Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Radioactive // Multifandom

Autor: angel6881      Jazyk: fanvid

Heredhether:

“Ach, Kahlan... Věčná škoda, že další řady Legend of the Seeker už nebudou :( Video sršící energií. Jinak pozor, může být spoileroidní.”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi sa mi táto poviedka páčila. A rada sa k nej budem vracať.”

Logické důsledky

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Nerla:

“(Spoiler) Námět "Harry alias Voldemort" byl už zpracován mnohokrát a často lépe. Tady byla příliš kolísavá forma, příliš útržkovité vyprávění a celé to působilo spíše jako skica než povídka. Konec byl příliš melodramatický a přitom nereálný - vážně by panovalo ve Velké síni ticho ve chvíli, kdy by tam přišel Voldemort, a nastala by tam spořádaná debata? Hřebíčkem do rakve byl hihňající se Harry, který se změnil v muže, štěkající McGonagallová a Brumbál křičící se čtyřmi interpunkčními znaménky za otázkou. Jediné, co cením, je rozdělení světa na dvě politická území, to jsem ještě nečetla.”

Poslechneš si mě

Autor: Laura a Lilithka      Jazyk: ČJ

speisy:

“Báseň mě až tak neokouzlila, ale to jen já nemám ráda tolik poezii. Alespoň en tak kratičkouo. Nicméně ne, není to strašné, je pěkná vzhledem k pokračování. A pokračování je... pro mě hluboké, reálné a tvrdé. V tak kratičkém textu je vyjádřeno mnoho. Mnoho citu, starostí a utrpení. Za mě ano.”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Jo, myslím, že mě nejvíc přesvědčil ten žhavý pohled netopýra. Potom taky, jak ze zdí kolem nich vyšlehli zelené paprsky - čím to je, že obecně v pravopisně jinak nezávadných povídkách v podobných pasážích bývají chyby ve shodě? A tím myslím opravdu v identických scénách - magické bouře, velká vyvrcholení, vždycky je kolem zhmotnělá a zabarvená magie. Každopádně jsem povídce ochotná dát bod právě za pravopis a za poměrně slušnou stylistiku.”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“pobavilo ma to”

Terapie

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Na téhle povídce se mi hrozně líbí název, který nejen kategorizuje, ale má k povídce i přidanou hodnotu. Jo, dobré. Hezky realistické. Příjemná tečka za Nejkrásnější vzpomínkou.”

Osud jim nepřál

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Nerla:

“V zásadě dobré, když se v tom člověk moc nešťourá. Mně bohužel ve Snapeově charakteristice chybělo, že by zkrátka nenechal někoho mladšího a méně zkušeného, aby ho ovládal, což je pro tenhle pár poměrně klíčová informace, kvůli které mi to celé nefunguje. No a poslední věta - proč? Když už má být něco tak hrozně osudové, tak by to mělo pracovat se známými informacemi.”

Důvěra

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Upřímně nějak mám problém s tím, že zatímco byly dvě první věty zcela geniální, ty další jsou hrozně kostrbaté. Jsem si jistá, že by to šlo vypilovat, (a možná je to jen kvůli překladu,) jenže takhle... no a navíc jsem nějak zpočátku nabyla dojmu, že je to o Siriusovi, a teprve pak jsem si přečetla pairing. Tohle mi neutkví.”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Povídka je výborná. Chce se mi říct - samozřejmě, když překládala bedrníka. :) // Nerla: Já to tedy s tím patronem pochopila zcela nudně - totiž tak, že jako obvykle - patron nabyl podobu patrona partnerova (laň nebo jelen). Tedy - žádná kolena, jenom jelena :) / Tu hlášku jsem ale přehlédla. Asi si to budu muset ještě přečíst.”

Prasklinka v čase

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

speisy:

“Velmi... dobré. Osvěžující. Všechny postavy mě přesvědčili, bavili, líbili se mi. Lze reálně uvažovat, že takhle by to mohlo kldině být. ANo, přesvědčilo mě to. A dojalo. Překlad mě nijak nerušil, dle mého byl plynulý.”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Povídku jsem hledala přes Google, protože jsem nutně potřebovala vědět, odkud je hláška "třikrát cha-cha, řekl by Sirius", kterou používám už léta - měla jsem za to, že pochází z nějaké parodie, a ono ne. Nicméně povídku jsem znala a pamatovala si, zanechala ve mně tehdy velký dojem a moc se mi líbila i teď. Ale stejně jako před lety mi hlavou vrtá otázka - ten patron byl ve tvaru kolena? Modřiny? Kávové skvrny velikosti mexického dolaru? Já nevím! A chci vědět! Ovšem - doporučuji.”

