Komentáře - Únor 2013

|< 10  >|

The Couple in the Cottage Next Door

Autor: suitesamba      Jazyk: AJ

Casiopea:

“K tomu není moc co říct. Četla jsem včera a dnes ráno jsem se musela podívat, jestli se tam kromě sexu na pláži odehrálo i něco jiného. Ani ne. :D Takže, pokračování přesně v duchu první části. Určeno k rychlé konzumaci, jinak se na sluníčku rozpustí. Zkrátka hezky napsané PWP jako stovky jiných.”

An Awkward Customer

Autor: anya-elizabeth      Jazyk: AJ

Casiopea:

“A já dám plný počet. :) Protože ještě stále zářím jako žárovka. :D Bylo to jako auto odbrzděné na mírném kopečku. Postupně to nabíralo rychlost, aby mě to na konci naprosto převálcovalo. A přitom nic moc objevného. Ale ták pěkně napsané. Jo jo, ukládám mezi "Určitě znovu přečíst". :)”

Lettered - Sečtělý

Autor: Dysperdis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Co? - To? - Je? Tohle by se mělo jmenovat spíš Retardet - to by byl o dost výstižnější název jak pro povídku, tak i pro autorku. I když se musí nechat, že nápad je to prudce originální - Potter a Voldemort si dopisují o šoustání, masturbaci a o tom, kdo zná kolik poloh (to je tak na úvod, zbytek není lepší, pokud ovšem nepočítám Brumbála co by experimentálního vědce) - to tu vážně ještě nebylo. Jinak zjišťuji, že asi nejsem takový masochista, jak jsem si myslela...”

A Twisted Harry

Autor: lastcrazyhorn      Jazyk: AJ

finde:

“Lastcrazyhorn napsala výbornou Severitus fanfiction "Zrůda". Tohle je doprovodná povídka k Breaking Forwards, do které se nemohu začíst.”

Memento mei

Autor: Ellen Smithee      Jazyk: AJ

finde:

“chacha”

Legenda o Scios Totalus

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

The Cottage Next Door

Autor: Suitesamba      Jazyk: AJ

Casiopea:

“To je takové ideální prázdninové čtení. Příběh, kde se vlastně nic neděje, ale který má příjemnou atmosféru. Díky němu jsem si ale autorku prolustrovala a mám prázdninového čtení na pět let dopředu. :)”

Vždy som chcel len teba

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Casiopea:

“Příjemný příběh na deštivé dny. Občas sice příliš diabeticky náročný, ale člověk sem tam trochu toho cukru potřebuje. :)”

Inked

Autor: Regency      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Masterpiece. Dokonale IC, psychologie ze které mám husí kůži, dokonalá provázanost se seriálem, řada narážek, které příjemně osvěží (ano, hobiti), nový pohled na vnitřní svět postav a na jejich životy předtím, než se setkaly, strhující jazyk vyprávění (některé věty jsem musela číst několikrát, abych plně vstřebala jejich smysl), a všudypřítomná hořkosladkost dělají z téhle povídky něco, o čem budu ještě dlouho dumat a jeden z důvodů, proč je podle mě pár Sherlock/John perfektní.”

Bewitched

Autor: torino10154      Jazyk: AJ

finde:

“úsměvná blbůstka”

Kouzelné pouto

Autor: DJIN7      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“PWP. Čtu, užívám si, neřeším smysl.”

Dejte si pozor na pošetilé mávání hůlkou.

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Když chce někdo překládat, měl by se nejprve naučit česky. To byla fakt hrůza, takhle kostrbatou povídku už jsem dlouho nečetla, jenže anglicky jsem to nečetla, a tak se při hodnocení od pocitu z překladu nedokážu oprostit. Když si ale vezmu samotnou povídku, která zcela bez skurpulí vykrádá ten film, jak si nemůžu vzpomenout na jméno, ehm, tak je to i obsahově dost slabota. Nepromyšlené je už rozdělení toho, co je dětské a co dospělé, chování všech je přinejmenším podivné (což graduje mezi smrtijedy) a epilog by se mohl rovnou zkopírovat do parodie na severitus. Navíc mám pocit, že autorka buď viděla malé děti pouze z hodně velké dálky, nebo své zkušenosti s nimi velice důsledně neuplatňovala v povídce. (A to samé dvojnásob pro překladatelku.) Za mě tedy velké ne.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Pěkně rozvité, nápaditě, D/S PWP. - Lucius Malfoy jako slizký, neodolatelně svůdný a děsivě manipulativní mizera (, u kterého si nemůžete rozmyslet, jestli ho poslat do haj... nebo mu podlehnout. a k tomu ... spousta vílí magie. / Nějak si k tomu neumím vymyslet hodnověrné pokračování, ale .. zatraceně hodně se mi to líbilo. Mám z toho vzrušivé brnění v rozkroku a při tom osypky po kůži z nevole, která se mě zmocňuje, když na mě někdo šahá a já to při tom nechci.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Velice pěkná povídka, mám ji ráda, bohužel už není k dispozici (kdo ví jestli kdy bude), což je velká škoda.”

