Komentáře - Únor 2013

|< 10  >|

Neobvyklé okolnosti

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Hodně líbilo. Nezvyklé, já jsem tomu narozdíl od předchozích komentujících i věřila.”

Neobvyklé okolnosti

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

“Wau... super povídka”

Compromising Positions

Autor: Jade      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Hromada klišé, PWP, žádná zápletka. Člověk nijak nespěchal na to, aby to dočetl. Dobré na zahnání dlouhé chvíle v čekárně. Roztomilá byla snad jen ta část, kdy po sobě z dálky toužili a těšili se, až Harry dostuduje. 2-3”

Milord

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Drásá to a škrábe nezahojená místa v mém srdci... Autorka ukazuje, že takové dobné povídky s jednoduchými nástiny děje zvládá dobře, i když tohle je i pro ni netypické.”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Páni. Nechutný Snape a Hermiona, která se naučila zmijozelskou lekci. Váhám mezi "zvrácené" a "poučné".”

Ošklivá

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Neobvyklé okolnosti

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Neobvyklé okolnosti

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Wow. Tedy, páni... Pokouším se s těmi pocity nějak srovnat. Rozhodně je to - alespoň pro mě - něco originálního. A rozhodně to má působivou atmosféru. Něco jako... nevím, proč mě napadli Časožrouti. Zároveň souhlasím, že to kolektivní rozhodnutí působí trochu nedůvěryhodně, ale i tak ten příběh považuji za hodně zajímavý. Jednu chvíli jsem dokonce měla husí kůži. Trošku jsem si zoufala u překladu. Jak bych to... byl moc podařený, ale co pár odstavců se objevil nějaký doslovný překlad a vzhledem k tomu, že je to jinak přeložené velice pěkně, tak jsem o to zakopávala. Celkově ale hodně dobře strávený čas. :)”

Lavička

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Memorin:

“3, 8 za ukryté tajemství, které mělo srdce...”

Stvořeni jeden pro druhého

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Také nejsem bohužel z té skupiny lidí, která věří na člověka, který na nás někde čeká. Pro mě to bylo smutné, protože vím, že na mě nikdo nikde, ani po smrti, nečeká.”

Lavička

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Pro krásu se nemusí chodit s košem slov. Stačí jich pár v dlani, ale zato umně poskládané.”

Rodina

Autor: Nemesis      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Bestiální něžnost

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Díkuvzdání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ten začátek nic moc, ale když jsem si zvykla na rytmus, v jakém je to napsané, tak mě to docela vtáhlo.”

Ošklivá

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zase tam je - ta hrozná patetičnost, která jakoukoli případnou hloubku spolehlivě zabije.”

Ti odvážní jsou z Nebelvíru

Autor: Bell Witch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Ošklivá

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Memorin:

“spletitost slov a hloubka pro mne, oceňuji 3, 8”

Lavička

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Ještě před vzdychnutím papíru a pak pořád dál krásné, něžné, dívčí. Četla jsem už někdy dřív, zdá se mi.”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Hmm... a je to dobré rozhodnutí nebo není... A zvládne být takový, jaký si teď myslí, že bude? A jestli to zvládne, bude to stát za to? Nebude pak škoda jeho samotného?”

Srdce na dlani

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

kami:

“Páčilo sa.”

Dlaň milosrdenství

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Nerla:

“"Chci říct, co když někdo řekne: 'o.k., a teď si všichni vyhrňte hábity na pravé ruce' a náš člověk na to 'ups, promiňte, vypadá to, že jsem špión'-" (citát z HP a metody racionality) - Jo, a když je někdo dvojitý špión, musí mít přece nezakrytelné znamení příslušnosti k oběma stranám, jinak by v tom nebyl ten pravý adrenalin. Yes. Což není ta největší výtka, kterou mám, protože dobře, chápu, že o tom chtěla autorka napsat povídku a do tématu kecat nehodlám. Jenže to nějak nebyl ani AB, ani SS, a navíc to bylo divné. Mně se to nelíbilo, tedy nejen že to nezaujalo, ale přímo na tom postrádám něco... něco.”

Dlaň milosrdenství

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

|< 10  >|