Komentáře - Únor 2013

|< 10  >|

Tragikomedie

Autor: Lejdynka      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Celkem mě to pobavilo. Nenáročné, milé.”

Vždy som chcel len teba

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Prostě červená knihovna - se vší nablblostí, naivitou a přeslazeností. A ačkoli mi tohle přijde ještě o stupeň stupidnější než jiné povídky tohoto druhu - to kvůli těm dopisy drápajícím "amorkám" a následnému Snapeovu nápadu jak se zbavit dalšího obtížného drápala (nápad jak z fotorománu) - sranda to byla. :)”

Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Když nemůžeš mít to, co bys chtěl, možná zjistíš, že to, co jsi nechtěl, má taky svou cenu. :)”

Quid Pro Quo

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnocení: 4/5. Když jsem četla Quid pro Quo v angličtině, nemohla jsem se dočkat až se ti dva konečně dostanou "na věc". Zatímco tentokrát jsem si mnohem víc užívala onu cestu, jíž se k tomu dostanou. Myslím, že je tahle FF napsaná právě tak, aby cesta byla zajímavější než cíl. Speciální kvalitou "Quid pro Quo" je schopnost líčit lehcké erotické jiskření mezi hlavními hrdiny. Je neplněné flirtováním, slovním humorem a řekla bych, že občas i těžko přeložitelnými slovními hříčkami. Už proto trochu omlouvám Patoložku za to, že se mi zdálo, že tentokrát ji chvílemi překlad lehce drhnul. Na druhou stranu teprve teď v češtině jsem ten slovní humor mohla docenit. Tuhle povídku mám ráda. Proto budu doufat, že to není poslední do češtiny přeložené dílko od této autorky.”

Pantomime

Autor: Niko      Jazyk: AJ

mariaa:

“4-5 :)”

Time Signature

Autor: Niko      Jazyk: AJ

mariaa:

“.”

A Grim Old Cat

Autor: oliversnape      Jazyk: AJ

mariaa:

“:)”

Tragikomedie

Autor: Lejdynka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tomuhle říkám rozbor básně! A ano - masochista je skutečně nezapomenutelný... :D”

A Grim Old Cat

Autor: oliversnape      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Bože to bylo hezký. Komorní poválečný příběh, který plyne krásně pomalu, jako osamělé dny jednoho mladého muže a kočky, jež mu během prázdnin dělá společnost. Vůbec jsem nečekala, že to bude tak pěkný. (Obávala jsem se nějakého "rafinovaného" PWP hraničícího se zoofilii). Tahle povídka ale není o sexu, ale o hledání. Autorka se tam nesnažila násilně cpát životní moudra, která by k takovému druhu příběhů možná mohla patřit, ale místo toho prostě vyprávěla o obyčejných každodenních věcech. Harryho každodenní rutina je totiž sama o sobě tak neskutečně silným emocionálním zážitkem, že to ani nebylo třeba. První kapitola byla možná až příliš pomalu plynoucí, ale obě následující lepší a lepší. Ještě nesmím zapomenout na obě scény s Luciusem Malfoyem, které byly naprosto bombastické a křenila jsem se u nich jako idiot. Takže žádná akce, skoro žádný sex (a ten, který tam je kašle na veškerá klišé, takže palec nahoru), ale nádherné pohlazení. :)”

Sedmidenní dovolená

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Já se tedy smála celou dobu, myslím ale že za to může krev v mém alkoholu a fakt že jsem blázen.”

Sedmidenní dovolená

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“mať to tú správnu iskru komédie, dám s nadšením štyri, ale akosi mi ušla, takže slabšia dvojka”

Osvobození (Harryho Pottera)

Autor: sarini      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Velice pěkně podané dílo, které nesršelo klišé a dokázalo upoutat i čtenářku obvykle nečtoucí slash.”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“A já tu pětku dám, četla jsem to třikrát, takže si jí to zaslouží. A to prosím nemám ráda snamione.”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ble. První půlka byla realistická - až moc, a číst si o znásilnění není zrovna můj šálek kávy. Druhá půlka už sklouzla k tomu, k čemu sklouzávají všechny fanfiction o nedobrovolném sexu, což jsou u mě hodně mínusové body. Navíc mi vadil konec, takový dovětek odnikud, který má být hluboký, ale přitom je... mimo. Úplně.”