Novoroční koleda Babu

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Není to špatné, ale... Je to nijaké. Pro mě podprůmerné dílko, které neurazí, ale ani nenadchne. Možná je to tím, že ačkoli by to mělo mít prvky parodie, já se u toho ani neusmála.”

Cesta

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Miluju Aliciny povídky, její postavy které si navzdory utrpení uchovávají okouzlený dětský pohled na svět. Vždy ve mě ale tak trochu hlodalo podezření, že jsou vlastně dost nereálné - a že nějakému klukovi by její texty musely přijít příliš uhlazené, aby je skutečně dokázal "brát". Tak trochu mi to podezření potvrdil RenéK ve svém komentáři k Okamžiku. Nicméně je mi zároveň jasné, že i kdybych měla tak trochu pravdu ... najde se i mezi kluky dost výjimek, kteří si ten poetický náhled zamilují a co teprve mi děvčata? :) Z Cestou mám ohledně oné reálnosti největší problém, protože třebaže doznávám. že si ji užívám, v onu Dominikovu převýchovu prostě nevěřím. :) Ale stejně Cestu miluji .. takže když ji teď dám čtyřku, tak je to hlavně výraz toho, že nechci, aby to vypadalo, že Alici nadržuji a nedokáži jejím FF dát horší hodnocení než pět. Po pravdě stálo mě to hodně přemáhání, skoro jsem to nedokázala. :) /// No tak nic .. nesvedu to. Aliciny argumenty mě zvyklaly. Já ji věřím .. šedá je teorie a žití strom se zelená. :)”

Novoroční koleda Babu

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Užovka:

“Výborná oddechovka, člověk se u toho nasměje. Má to spád a příjemnou výpravu, čte se to samo. Určitě se k tomu vrátím, nejpozději na nejbližší Nový rok :)”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Vzhledem k tomu, jak jsme se u toho s kolegyní nařehtaly, tak by si to jistě zasloužilo 4. Ale protože to není psáno jako humorná povídka a text je myšlen naprosto vážně... :/”

Improvizace

Autor: ravenna_c_tan      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Super.”

Buď po mojom boku

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Braková červená knihovna - přečíst se to dá, ale člověk o tom rozhodně nesmí přemýšlet, ani na chvilku... A varování: Cukrovkáři ať nečtou 37. kapitolu, protože je to spolehlivě zabije!”

Vždy som chcel len teba

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Mrmla:

“...”

Sin and Chocolate

Autor: Crimson      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“Keď to Casiopea tak krásne opísala, nemohla som si to nechať ujsť :D a bol to des naozaj... už od toho prvého trestu po škole to bolo úplne mimo, ale tá štvrtá kapitola to úplne pochovala...”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Lyra:

“Vše jsem k EK řekla už jinde. Tady stačí napsat prostě: NEPOPSATELNÉ.”

Sin and Chocolate

Autor: Crimson      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Hysterický záchvat smíchu, nevěřícné kroucení hlavou, další záchvat smíchu. Kdyby mi někdo vyprávěl, že něco takového četl, asi bych mu to nevěřila. Mmch... oficiální shrnutí není úplně přesné. To mé by vypadalo asi takto. Vyspali se spolu. Otěhotněli (protože to se dvěma kouzelníkům, když jsou hodně mocní stává běžně), pak přišel Voldemort, Harry zorganizoval obranu, zabil Voldemorta. Pak si vyznali lásku. I'M PREGNANT SEV! IT'S YOUR BABY! :D”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“....”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3-4”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Mám dvě výtky: První - Teddy, který má právě projít nějakým sebeuvědoměním, se vzápětí chová neuvěřitelně sebejistě a zkušeně. A druhá - Blanch postavám při řešení jejich dilemat strašlivě nahrává, takže nakonec vlastně nemusejí nic rozhodovat. Uvědomila jsem, jak miluju na Aliciných originálkách (Cesta, Okamžik, Česká trojka) , že si tam jejich hrdinové musí svá rozhodnutí udělat sami. :) Nicméně - až dosud (z toho, co jsem četla) byla tohle pro mě nejpresvědčivější povídka od Blanch. Líbila se mi a postavám jsem věřila hodně - i s tím nahráváním. :) Takže .. moje hodnocení je 4/5. PS: Ovšem dosud jsem nečetla od autorky žádné drarry a při tom právě na ty se pokud vím Blanch specializuje nejvíc.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|