Komentáře - Únor 2013

|< 10  >|

Díkuvzdání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Unintended Consequences of Poor Planning

Autor: Ravenkiss      Jazyk: AJ

mariaa:

“:)”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

Novoroční koleda Babu

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Já se teda táké ani neusmála.”

Covenant

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Tak tohle byl absolutní masakr. Ani nevím odkud to vzít. Málokterá Snarry má takovouhle atmosféru. Vnímala jsem to černobíle, asi jako Sin City... Válka už trvá příliš dlouho, a to co bylo v kánonu jen naznačeno, to Harryho odcizování se, odhalování jeho temné stránky, to je tady rozvedené. Dekadentní scény, blikání zářivek v tunelu londýnského metra, sex u zdi po útoku Smrtijedů... Ta komixová atmosféra bez problémů vyžehlí některé méně uvěřitelné momenty. Absolutní nadšení. Mám parádní husí kůži. :)”

Unintended Consequences of Poor Planning

Autor: Ravenkiss      Jazyk: AJ

finde:

“kdo jinému jámu kopá ......”

Pláč, ten klukům nesluší

Autor: Nancy      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Něco na tom je, ale můj celkový dojem je víc než rozpačitý... Možná by to chtělo změnit slohový styl.”

Fenrir

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Není to špatné, vážně, ale něco tomu chybí - snad nějaká větší hloubka, snad nějaký detail, kvůli kterému by si člověk pamatoval.... Nevím.”

Rodina

Autor: Nemesis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hm... Na mě asi moc AU. Tohle neberu.”

Pláč, ten klukům nesluší

Autor: Nancy      Jazyk: ČJ

Memorin:

“nemohu jinak než to nejvyšší”

Zahrada

Autor: Kaldora a Lilithka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“To bylo divný. Trochu jako by se někdo pokusil napsat něco skvělého tak, že použije šroubovaný styl vyjadřování, obrazy bez dějové osy a několik kýblů patosu. Autorce bych rozhodně doporučila, aby nepoužívala obraty "umění jemné kousavé ironie a pohrdání dovedla k dokonalosti" ve chvíli, kdy tam onu mistrovskou ironii doslovně píše a ona není ani trochu mistrovská, aby nevypisovala ozvěnu, aby... je toho spousta. Chápu záměr, ten byl dobrý, ale provedení se mi nelíbí.”

Iluze

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Povídka, která začíná větou "nebýt neblahých událostí dnešního dne, byl by to pro Harryho další příjemný podzimní den", nemůže být dobrou povídkou; to je jako "kdyby neumřel, byl by to pro něj zcela obyčejný den" - přemíru používání tohoto obratu asi nikdy nepochopím. Ale aspoň jsem nadále neměla přehnaná očekávání, a tedy jsem se nezklamala až tolik. Dokud to byl obyčejný příběh, který měl vyvrcholit ideálně několikakapitolovým sexem, bylo všechno ještě v normě. Ale popis postranního motivu, který ve skutečnosti měl být klíčový, byl tak strašně odfláknutý, až to mrzelo. Hádám, že jeho nedostatečnost cítila i sama autorka, když na konci povídky ještě dlouze popisovala, jak to čtenáři měli pochopit. Kdyby byli tak zabednění, že by to nezvládli sami. Uá! Povídka navíc příliš nedržela pohromadě, vývoj postav veškerý žádný, a to i přesto, že o tom ta povídka měla převážně být. Výhrad mám ještě spoustu, hodnocení už asi nezvýším.”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Mně se líbil načrtnutý svět, ale nelíbila se mi slova, jakými byl popsán. Ani tak nevadila roztříštěnost obrazů, ale sloh byl málo působivý, šlo by to napsat lépe... Oceňuji určité detaily (SPOILER - i mě mrazilo z trávení vlkodlaků - KONEC SPOILERU), líbily se mi i vztahy a náhled do mentality lidí. Jenže... hlavní tři postavy mi přišly popsané nejhůř. Molly, Ginny, Draco - všechno jasné a velmi působivé. Harry, Remus, Snape - cože? Bylo to... nevím. Mohlo to být dobré.”

Fenrir

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Chyběla mi tam nějaká pointa... líbilo by se mi zjištění, že Brumbál přišel o dva špehy. Remus by se nechal ovládnout svými instinkty, Severus opustil víru Brumbála kvůli jediné věci, která jej u něj držela, Remus. TAkto prostě nic objevného a nadprůměrného.”

Stvořeni jeden pro druhého

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Nápad zajímavý, ale rozhovor sám o sobě nic moc - chyběl tomu ten osobitý severusovský šmrnc...”

Stvořeni jeden pro druhého

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Babu:

“Jedna z mých nejoblíbenějších. Nápadem, představou a tou nadějí, že pro nás všechny existuje spřízněná duše, čekající, až se konečně potkáme.”

Stvořeni jeden pro druhého

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Asi nejsem cílová skupina - tohle prostě ocenit nedokážu.”

Stvořeni jeden pro druhého

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Páni, to bylo... božské :)”

Stvořeni jeden pro druhého

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“rozkošné :)”

Nebezpečná známost

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Nie zlé.. alebo čítala som aj horšie... ale nič, čo by ma zaujalo. Ani trochu. Druhá kapitola sa zdala byť najlepšou, tej by som dala aj tri body, ale prvej a poslednej maximálne bod, takže ostaneme na dvoch...”

Carnival of Lust

Autor: unleasheddreams      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Tak tohle se skutečně povedlo! :)”

Konečné rozhodnutí

Autor: Silence      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Takový posmrtný život si snad nikdo nezaslouží... A to ani nemluvím o tom, že se tam nedá provozovat harakiri”

Radioactive // Multifandom

Autor: angel6881      Jazyk: fanvid

Slythoryn:

“...”

Nebezpečná známost

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Dočetla jsem se první kapitolu a musím přiznat, že na tohle nemám. Hermiona je zasnoubená, pak se znenadání objeví mrtvý Severus a hned první večer skočí do postele, plánují budoucnost a ona ví, že je do něj zamilovaná? Pardon...”

Nebezpečné sliby

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

speisy:

“Drsné, někdy až nechutné, lítostivé. Lily je úžasná a statečná a vytrvalá. Asi taková, jaká mohla být. Severus je... Severus, který nikdy nepřišel o Lily. Ač se k tomu asi nikdy nevrátím, velmi podařené.”

|< 10  >|