Komentáře - Listopad 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Dotek

Autor: leela_cat      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Zajímavé.”

Love conquers everything

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Le Petit Chat

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Draco Malfoy - My darling child

Autor: deatheatersvideo      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Nooo, ale tak při přivřených očích je slash vlastně všechno. :-D Nicméně, tohle video mi přineslo jediné; už vím co bude Severus zpívat svému spratkovi před spaním! :-D Haha! A dokonce půjde i přetextovat. :-D”

Poppet

Autor: Digitallace      Jazyk: AJ

Benny:

“Trochu rozčarování.Od začátku.Je po válce, všichni studují poslední ročník.Harry se schází s Gin, jenže víc hází nenávistné pohledy na Draca.Ten si pořídí voodoo panenku a způsobuje nebohému Harrymu erotické sny, neopodstatněnou erekci v hodině lektvarů(stěstí, že je Severus pod kytičkama)A nakonec i ráno v posteli cítí Harry na svém penisu něčí ústa..do teď to byl hezký příběh.Ale pak přišel ples, konfrontace a pak už se většinou kecalo, Draco i Harry obrátili.Na druhou stranu Hermiona a zvlášť Ron se vyvedli.Standartní epilog to nemá, ale je tam dovětek "po pěti letech", který mě opět znechutil-I love you/I love you too.Ok, dám čtyřku za nápad a na drarry 'neokoukanou' zápletku.”

Umění diplomacie

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“Během Patoložčiny drabble soutěže se objevilo hodně vynikajících věcí, tohle je jedna z nich.”

Draco Malfoy - My darling child

Autor: deatheatersvideo      Jazyk: fanvid

Sargo:

“Dle mého skromného názoru to není slash - vůbec by mě to nenapadlo, kdyby tu ta možnost nepadla - naopak se mi velmi zamlouvá, jak pěkně a neslashovitě je tam vystižené to postavení někoho, kdo nad někým bdí a někoho, kdo možná obdivuje... Ale já mám zase yaoi slepotu... :-D”

Lupus in Fabula

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“2 - 3”

Malý Slizolinčan

Autor: Dobby      Jazyk: SJ

l.terka:

“:)”

Lupus in Fabula

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

[黒執事II] Kuroshitsuji : Яevolution

Autor: Kuro Mai      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Je to fakt vymazlené. :)”

Básně posílané telefonem

Autor: Isabel      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Uch. Překvapivé, mrazivé.”

Pavouček

Autor: bruno      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já si zase myslím, že se k němu dokonale hodí. :)”

Pavouček

Autor: bruno      Jazyk: ČJ

Benny:

“Pavouček asi není nejvhodnější mazlíček, zvlášt pokud osmileté dítě nepozná Černou vdovu”

Výtah

Autor: Máta      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-D”

New divide

Autor: Aisling-Siobhan      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Afrodenzia

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Slyšeli jste ten, jak

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“,,,”

Zlé sny

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Básně posílané telefonem

Autor: Isabel      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

New divide

Autor: Aisling-Siobhan      Jazyk: AJ

speisy:

“Toto není zrovna můj nejoblíbenější pár, ale tady... Tady je to popsané krásně. Surové emoce, napětí po celou dobu. Ač možná vytušíte na začátku, k čemu to směřuje autorka vás nechá až do konce napjatého, zda to bude mít dobrý nebo špatný konec. Podle mě jsou zde dobře vykrelsené postavy. A ačkoliv se jedná o AU, změny nejsou tolik rušivé. Udrželo to mou pozornost, mou zvědavost, potěšilo téměř každou duševní stránku. Nebylo to příliš tvrdé a díky Bohu ani příliš sladké. Paráda! /EDIT: Casiopea mě připomněla některé skutečně zdánlivě nelogické scény. Naprosto jsem je odsunula do pozadí, snad mě tam ani tolik nerušili, ačkoliv to bylo překvapivé. Ale víte co? Na harrymort je to stále dobré! :-P :-)”

Básně posílané telefonem

Autor: Isabel      Jazyk: ČJ

kacaba:

“Drsné, syrové, někdy tajemné, metaforické, nesmírně silné. Isabeliny verše ve mně probouzejí spousty emocí, musím je číst víckrát, abych je byla schopná úplně zpracovat. Děkuji za ně.”

Tyger

Autor: Tiamat      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“nádherná”

New divide

Autor: Aisling-Siobhan      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Gosh... Asi takto. Povídky s tímto párem jsou vždycky výzvou, většinou ale ztroskotají na skutečnosti, že se Tom promění v šišlajícího mazlíka. V tomto případě se tak nestalo a přesto... Začnu klady - zajímavá zápletka, slušně napsané, několik skvělých scén. Když se ale během čtení povídky člověk nakonec dostane do stádia, kdy začne nahlas vykřikovat kletby kvůli naprosté neuvěřitelnosti jednání té či oné postavy, jde pochopitelně celá věc do kopru. Pokaždé je mi hrozně líto, když příběh s takovým potenciálem zabije totální nedotaženost. Na konci jsem skoro měla chuť dát dvojku (protože SPOILER Harry vraždící Rona bez mrknutí oka, byl na mě už trochu moc KONEC SPOILERU), nicméně objektivně vzato, nápad i provedení si zaslouží lepší hodnocení. Navíc... jak jsem se už zmínila, k Harrymortu přistupuji s nevysvětlitelnou zvědavostí až dychtivostí. Takže za tři.”

Nejkrásnější dárek III

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Hezké. 3-4*”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|