Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Carnival of Lust

Autor: unleasheddreams      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Byla jsem přesvědčena že to tu už je a proto jsem to sem nikdy nedávala. Každopádně už to mám nějaký ten pátek v oblíbených videích. Ano, je to tak, mám v oblíbených videích drarry, ono totiž z nějakého důvodu je to pro mě ve formě pětiminutového videa snesitelnější než jako povídka o třiceti stranách. :-D”

Carnival of Lust

Autor: unleasheddreams      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Obvykle se hledáním fanovských klipů nijak zvlášť nezabývám, ale tohle mi tak nějak padlo do oka. Má krásnou atmosféru a to zakomponování dvou milujících se těl tam tentokrát velmi pěkně sedí. 3-4”

Chasing The Sun

Autor: Loten      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Začiatok fantastický, s postupom sa objavovali aj chybičky krásy. Je to ako rozprávka pre dospelých (a sladké ako I Don't Wanna Miss a Thing od Aerosmith).”

Misdialed

Autor: Totally-Out-Of-It      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Cestování v čase, časové paradoxy a propojování různých časových dimenzí, to bude jednou moje smrt :D Mám z toho pokaždé hlavu jako dýni, ale to mě od téhle tématiky stejně neodradí. Po zkratu se Johnovu mobilu jaksi podaří přijmout hovor od neznámého Sherlocka Holmese, detektivního konzultanta žijícího rok v minulosti. Postupně se spřátelí a kolem Johna se rozjede kolotoč podivných událostí, když se odhodlá převzít Sherlockovo pátrání po Moriartym - muži, který Sherlocka zabil - nebo, v případě Sherlockova konce telefonní linky, teprve zabije. Lze zvrátit události, ke kterým už jednou došlo a zachránit Sherlocka? Setká se John vůbec někdy s mužem, kterého zná pouze jako hlas z reproduktoru a navzdory tomu je pro něho schopen čehokoliv? Napínavé? To si pište. Romantické? Hell yeah :D Plný počet nedám jen kvůli konci, který se mi zdál kapku uspěchaný.”

Pride and Prejudice

Autor: Cat Samwise      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Tohle samozřejmě vzbudilo mou zvědavost. Obávala jsem se, že to bude sladké, a v tomto ohledu jsem byla příjemně překvapená. Nejspíš to bylo hlavně díky tomu, že spojitost s PaP je opravdu minimální. Hlavní zápletkou příběhu ve skutečnosti je vztah dvou mužů v době, kdy homosexualita byla naprosté tabu. Jeden z nich (Harry) o sobě ví, že je gay, ten druhý (Severus) si to začíná uvědomovat také a hodně se tomu brání. Osobně moc nemusím příběhy HP, ze kterých je vypuštěna veškerá magie a vlastně používají jen kulisy a jména postav. Občas příběh také ztrácel tempo, nicméně, pro mě šokující konec vyvážil jmenovaná negativa. Bylo hodně zajímavé sledovat myšlenkové pochody někoho, kdo se snaží navázat vztah s někým stejného pohlaví, v době, kdy mu za to hrozily společenské i právní postihy. A jak už jsem řekla, konec mě odstřelil. Hodnocení 3-4.”

Everytime (Snape/Rowling)

Autor: Rea Silvia      Jazyk: fanvid

Fleur Tera:

“veľmi pekné video, ktoré u mňa určite nezostane pri jednom prehraní...”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Netvrdím, že je dokonalá, ale vzato kolem a kolem ... líbila se mi. Asi nejvíc podezřelé mi bylo, že Harry, který už má být stejně totálně zničený se pak ještě nechá tak "relativně snadno" něčím zas rozhodit. Ale v rámci jistých limitů - mám pocit, že se Blanch koneckonců dobrala k hodnověrnému konci: SPOILER! k neúspěšnému zachránci světa a triumfujícímu, avšak zároveň bezútěšně osamělému Luciusovi. KONEC SPOILERU! Pro mě relativně uvěřitelná verze harrylu, pokud uvážím, že párování ze záporáky je vždycky trochu divoká záležitost.”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

shadow:

“Když jsem poprvé narazila na tuhle povídku, tak jsem si řekla "jů, tak dlouhá povídka s tak pěknými komentáři pod jednotlivými kapitolami, to bude počteníčko. No, počtení to opravdu bylo a to rovnou na několik měsíců. Jak nemusím povídky s tímto párem od Lanevry, tak bych jí za její styl (ne obsah, ten není můj šálek) musela ve srovnání s tímhle dílem dávat ve svém deníčku jen 5. Dočteno se sebezapřením.”

