Komentáře - Listopad 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Lettered - Sečtělý

Autor: Dysperdis      Jazyk: ČJ

speisy:

“Podle mě, nápad originální (ačkoliv připouštím, moc HP/TRR jsem ještě nečetla), bohužel časem se ta originalita zazdívá prostoduchostí dialogů a scén. Na mě tam každý působí šíleně. Šíleně naivně, šíleně vlídně, šíleleně otravně... Mám dojem, že všechny postavy jsou mimo. Tak jako tak, povídku dočtu a jsem zvědavá na vývoj. // Se zpožděním jsem dočetla. Některé postavy jsem si oblíbila, třeba Ginny. Ale jinak to bylo prostě bláznivé takovým způsobem, který hraničí s parodií a tomu moc neholduji.”

Zložár

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Líbilo. Skvělý nápad”

Every Time You Leave

Autor: Mia Ugly      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Tohle je vážně síla. Spousta řečeného a ještě o něco víc nevyřčeného. Možná předvídatelné, možná natahované, ale čert to vem, protože tohle stojí za přečtení. Většinu času jsem byla zcela labilní, lapená v těch pocitech a rozhodně se k tomu vrátím a zařazuji mezi nejoblíbenější.”

Tak copak nás trápí?

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Benny:

“Já nevím.Vždycky mám problém se do Galantových povídek začíst, ale pak mě to nepustí.Jarvo.Obsese někým koho nikdy nemohu mít a přesto o něm přemyšlím x let.Není to obsese a idealizování své modly?Ne, chápu ho a zároveň ne.Hodnocení..sakra.Tak pět.”

Every Time You Leave

Autor: Mia Ugly      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Zdá se, že mám novou oblíbenou autorku. :) Tohle by měla být Miina prvotina, v tom případě klobouk dolů a hluboký předklon. Děj této záležitosti není nijak složitý. Je to příběh o odcházení složený ze sedmi chronologicky seřazených obrazů. Úchvatný je ale především v práci s jazykem a emocemi. V pozdějších povídkách je ještě vybroušenější, ale i tak jsem šla zase spát až v době, kdy rádiovky jely do práce. Takového Severuse zkrátka žeru. 4-5”

Padla noc

Autor: pani archivová      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Takové milé :)”

<3!

Autor: ghot      Jazyk: fanart

Mandragora:

“To srdce je fakt úlet. :)))”

Stydlivý Severus Snape se sbližuje se svalnatým Siriem (Slash se samými S)

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Benny:

“Severus stříká!Sláva!..Svatý Soběslave!”

Sedmdesát procent

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jak to říct?Trochu zklamání a rozčarovaní nastalo nad Jindřichově vývoji.Zkrátka mi takové chování u homosexuálu vadí, navíc nevidím důvod proč se hnát jako gay/lesbička do manželství s opačným pohlavím, když si svou sexualitu už jednou člověk uvědomí.S Danem jsem problém neměla, uvěřila jsem mu ten přerod z heterosexuála v gaye.Na plný počet to není, ale vrátím se k tomu už jen kvůli básničky, zmínce o našem slash světě a sexu:D”

Famfrpálový zápas na Adama

Autor: Evilgoddss      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Dlouhá cesta, Koridory, Odstíny šedi - trilogie

Autor: GrayLady      Jazyk: ČJ

Ookami-sama:

“Pěkná a realistická povídka.”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

Ookami-sama:

“Povídka je pěkná.”

Logické důsledky

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Ookami-sama:

“SUper povídka. Doopravdy logické důsledky.”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Ookami-sama:

“Pěkná a zajímavá povídka.”

Za poskytnuté služby

Autor: Quill Lumos      Jazyk: ČJ

Ookami-sama:

“Super povídka. Ráda se k ní jednou vrátím”

Rapture

Autor: Mia Ugly      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Nemůžu jinak. Bože, nemůžu jinak. Některá místa byla průměrná, ale na některá asi nikdy nezapomenu. A navíc je to o cestování v čase, takže zkrátka... nemůžu jinak. :)”

Harry Potter and the Obvious Solution

Autor: sadisticblondlettes      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Padla noc

Autor: pani archivová      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Moc hezké”

O učiteli, jabloni a draku

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Benny:

“To je zvlaštní.Dnes ve Střepinách také řešili milostné vztahy mezi kantory a studenty.Samozřejmě nepoukazali na možnost homosexuálního vztahu..no to není podstatné.Ovšem, že si o tom budu číst i v pohádce?!Kam ten svět spěje?!:D Nebylo to zlé, ale víc jak na trojku nejdu.”

Padla noc

Autor: pani archivová      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Zajímavé.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Takže..fakt tohle někdo považuje za vrchol literatury?!Nemíním tady přes půl komentáře špinit heteře.Nastav druhou tvář jak se říká v bibli.Obavám se totiž, že i kdyby byl vulgarismus a penis v análním otvoru v každé kapitole nic by se tím nezachránilo.Ta slečna je Mary jak vyšitá:ukecaná hrdinka ze šestákového románu pro ženy, které se v tom vyžívají.Úžasné vlastnosti, sežraná všechna moudrost světa a beztak ve všech směrech je dokonalá a bezchybná.Děkuji pěkně, ale vrátím se do svých bezpečných vod o dvou penisech a vždy ochotném zadečku.”

Ozvěny starých případů

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“S nadšením jsem přečetla a šla komentovat... jenom abych zjistila, že už jsem to jednou četla a komentovala. Koukám, že skutečný i ff Sherlock (stejně jako veškerá tvorba Agátky) na mě mají stejný vliv: jsou díky bohu naprosto průtokové, takže si je mohu číst stále dokola s netenčeným potěšením. Líbilo moc :-)”

Holub

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Líbilo moc. :-)”

Případ ztracených duší

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Paráda! :-)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|