Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Do tretice všetko dobré

Autor: GinnyW      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“jednoduché, ale milé”

Yesterday I died

Autor: Kate Dragon      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Bylo to takové hravé, líbil se mi Sirius flirtující s Hermionou...”

Zloba

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Příliš krátký řetěz

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“bbb”

Drobná paralela

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Licona:

“Pekné, trochu depresívne, ale milé :) Škoda, že to nie je dlhšie...”

Nový začátek

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Súhlasím s bell, ktorá úplne vystihla môj názor :D pre mňa niečo medzi 2 a 3, ale trojku som dávala aj lepším veciam..”

Hledání jezera

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Babu:

“Taková jemná kráska, vyčnívající z fan fiction. Čtyři pouze proto, že jsem si představovala mnohé věci jinak a neuměla jsem plně přijmout. Tak jako tak, doporučuji přečíst, stojí za to.”

Zapovězená karkulka

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Kalkulace

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Neříkám, že to je špatný, jen mě to vůbec nechytilo a přišlo mi to často značně nelogický...”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Po přečtení kopy povídek musím říct, že jsem Lanevře vděčná za to, že její Severus je po moci toužící parchant, který má bohužel ale občas srdce.”

Znesiteľný koniec nešťastnej situácie

Autor: who_la_hoop      Jazyk: SJ

Adelaine:

“Začátek byl ovšem ale excelentní. Pak dál už nic moc.”

Jak dlouho trvá naděje

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Já na Assez nejvíc obdivuju to, že si dá tu snahu a rozpracuje psychologii postav.”

Snapeova domácí lékárna

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Šílené a přehnané, ale vtipná představa. Milé.”

Měsíc v jiném světě

Autor: neznámý génius      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nápad by to mělo zajímavý, jenže je to strašný a nevím, jestli tomu ty glosy přidaly nebo spíš ubraly.”

Nový začátek

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Ať je děj sebevíc ohraný a má díry velikosti famrpálového hřiště:D, tak vysoce hodnotím sloh, jakým je to napsaný.”

Žádný člověk není ostrov

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Nerla:

“První půlka za dva, druhá za jedna. Tak ano, je to milé, ale nic víc. Chybí mi nápad, chybí mi zápletka a obecně mi vadí, že se Snape chová jako plyšový medvídek a že je to celé jen další pokus na téma "jak ty dva jenom dostat do postele". Ale oči mi z toho nekrvácely, tak dám dvojku, horší průměr.”

Triumf logiky

Autor: Mother of Tears      Jazyk: SJ

Nerla:

“Ach ano, Snape jako erotický bůh a znalec umění Bellissima Eros, jak jinak. Taky Manželský zákon, jak jinak. Mně je v podstatě jedno, jestli to je parodie, nebo jestli je to míněné vážně, s nadhledem dokážu číst obojí. Líbilo se mi to, protože jsem se pobavila, ačkoliv jsem si klávesnici smíchy nepoprskala. Lepší průměr.”

Howdy

Autor: Juxian Tang      Jazyk: SJ

finde:

“bellandy - já se vždy domnívala, že se povídka jmenuje podle jedné z hlavních postav, která si říká Howdy zkráceně z Howarda.”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Triumf logiky

Autor: Mother of Tears      Jazyk: SJ

Chavelierka:

“Přesně Severusův styl, jak získat, to co chce :-D”

Tři možnosti

Autor: wocicko      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“+Po přečtení doposud zveřejněných kapitol se pokouší provést si lobotomii párátkem+ Ať budou další kapitoly o čemkoliv, tak hodnocení už může být jen horší.... Tato autorka má nesporný talent. Talent na to mít neotřelí nápad, který dokáže pomrvit takovým způsobem, že nestačím při čtení ani žasnout.... Jinak brouk a Vlkodlak zapříčinili, že jsem se začala šíleně smát.//Díky Akkarře (asi ju něčím přetáhnu) jsem zjistila že má povídka další dvě kapitoly, co jsem ještě nečetla. Nejlepší byla myslím kapitola 29. Přečetla jsem si v nadpisu "průjem", tak ve mě hrklo a já se směle pustila do čtení. Po přečtení mi vrtalo hlavou, proč se to jmenuje průjem, když tam o průjmu není ani slovo, tak kouknu znovu na nadpis a von to není průjem ale Průlom! Každopádně mě to zlomilo v pase a přinejmenším se zdá, že je to fakt nakonec jen parodie. :-D”

Na druhý pohľad

Autor: Lucy      Jazyk: SJ

mariaa:

“:)”

Jeden dobrý důvod (k přežití)

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Jé, já to tu nekomentovala? Ta povídka je skvělá, hlavně nápad, který mi skutečně připadá originální. Čte se to dobře, ačkoliv tam jsou pasáže, které by to chtělo trochu zkrátit, a jediné, co se mi na povídce skutečně nelíbí, je název. Ta závorka! A i bez závorky. To ale dojem nezkazí. Pěkné, originální.”

Tři možnosti

Autor: wocicko      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Dokonalá ukázka křečovité afektovanosti. Nedočetla jsem to - 6. kapitola byla konečná a na jejím základě se musím ptát... Tohle bylo myšleno vážně nebo je to dobře skrytá parodie?”

Statečnost se (ne)vyplácí

Autor: Katuzka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chudák Severus - nebude mít pokoj a nebude! :D”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|