Komentáře - Říjen 2013

|< 10 11 12  >|

Buffy/Spike - Cool Vibes

Autor: Zotfji      Jazyk: fanvid

Benny:

“Krásné a akční fanvideo..zvedne packu každý, kdo si myslí, že Spike neměl umřít?+Benny máva packama jako by vítala sovětského soudruha+Navíc se i písně opakují, tahle je použita i v jednom harrymortu.”

Draco/Ron - I Hate Everything About You

Autor: peacepoetrypotter      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Pěkně. :)”

Harry doesn't know! (Draco/Ron)

Autor: Dracon Bacon      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Benny má pravdu. :)”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Pamlsky

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Důsledky našich činů

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Bradavický láskomat

Autor: Lara      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Tohle prostě je moje krevní skupina”

Důsledky našich činů

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Na dosah ruky

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Nerla:

“(Zatím jsem u 30. kapitoly) Výtečná věc. Já totiž nemám ráda Avengers, ale Mae o tom furt mluvila, a i když jsem zpočátku vůbec neměla chuť jakékoliv ff na tohle téma číst, tak jsem neodolala. A pak jsem to přečetla v kuse, protože se nedalo přestat. Má to slabší místa, má to hodně silná místa, jako celek rozhodně nadprůměr. Líbí.”

Odborník na problematiku svádění

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Velmi povedené, Mae podobné hříčky na tohle téma dokáže sypat z rukávu, asi. Protože se nevykrádají, ale jsou si podobné ve své podstatě, všechny dost povedené - a na fandomu nezáleží. Jojo, tohle se mi moc líbilo.”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“První 2 třetiny super - tuhle část povídky jsem četla už nejméně 10krát a to nepřeháním, :) ale pak už mi to přišlo pořád to samé. Hlavně co se týče rozhovorů.”

Důsledky našich činů

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Uf. Mně tedy přijde, že místy se povídka až moc táhla - mnoho odstavců plné nesmyslného žvanění a úvah, Harry pořád tvrdil, že už není dítě přitom se tak choval, o jeho vyjadřování nemluvě. Jo! A abych nezapomněla - i přesto to bylo skvělé čtení od kterého jsem se nemohla odtrhnout.”

Harry doesn't know! (Draco/Ron)

Autor: Dracon Bacon      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Jako jo, je to skvělý. Kdyby tam nebylo znázorněný, že to vědí všichni kromě Harryho a bylo to jen o tajemství, líbilo by se mi to víc, ale i takhle to byly fakt dobře vybrané scény.”

Bradavický láskomat

Autor: Lara      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Harry doesn't know! (Draco/Ron)

Autor: Dracon Bacon      Jazyk: fanvid

Benny:

“Harry doesn't know..tohle video udělá radost všem, kdo si nepotrpí na Harryho.Ukazuje se v něm jeho debilita, naivnost a spratkovost.”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nádhera.”

Zimní zjevení

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Je to romantické a je to PWP. Nemyslím, že se to vylučuje. Mám značnou víru v to, že poetické či lyrické vyznění je věcí stylu a nikoli námětu, že jakýkoli jev může být nahlížen lyricky. A také věřím, že autorka tohle psala se snahou o poetické vyznění. Což není totéž jako tvrzení, že se jí to povedlo a už vůbec ne totéž jako, že to tak každý její čtenář bude vnímat. Nicméně ... nasadím-li laťku FF, nemyslím si sama vůbec, že tohle bylo selhání. Tohle sice v mnoha ohledech není můj šálek čaje. V podstatě je to taková "pocitovka" a ke čtení takových textů zrovna netíhnu. Taky to nijak mimořádně originální, kanonické nebo realistické, ale z hlediska fanfiction je to vlastně prastará věc. Líbí se mi ale to vyznění - jen - Něco se přihodilo a nic víc. Japonofilec jako já u toho může zaplesat, protože je to tak trochu "wabi-sabi" :) - prosté, estetizující a zachycuje to pomíjející okamžiky a pocity. (Jenže na čisté wabi-sabi je tam toho příběhu ještě pořád moc. :)) Za mě hodnocení - asi 3/4. Ovšem, když jsem tuhle dávala dohromady seznam českých drarry povídek, zdálo se mi, že (kupodivu) jich není až tak moc, o kterých bych si troufla tvrdit, že jsou lepší než tahle prostičká záležitost. Jen stěží bych jich dala dohromady víc jak deset. (Možná to samozřejmě souvisí s nízkým přehledem, který mám v této oblasti.) Tak tedy proto, a pak taky trochu za obecné Mats Christianiny zásluhy, zaokrouhluji nahoru. Mats Christinu považuji za osobnost, která má své místo zejména právě v oné romantizující větvi slashového psaní.”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Určitě bych neřekla, že se Tira Nog jako autorka vyznačuje tím, že jsou její postavy nějak mimořádně "in character", za to však se vyznačují tím, že toho "charekteru" mají hodně. Jsou prostě mnohem propracovanější oproti svým kanonickým předobrazům. Dodává-li Tira svým postavám na hloubce je pochopitelné, že se svým způsobem dopouští jejich interpretace. To, zda se vám bude Until Proven líbit asi do značné míry závisí na tom, do jaké míry jste ochotní Tiřinu interpretaci (zejména Severuse Snapea) akceptovat. V Until Proven (ostatně jako v jiných Tiřiných fanfickích) je Severusova sarkastická tvář toliko povrchovou maskou, pod níž se, a to jen kousek pod povrchem, skrývá zlomený a křehký muž. A i když to není zrovna má představa o jeho osobě, musím říct, že míra čehosi, řekněme naléhavosti, kterou Tira do psaní vloží, mě vždy přiměla její interpretaci vzít za svou.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Kayra:

“Jedna z mých prvních snarry fanfikcí... četla jsem jedním dechem, knihu mám doma a opakovaně se k ní s láskou vracím. Zejména ve chvílích, kdy můj vztah vypadá, že je v troskách a potřebuju připomenout, co je to láska a naděje :) Anebo se jen chci zasmát některým neuvěřitelně vtipným dialogům, kterých není mnoho, ale o to lepší a zábavnější jsou. Nádherné dílo, děkuju, Alice :)”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Kayra:

“Harry příliš dokonalý, skvělý a nejlepší, Severusovo věčné podceňování se je neuvěřitelně otravné, hlavní záporák nepříliš věrohodný, ale ráda se k této povídce vracím :)”

Matchmaker, Matchmaker

Autor: Vash The Humanoid Sunshower      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Jedna z těch, které mě nutí kašlat na všechno, co bych měla udělat. Moc hezké.”

Draco/Ron - I Hate Everything About You

Autor: peacepoetrypotter      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Hodně se mi líbí písnička k příběhu. A hlavně je tam ten jejich nezdravý vztah:-)”

Draco/Ron - I Hate Everything About You

Autor: peacepoetrypotter      Jazyk: fanvid

Benny:

“Zkrátka když trpíte nespavostí zbývá vám jen po nocích sledovat porno(ano děti, nebojím se to přiznat)nebo hledat fanvidea.Viděla jsem hodně videi na tenhle pár a tohle je jediné ve kterém se polovinu času nemusím koukat na 11ti leté chlapečky jak se propalují pohledem.Příběh je víc než slušný a sestřih hodně povedený.”

|< 10 11 12  >|