Komentáře - Listopad 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Harry Potter:The 7 Stages of Denial

Autor: Flying-Foxx      Jazyk: fanart

kami:

“Tak tu som sa nasmiala, pričom ma špeciálne zaujala Hermiona.”

Ve svitu svící

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Snad mě Lanevra neukamenuje, když řeknu, že v tomhle stylu už nepíše a chtěla tuhle povídku smazat(nebo ji obětovat na malý experiment, který se nekonal..nebo možná se odehraje neplánováně?:D)Nemyslím, že je to bůhví jak strašné dílko a na tohle téma jich příliš v českých vodách není..není to škoda?Sorry, znáte mě, já vždy propaguji nezvyklé sexuální praktiky:D”

Ve svitu svící

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Kedysi ma tá poviedka zaujala a až dnes som zistila, kto je autorom. (Čo nie je u mňa ničím zvláštnym, vzhľadom na to, že ja autorov a názvy poviedok zväčša/vôbec neregistrujem).”

Žhavé chvilky - staroušci v akci

Autor: Lily      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Létající šprcky mě dostaly. :D Tohle musí být parodie.”

Žhavé chvilky - staroušci v akci

Autor: Lily      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jestli tohle autorka myslela vážně, tak poteš koště.Ale sakra, fakt jsem se u toho nasmála.Takže za neplanovaný humor za tři:D”

Externalize AMV

Autor: RenaSun      Jazyk: fanvid

kami:

“Pre mňa je to najlepšie spracované AMV, ktoré som doteraz videla. Málokedy sa editorom podarí tak svelý príbeh. Človek občas (aj keď pozná základné predlohy) nevie, čo je pôvodné a čo je vložené.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Za zrcadlem

Autor: pixychelle      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“xox”

Naruby

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“brr”

Poslední z rodu Fénixe

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Experiment

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Pre mňa najobľúbenejší pár a najzaujímavejšie obdobie Severusovho života. Možno preto, že sa o ňom tak málo píše, alebo jednoducho preto, že Severus bol ešte skoro nevinné decko.”

Experiment

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak prvně zápory:sálodlouhé popisy věcí a míst.Mám vlastní představivost, trochu víc volnosti bych uvítala.Od 45kapitoly to byla vivisekce prováděná na takovém asociálním barbarovi jakým jsem.Tam si to autorka skutku mohla odpustit.A klady:od 9kapitoly jsem jim to žrala a nemohla jsem se od toho odtrhnout(co taky jiného dělat dva dny v posteli s virózou, že?:D)Důvod je jednoduchý-vynucený sňatek, ovšem ten důvod!Sice to bylo svým způsobem dětinské, ale neotřelé.Dál sexuální scény neměly chybu, žhavé a pěkně popsané(pro formu-13, 22, 29, 33, 37 a 49-to je i poznámka pro mě, ať to pak marně nehledám;D)A jako třešeň byl Severus;dokonalý zmrd, na kterého by se ani Ježíš Kristus neostýchal použit Avadu.A v neposlední řadě smysl pro humor, který je mi blízky.Potrženo a sečteno klady zkrátka vedou, sice to není čistá pětka, ale rozhodně si to tu známku zaslouží.”

Experiment

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dejte mi někdo ty skripta, gauč, Luciuse a penis a budu spokojená:D”

Experiment

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Jedna z tých, ktorú som mala kedysi rada a ku ktorej som sa vracala.”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“Pro mě jeden z vrcholů drarry. naprosto úžasné a dokonalé”

Nezapomeň na mě

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Moc pěkné.”

Impossible

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Benny:

“Do háje..proč vždycky, když jsem na doznívajícím tripu ze skoro kurevsky dokonalé drarryovky, rozkliknu něco takového?!Naštěva psychiatra pomůže?Ne to je jen má dětská debilita a na to lék není.Povídka pojatá většinou jako Dracovi myšlenky a hlavně vzdechy nad svou stupiditou, že miluje fucking zachránce.To bylo prostě pro mé mužské já nepochopitelné.Nehledě na to sálodlouhé vysvětlování odkdy ho Potter miluje.Známka není nižší pouze z důvodu data vydání a také protože se to dnes už nepíše.Sláva Merlinovi!!”

Nepřítel s výhodami

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já prostě nemám ráda Natashu.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|