Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Quid Pro Quo

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: ČJ

shadow:

“Moc pěkné.”

Pečlivě připravovaný pád Vy-víte-koho II - Neplánovaný pád rytíře v nablýskané zbroji

Autor: Paccia Domna      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“bylo to dobre napsane, ale jednicka se mi libila daleko vice”

Pečlivě připravovaný pád Vy-víte-koho I - Těsně vedle

Autor: Paccia Domna      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“moc pekne”

Quid Pro Quo

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Příjemné čtení.”

Quid Pro Quo

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“pekné aj keď Severus mi v niektorých okamihoch nesedel... lepšia trojka”

Howdy

Autor: Juxian Tang      Jazyk: SJ

mariaa:

“...”

Horká peprmintová čokoláda

Autor: BewitchetOne      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Krásně romantický příběh, který mi prostě sedl do nálady a osladil večer...”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Mně se to líbilo - možná i z nostalgických důvodů, jedna z prvních slash povídek, které jsem četla, tak na mě tehdy hodně zapůsobila a teď jsem si ji ráda připomněla...”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Moc příjemná a docela originální romantická věc :-)”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Tohle byl zvláštní citlivý příběh, který sice není úplně mým šálkem kávy, ale přesto zapůsobil...”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Velice hezká povídka, Harry je tady poněkud OOC a Severus asi taky, ale co, stejně se mi to líbí :-)”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Hezké a docela výstižné, i když přiznávám, že podobný dobře napsaný Sevitus si střihnu ráda :-)”

Howdy

Autor: Juxian Tang      Jazyk: SJ

Tintinka:

“Opravdu hezký a roztomilý příběh :-)”

Poslední sbohem

Autor: Katren      Jazyk: ČJ

kripolik:

“taková krátká a milá a smutná povídka :)”

Déšť a čokoláda

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“....”

Bavme se

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“.....”

Sleepless Night

Autor: Sway      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Jsem na vážkách mezi tři a čtyři, každopádně je to velice dobré, atmosféra z toho dýchá, až se mi znovu vybavily všechny moje dětské noční můry - a ty rozhodně neměly tak děsivou podobu. (Mně děsily i Květiny malé Idy. Já se dozvědět, že moje kytky a hračky chodí po nocích trsat, tak se přestěhuju do holé kobky.) Výhradu mám jako vždycky jenom k anglickému názvu, to je něco, co mě obvykle odradí. Ale dobré - dobré!”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ta povídka musela být psaná natřikrát, rozdíly mezi těmi třemi částmi jsou propastné. Začátek je rozpačitý, jako by povídka vlastně ještě nevěděla, kterým směrem by se měla ubírat. Následuje další třetina, což je čisté PWP a logiko, jdi se bodnout, přičemž to ale zbytek povídky neumožňuje vnímat dostatečně s nadhledem, případně jako parodii. Tady mi pro začátek vadí, jak hrozně nevoldemortovsky se Voldemort chová. Přiznává svoje selhání před svými smrtijedy, navíc, ehm, "Voldemort se zasmál, plácnul Luciuse přes zadek a zmizel ve tmě," - o tom mluvím, a taky o "stál ve dveřích a jen se díval, jak Voldemort obšťastňuje Severusova macka". A taky, já nevím, jsem jediná, kdo tohle nevydýchal a málem spadl ze židle, když si přečetl očividně RedDwarfovskou repliku v jinak dost vážné scéně: „A ostatní? Igor? Rosier? Wilkes? Co je s nimi?“ - „ Jsou mrtví, Severusi. Všichni jsou mrtví. " Naopak jsem se zamilovala do repliky "Voldemort se přesunul k nim na postel a slízával Luciusovy koncentrované dětičky ze Severusova mlaďoučkého těla", to je naprostá bomba, i když zase jako pěst na oko. No dobře, tohle se dá vnímat jako parodie, jenže pak přijde poslední třetina a Potter, sladká láska, deprese, pokusy o sebevraždy a vraždy, pokusy o nějakou zápletku a naprosto podivný konec. Ne, mně tahle povídka vážně nefunguje.”

Sleepless Night

Autor: Sway      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Říkala jsem to jako malá a říkám to pořád - panenky nebrat!”

Dlouhá cesta, Koridory, Odstíny šedi - trilogie

Autor: GrayLady      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Veľmi, veľmi, veľmi dobré. Dej sa nám tak pomalinky rozbieha od prvej časti a čím sme ďalej, tým ma to viac baví :) Má to iskru a kopec skvelých hlášok. Bodaj by už pribudla ďalšia kapitola...”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Já mám s touhle povídkou problém. Ad a) nemám ráda Malfoye jako cituplného slabocha - a takový v knížkách nebyl -, ale jako bezcitného parchanta, a to tady skutečně není. Ad b) mám problém s poslední předepilogovou kapitolou, protože Malfoy nemá být vypatlaný idiot, který nepozná, kdy mu jde o život, a kterému se nezvladatelně bouří hormony dvě hodiny po sexu, a taky je tam krucinál Potter puberťák, který by měl být hormonů plný, takže by role seděly spíš obráceně. Navíc mě hrozně - a tím myslím opravdu hrozně - zklamal ten konec. Nebylo by krásné, kdyby (SPOILER) taky jednou takováhle povídka neskončila hepíkem, ale úplně dokonalým omylem všech zúčastněných, kteří zapříčinili domněle usmiřovací konfrontaci dvou hlavních aktérů, která by skončila smrtí jednoho z nich? No a vlastně jenom šestá kapitola a půlka epilogu mi přišly na pět bodů, ale třeba první půlka povídky pro mě byl horší průměr. Strašně moc nesrovnalostí, nelogičností... jako jo, bylo to lepší než skripta, která jsem měla číst místo toho, ale ne o moc.”

Do tretice všetko dobré

Autor: GinnyW      Jazyk: ČJ

Babu:

“Dočteno jen kvůli tomu, že miluju Snamione povídky, ale jinak...nechci spoilerovat, tak krapet oklikou - neseděl mi ani Severus ani charakter zbývajících možností. Ráda bych pochválil aspoň nápad, ale ani ten není nic světoborného. Ale bylo to pěkně napsané, to zase jo. :)”

(Ne)podařený experiment

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

Sisi:

“...”

Do tretice všetko dobré

Autor: GinnyW      Jazyk: ČJ

Sisi:

“Taká priemerná oddychovka, nad ktorou netreba vôbec rozmýšlať.”

Do tretice všetko dobré

Autor: GinnyW      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Severus v roli číšníka, co běhá po restauraci v zástěře? ne to si prostě neumím představit a to jsem se hodně snažila”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|