Komentáře - Prosinec 2013

|<  << 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56  >|

Úhel pohledu

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Moc pěkné”

Harry Potter a Zeměplocha

Autor: JK Pratchett      Jazyk: ČJ

Salome:

“Zápletka je i není originální. Nápad s průnikem Zeměplochy je neotřelý, zvlášť na začátku to bylo velmi osvěžující. Zdá se ale, že autorka málo využívá tyto možnosti pro samotný děj, který je spíše převyprávěním kánonu. Takže 3-4. Styl je výborný - jak originálu, tak i překladu. Dokáže skvěle vystihnout jak Rowlingovou, respektive Medka, tak i Prachetta - 5. Pravopis bez chyb -5. Kapitoly jsou strukturovány dobře, celý příběh však zvláště zpočátku příliš skáče, působí to téměř až divně, celková struktura je tedy poněkud nevyvážená - 3. Děj je loglický, ale působí tím, že autorka chce pojmout příliš mnoho na příliš malém prostoru, působí poněkud odfláknutě, přílišné lpění na kánonu po čase lehce nudí, ale výborné vtipné detaily to zvedají výrazně nahoru - 4. Postavy jsou samy sebou, když promluví, úplně je vidím. Mírně pozměněný Harry je pozměněný uvěřitelně, vzhledem k okolnostem - 5. V rámci žánru - humor - je to hezky lehce psané, většinou se bavím. Jestli tam bude něco navíc, zatím nedovedu posoudit - 4. Celkově tedy zatím 3-4, blíže ke čtyřce.”

It's My Life

Autor: Fyreheart      Jazyk: AJ

Casiopea:

“V první řadě musím vyjádřit nadšení nad zápletkou. Povídka je pro mě takovým lékařským balíčkem první pomoci, který zahojí všechna "zranění" způsobená nelogičnostmi a nepochopitelným jednáním některých postav v kánonu. Z první kapitoly jsem byla vyloženě odvařená. Potom šla ale úroveň mírně dolů, protože následovalo pár pro mě poměrně nudných pasáží o Harryho ach tak dokonalém novém životě. Nicméně četlo se to hezky a nebylo to tak dlouhé, abych ten idealizmus, který se s každou další kapitolou vršil jako hromada cucavých bonbónů nedokázala zvládnout. 3-4”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 - 4”

Východní praktiky

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Má nejmilovanější pasáž je, když Bodie, zkárovaný, říká, že mu ta holka(jméno nevím, nepodstatné)nechtěla projet prdelku robertkem.Zlá blbka!:D”

To přece nic neznamená

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Souhlas s bedrníkou.”

Na každého dojde

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Mělo by se víc chlastat:D”

[黒執事II] Kuroshitsuji : Яevolution

Autor: Kuro Mai      Jazyk: fanvid

Mrmla:

“,,”

Standing Against the Tides

Autor: sweetasphodel      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Regi má obecně pro drabblata talent. Její minipovídky jsou mini rozsahem, ale nikoli obsahem. U některých z nich se upřímně bavím, u jiných zadumám nad poetičností textu a u poslední tiše zamačkávám slzu. Je vidět, že přemýšlí nad každým slovem každé má své místo, žádné není navíc. Tak by to jistě u drabblat mělo být. Tato série je nejdelším počinem z jejího pera, u prvních pěti mne bavilo sledovat nenápadné detektivní stopy, které čtenáři umožnily pochopit o co jde, dříve než se to povedlo Ritě. Kouzelné jsou i bonusy, které současně doplňují původních pět částí, ale každý z nich by fungoval i zcela samostatně.”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jídlo do sexu nepatří-jednak odvádí pozornost a jsem nerada ulepená od nesprávné lubrikace.”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Je to pár dní, co jsme řešli povahy morčat a kdo by mohli být ze světa HP(Ok, asi jsem to řešila spíš já:D)Nicméně ten pár v Regině povídce není propagován.A tohle byla má první ff:)Drabblatka bavila, musím pochvalit i fanarty od KattyV.Moc hezké, navíc Křivonožka vypadá jako můj kocour:)Díky a další podobné nápady:D”

Pomník a zapomnění

Autor: Tiamat      Jazyk: ČJ

Salome:

“Je to jen jedna básnička, ale myslím, že za přečtení stojí. Líbí se mi.”

Poetry

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Salome:

“Je těžké hodnotit tolik básniček naráz, protože logicky ne každá mě může oslovit stejně. Rozhodně však všechny jsou upřímné, všechny v sobě mají něco, co se může dotknout - něco více něco méně - nebo snad něco více a něco méně rezonuje se mnou (což je samozřejmě můj problém). Mají v sobě však čistotu a poetiku a hudebnost i krásu jazyka. Líbí se mi.”

Rape Me

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Miluješ mě? Ne!

Autor: Didina      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“no koniec toto... :D”

"A Character I Used to Know" — A "Game of Thrones" Season 1 Parody by Not Literally Productions

Autor: notliterally      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Myslím, že "... and boobs...so many boobs." docela vystihuje jednu stěžejní část toho seriálu. :-D Alespoň je to ta část, které jsem si na tom seriálu všimla. :-D”

Rape Me

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Taková hodně slabá tři... až tak slabá, že spíš silná dvě.”

''I Ship It'' - an Icona Pop parody by Not Literally Production

Autor: notliterally      Jazyk: fanvid

Sargo:

“:-D :-D”

Stvůra

Autor: Nico      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Takovéhle věci nejsou materiál na drabble. Ale není to špatné.”

Harry Potter: Straight To Number One, HP/SS, by La nuit, Slash

Autor: La nuit      Jazyk: fanvid

Sargo:

“Písnička se mi líbila, video bylo... aha, směšné je to slovo, asi si od nich dám chvíli pohov. Pouze subjektivně, objektivně to byla klasika.”

Miluješ mě? Ne!

Autor: Didina      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Na díle je nutno ocenit, že to autorka nerozepsala do dvaceti kapitol.”

|<  << 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56  >|