce.”

Redemption

Autor: K-Rocket      Jazyk: fanart

Mrmla:

“Krásné”

Lettered - Sečtělý

Autor: Dysperdis      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nedočetla.”

Dejte si pozor na pošetilé mávání hůlkou.

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ono by to nemuselo být špatné, kdyby to bylo líp přeložené a původně i lépe a hlavně věrohodněji napsané, hmm...”

Legenda o Scios Totalus

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Mne sa páčilo. Viem, že si túto poviedku raz prečítam znovu. Aj keď bola občas smutná a niekedy presladená, nevadilo mi to. Preklad je skvelý”

Kouzelné pouto

Autor: DJIN7      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Tak to nás zarazila stejná věc. :-)”

Okamžik

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Chrystelle:

“Fantastická povídka!! Opět jedna z nejlepších co jsem četla. Hltala jsem ji od začátku až do konce a chvílemi ani nedýchala. Úžasně napsané scény, milovala jsem hlavně vývoj postav a silně emotivní okamžiky, které mi lámaly srdce. Moc bych si přála vidět to zfilmované. I když herci by možná celé to kouzlo příběhu pokazili. :D”

Česká trojka

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Chrystelle:

“Adelaine mi mluví z duše! Musím říct, že jsem při čtení několikrát málem ohodila monitor, jaké jsem měla výbuchy smíchu. :D Ty hlášky tam byly prostě geniální!”

Cesta

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Chrystelle:

“Úžasná povídka, jedna z nejlepších co jsem kdy četla! Moc se mi líbí styl, jakým tato autorka píše.”

|< 10  >|