Komentáře - Listopad 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Vykoupení, i pro tebe...

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Bludička.”

Siriusova smrt

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavý náhled... Tohle se mi opravdu líbilo.”

Křídla

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavá alegorie.”

Zaváto ve sněhu

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Melancholické.”

Cissa

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“První půlka úplně bezvadná, druhá se už moc nepovedla.”

Princezna

Autor: Narcisa      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Na mě to působí trochu pateticky. Ale něco na tom je, o tom žádná.”

Equipero

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Benny:

“Teď budu za blbku, ale tohodle se nikdy nepřejím, i když všechny tyhle popisy příběhu jsou stejné.Bavila jsem se.”

Lupus in Fabula

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Akae21:

“...”

Equipero

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Váhala jsem, jestli sem vložit celou sérii, nebo každý díl zvlášť. Jedná se totiž o čtyři delší jednorázovky, které navazují. Nakonec dávám zatím první. Co k tomu říct. Meri píše dobře, ale jak je vidět ze shrnutí, jedná se o tisíckrát použitou zápletku. První část je o svatební noci (mládenci si hodí galeonem kdo bude top), druhý díl popisuje jejich první den, třetí díl se odehrává těsně po Voldemortově porážce a čtvrtý díl uzavírá příběh popisem jednoho dne po letech jejich společného soužití. Kromě spousty sexu je hlavní náplní všech čtyř povídek Harryho snaha přesvědčit Severuse, že když už spolu musí být, mohli by se pokusit o fungující vztah. Asi je jasné, co si o tom myslí Severus. :D Nebylo to špatné, i když od začátku do konce předvídatelné. Palec nahoru za Severuse, který až do konce odmítá jakékoli citové výlevy. (Myslím, že jeho nejromantičtějším prohlášením bylo: "Tak fajn. Už k tobě necítím nenávist".) Nevím jak to hodnotit. Kdybych takových nečetla už tucty, dala bych čtyřku, ale takto... Řekněme, že kvalitní trojka.”

The Tao of Diogenes

Autor: The Treacle Tart      Jazyk: AJ

Benny:

“Hodně zvláštní, ale líbilo.Ron je lékokouzelník pečující o Snapea.Do toho kačenka:)Na konci Severus řeší své démony pojaté jinak.FF je z roku 2004, ale autor to zvládl.Konec si kluci užívali v Paříži, svým způsobem to naštěstí nezabilo jako celek.A chudák kačenka!:D”

No Fury

Autor: Meri      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“:-)”

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Začiatok bol úplne úžasný, potom som sa trochu začala nudiť, ale koniec je krásny:)”

Hello there

Autor: chouette-e      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Možná překvapivě mě dostal hlavně ten první. Každopádně... uááááá! :D|”

Hello there

Autor: chouette-e      Jazyk: fanart

Lanevra:

“...”

Hello there

Autor: chouette-e      Jazyk: fanart

ZJTrane:

“Krásne:)”

Hello there

Autor: chouette-e      Jazyk: fanart

Mrmla:

“Hmmm”

Hello there

Autor: chouette-e      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Mňam, mňam. :)”

Hello there

Autor: chouette-e      Jazyk: fanart

Benny:

“Je mi to jedno, ale s některým z nich bych si to vyměnila.”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

No Fury

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Tak tohle jsem si opravdu užila. Bystrozor Potter vyšetřuje brutální vraždu manželky Draca Malfoye. Od války uplynulo skoro dvacet let a Harry je nucen připustit, že se ten bastard změnil. Zase hlavně romantika, ale okořeněná detektivní zápletkou. Navíc to mezi nimi úžasně jiskří.”

Circles of Heaven and Hell

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Řekla bych, že klasická vánoční povídka, do které by si člověk mohl místo hlavních postav dosadit kohokoli. Neurazí, ale člověk na to brzy zapomene.”

Good Faith

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Taková milá romanťárna. Zásadní vadou na kráse je základní zápletka. Nový poválečný ministr kouzel v rámci programu integrace mudlorozených nařídí povinné sňatky. Nicméně, pokud je člověk ochotný to překousnout, zbytek je červená knihovna na deštivá odpoledne. 3-4”

Křídla

Autor: friday      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nikdy som nepochopila ako mohol byť Sirius tak dlho v Azkabane, keď bol nevinný. Prečo sa nebránil a prečo ho ten vševedúci Albus nezachránil. Prečo mu nedali veritasérum alebo prečo ho nepodrobili oklumencii. Veď mali toľko možností dokázať jeho nevinu. Prečo celý dokonalý Fénixov rád uveril, že je vinný. Strašne ma to štve.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|