Kouzelné pouto

Autor: DJIN7      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4 Jistě ne mimořádné, jistě trochu klišovité ale pěkné PWP. Prostě dobře odvedená práce a zvládnuté řemeslo.:) Tak trochu se tu, jak je u jednorázovek ve zvyku, neřiměřeně tlačí na pilu na vývoji postav, kterému se tak dá těžko věřit. Je to všechno moc hopem, jak se říká ... sex, ale i ty věci okolo (SPOILER: včetně Voldemortova pádu. KONEC SPOILERU.). Nicméně, jak bylo již zmíněno, je tu také několik detailů, které z toho dělají ne zcela průměrnou, ale naopak něčím okořeněnou, záležitost - hlavně lehká nadsázka v Harryho vnitřních komentářích a lehký slovní humor mezi těmi dvěma.”

Neobvyklé okolnosti

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

speisy:

“Hodně jsem váhala, zda nedal 3. Povídka originální, do půlky jsem i věřila zápletce a čekala jsem na vysvětlení jako na smilování. A pak se to stalo - zklamání. Ani nevím proč, ale tak nějak mě to rozuzlení zklamalo a ten konec, nevím, čekala jsem něco víc. Něco dramatičtějšího, přičem zalapáte po dechu. tak to na mě působilo do začátko, takové napětí, které místo gradace splasklo. Až na konec mě to bavilo a fascinovalo. Takže ano, za 4.”

Kouzelné pouto

Autor: DJIN7      Jazyk: ČJ

speisy:

“Řekla bych tak 3, 5. Erotika dobré, jen ten smysl vlastně nikde. Navíc se mi bije nevinný Harry co se oddá a Severus, jež je tak... prostě na mě působí stylem - hlavně se odsud dostat, jak se budeš cítit ty je mi fuk. Vím, že to tak není myšleno, nicméně to tak z toho cítím. Souhrně, Harryho mi bylo líto. Což byla jediná chybička u mě, kromě "zápletky". :D”

Dejte si pozor na pošetilé mávání hůlkou.

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Vynechať presladený epilóg... bežne to mám rada, ale tu sa to nehodilo. Príliš to bilo do očí. Šopka, tak to s tým pokaziť...”

The Cottage Next Door

Autor: Suitesamba      Jazyk: AJ

finde:

“Opět Snape, který za nevlídnou fasádou skrývá dobré srdce.”

Kouzelné pouto

Autor: DJIN7      Jazyk: ČJ

finde:

“výborné zpracování obvyklého klišé, které pobaví a potěší.”

Osvobození (Harryho Pottera)

Autor: sarini      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Po dlhej dobe opäť niečo čtivé. Začiatok bolo treba prelúskať, ale potom sa to rozbehlo neuveriteľnou rýchlosťou. Nemôžem si pomôcť, hoci mi hlavná zápletka veľmi nesedela, bolo tam toľko skvelých a vtipných momentov, ktoré ma dostali. Miska smotany je nezabudnuteľná :D”

Kouzelné pouto

Autor: DJIN7      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Mohlo by to být (jak už je naznačeno ve shrnutí) úplně tuctové, ale strašně mě bavily Harryho vnitřní komentáře. Nevím, jestli se k tomu ještě někdy vrátím, ale byl to příjemný večerníček. //EDIT: Jo, to mě taky zarazilo!”

Kouzelné pouto

Autor: DJIN7      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ano, ty Potterovo myšenky mě taky bavily. :) Jen mě zarazila jedna věc - Snapeovi říká pane a tyká mu? Tož to je nějaké čudné, ne?”

Nenávidím, i když...

Autor: Veritas      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Já myslím, že ta pani má rozbitou klávesnici. A vždycky, když udělá tečku, zmáčkne jí to zároveň enter. Třeba je to drobkama?”

Někde za duhou

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nápad dobrý. Zpracování dobré. Ale nelíbí se mi to a těžko tomu budu říkat dobrý sladký konec. Na to si moc osobně beru všechny malé Kryštofy.”

|< 10  >|