Tragikomedie

Autor: Lejdynka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Jo, líbilo, je příjemné si připomenout verše neznámého mudlovského autora s patřičným komentářem. Bez přehnaných záchvatů smíchu, ale pozornost si to udrželo.”

Tragikomedie

Autor: Lejdynka      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Je to pro mě jedno z nezapomenutelných děl, protože masochista... no to se prostě nedá. :-D Možná si to to vysoké hodnocení nezaslouží, ale pro mě to má své kouzlo.”

Sedmidenní dovolená

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pokud je to myšleno vážně, tak je to s bídou za 1. Pokud je to parodie je to mizerná 3. A protože jsem nebyla s to pozant, která varianta je správně (což samo o sobě o lecčems vypovídá), je to ošklivá 2.”

Remedy

Autor: Jade      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Tak, dočíst se to dalo, ačkoli jsem si málem vykloubila oči, jak jsem je pořád zvedala v sloup. Severus léčí Harryho. Zbytek je asi jasný.”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Nerla:

“S mentálním odpadem souhlasím, ovšem celou dobu jsem to četla s nevěřícným výrazem ve tváři a nechápala, co na tom ostatní mají. Na ztřeštěné parodie jsem nikdy zvlášť nebyla a tahle povídka to rozhodně nezměnila.”

Sedmidenní dovolená

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Užovka:

“Milá vtipná oddechovka, forma dramatu je příjemně osvěžující.”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“To je naprostý mentální odpad, při kterém jsem se ale fakt skvěle bavila. Geniální!”

Milord

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hmm....”

Fallen

Autor: Jade      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Tohle se strašně špatně hodnotí. Jako celek je to taková průměrná věc s občasným výskytem přeslazených míst, na stranu druhou mě ta zápletka občas dokázala celkem sejmout. (Např. Chvíle, kdy se Harry chystá uchopit hůlku.) Začátek bych dokonce označila za naprosto skvělý a vrcholnou scénou povídky bylo probuzení po první noci, u kterého jsem málem vykřikovala radostí, jak to bylo pěkně napsané. Škoda těch harlekýnkových pasáží...”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4 Bože! To je ale kravina... :) prostě "Nezáměrně tvůj" v Lanevřině podání. Bylo tam několik fenomenálních detailů. Vidím, že je většinou už zmnili ti přede mnou. Třeba ten Severus, .. co se málem netrefil do Narcissy. .:)”

Neobvyklé okolnosti

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Troufla bych si říct, že to bylo docela nezvyklé. Něco jako HP slash fanfikce ve stylu Truman Show nebo Shyamalanovy Vesnice. Jak jsem napsala již yellow ... asi si na tu Sansu už začínám zvykat. Tohle mi svými přednostmi a zápory hodně připomínalo "Čas na změnu" s tím rozdílem, že tentokrát to zaúčinkovalo i na mě. Následující řádky bych klidně napsala o obou jejích fikcích: "Neobvyklé okolnosti" jsou ... hodně atmosfériská záležitost. Jde o příběh s originální, i když trochu překombinovanou zápletkou, kterou neshlédávám příliš pravděpodobnou. (Mám pocit, že sama bych takové rozhodnutí jako zde udělají postavy asi neudělala a tady se pro takové řešení rozhodlo větší množství osob najednou (?).) Nicméně mě to vtáhlo svou zvláštní, osobitou a (aspoň pro mě) velmi silnou atmosférou. Zkrátka .. líbilo se mi to. Moc. Ještě mi stále rezonuje v hlavě.”

|< 10  >|