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnotit nedopsanou povídku je o hubu. Ale já to udělám .. . ať mě čert vezme. :) Jestli jsem se v něčem pletu, jsemochotná to později odvolat :) Na téhle povídce je pár věcí, které zasluhují pozornost: 1. Salazaret píše nádherně! Možná, že ne vždy na 100 procent psychologicky hodnověrné (v tomto případě si ale myslím opak), možná, že ne na 100 procent IC, možná přemíra citů, kterými čtenáře zaplaví může být někomu nepříjemná - to už je věc nátury - ale pořád platí, že je to nádhera ! 2. Je to jediná česká povídka (z těch, co znám), která je založená na nuceném svazku a opravdu tématizuje "nedobrovolnost" oné záležitosti. Občas si sice říkám, že když je Harry ten hrdina, měl by se věcem umět postavit trochu čelem, jenže .. na druhou stranu - leckde jinde to bere na můj vkus až přespříliš klidně. :) Jako reakci člověka postaveného do takových okolností ji věřím. - Platí, že tohle je moje druhá nejoblíbenější Salazaretina fikce po Future Visione. A že se mi zdá, že jsou to zároveň její nejmladší kapitolovky, myslím, že Salazaret se stále zlepšuje. :)”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Pěkně napsáno, což je u Salazaret pravidlem, jenže .. tohle vážně není můj šálek kávy. Láska, co přetrvá dlouhé odloučení, milé děti, co snad vůbec nezlobí, a ten m-preg - já bych ráda byla přesvědčená, ale tomhle příběhu tak jak je - prostě nevěřím. Myslím, že je to asi má nejméně oblíbená fikce od Salazaret. To třebas i "Cullet of beauty", což je také m-preg, mám raději. Hodnocení: 2/3”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Bylo to úžasný. Nemůžu souhlasit s tím, že by mi postavy připadaly úplně IC, ale je mi to putna. Ta povídka je prostě dokonalá.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Salazaret dala do povídky strašně ze sebe, dýchá to z toho a já to svým způsobem obdivuji. Přestože to není úplně můj šálek čaje, ta povídka je dobrá. Chvílema tam byl trochu logický skok, který nebyl napsán, tím pádem jako čtenáři mi tam část důvodu toho a toho rozhodnutí chyběla, jinak se mi to líbilo dost. 3/4”

And then people need love

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Povídka na mě hodně zapůsobila, až tak, že jsem chápala a cítila bezvýchodnost jejich situace.”

If You Are Prepared III: Come What May

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Tahle povídka se mi strašně špatně hodnotí. Na jednu stranu je krásně napsaná, skvěle plyne bez zádrhele a tím měla dar mě tak mírně uklidňovat. Má pár chvil, pár vět, které jsou absolutně ale opravdu dokonalé, jenže na celkovou délku jich je strašně málo (spíš jsou vždycky pohromadě). Celkově mě ale zklamala, částečně to možná bylo i tím, že jsem od ní měla očekávání. Povídka totiž ve mně nevyvolávala žádné emoce, nic, nelíbil se mi Severus, vlastně ani Harry a nevyhovovala mi ich forma. No nebýt toho, že jsem byla zvědavá, co na ní všichni mají, bych ji nedočetla.//Edit: Nedává mi to spát a musím zvednout hodnocení, protože přestože se mi nelíbila, objektivně je to velmi dobrá povídka a rozhodně vysoký nadprůměr, co se týče FF. Zrovna u tohohle jsem si jistá, že se mi to nelíbilo jen kvůli tomu, že nejsem na podobný typ příběhů.”

Nekonečný boj

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Tak popis povídky teda totálně neodpovídá. Jenže ono se vlastně dost těžko popisuje, o čem to je. Ústřední postavou je asi Ginny, ovšem ne ta milá a hodná, ale pěkně temná. Právě její příběh je tím, za co má ode mě povídka 5 - vztah s Voldemortem, intrikující Draco, mučení a vraždění... Další, kdo dostává dost prostoru, jsou samozřejmě Lumosini (bože, jak se tohle skloňuje?!) oblíbení - Snape a Hermiona. Hlavně Snape je tady naprosto IC. Přes občasnou nelogičnost je to topka i proto, kolika postavám se povídka dostává pod kůži. A taky díky skvělým písničkám u každé kapitoly.”

Boromir's Catapult

Autor: AcidFlux      Jazyk: AJ

Akkarra:

“:D To je vážně sranda. :D”

Boromir's Catapult

Autor: AcidFlux      Jazyk: AJ

mariaa:

“:D”

Ah, Venice

Autor: Calanor      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ach ne. Mám ráda sladké, opravdu, a občas takové věci číst potřebuju. Ale ne takovéhle takové. To bylo... Merline. Nejspíš nějaká teenage romantická fantazie, ale pro spoustu čtenářů spíš noční můra. Br.”

Boromir's Catapult

Autor: AcidFlux      Jazyk: AJ

Casiopea:

“:)))”

Boromir's Catapult

Autor: AcidFlux      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Hi hi, vtipné.”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Olala, to bylo skvělý!!! Krátký, úderný, smutný... Dobře, že je to drabble. 4/5.”

Než zemřeš

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Má to své kouzlo. Takhle si asi představuju Luciusův postoj k Harrymu. Co se Harryho následné chování... Nemám úplně dobrý postoj k nelítostnému Harrymu, ale vzhledem k okolnostem... 3/4”

The Courtship of Harry Potter

Autor: Diana Williams      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Je to slaďák až hrůza, ale ve většině částí jsou charaktery relativně zachovány a podle mě je to, co se týče oddechovek a slaďáren, jedno z nejpovedenějších. Až budu potřebovat větší koncentraci romantiky, tak sáhnu po tomhle.”

Než zemřeš

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle se asi hodí číst, pokud máte v harrylu povídkách plné zuby změkčílého Harryho. Tak tady tedy není .. Asi tomu nevěřím .. Ale docela věřím, že to má své kouzlo. :) jen já jsem těch harrylu ještě toli nečetla nelítostný Potter mi zatím ještě připadá divnej .. :(. Hodnocení: 3/4”

The Courtship of Harry Potter

Autor: Diana Williams      Jazyk: AJ

belldandy:

“-”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|