Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Trevor Valentino - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Nerla:

“Uá. Nápad dobrý, provedení mě neoslovuje.”

Dracovo útočiště

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Tofiam má dva druhy povídek, buď se trefí do mého rozpoložení a ty jsou pak vynikající, nebo se holt netrefí a ty pak jdou úplně mimo a nelíbí se mi. Tohle je bohužel ten druhý případ...”

Headquarters

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

GwenLoguir:

“podarené!”

potter calling the snape black - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

GwenLoguir:

“:D”

Quid Pro Quo

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná povídka. Nelituji jediné minuty strávené jejím čtením. :) Bell: Děkuji moc za upozornění. :) Samozřejmě jsem nekoukala na jazyk, jakým je povídka napsána a takhle to dopadlo... :)”

Quid Pro Quo

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná povídka.”

The Order of the Phoenix - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Adelaine:

“:)”

Trevor Valentino - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Lanevra:

“To nepovažuju za normální. :-D”

potter calling the snape black - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Lupin a jeho tričko - I'm not gay! :-D :-D”

Trevor Valentino - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Adelaine:

“:)”

Godric's Hollow - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Adelaine:

“Skvělý provedení.”

potter calling the snape black - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Adelaine:

“Ha ha. Některé obrázky vypadaj trošku nedotaženě, ale jinak je to skvělý:D”

Headquarters

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Adelaine:

“:)”

Headquarters

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“pekné”

Sick Fic

Autor: LittlePippin76      Jazyk: AJ

Heredhether:

“121 000 slov téhle pohodové povídky mi vystačilo akorát na dobu, kterou jsem strávila v posteli s chřipkou, a při jejím čtení jsem si hned připadala méně nemocná. Chlapci z 221b Baker Street si tu prodělají snad každou diagnózu, která může obyčejného člověka v životě potkat, a to včetně falešného těhotenství. Rozhodně to není čtení pro slabé žaludky, protože krev a blitíčko tu tečou proudem, ale to se ostatně dá u sick fic očekávat. Pozitiva: skvělá kombinace humoru a romantiky, i když místy příběh udeří i na vážnější strunu, ale stále zůstává optimistický a vánoční kapitola je třešnička na dortu. Také je tu konečně jednou zmíněna Sherlockova záliba v boxu. Negativa: přinejmenším mírně OOC, rozhodně se tu nedočkáme hluboce zadumaného sociopatického Sherlocka. Na cukerínový konec musí mít člověk tu správnou náladu.”

Európa môže počkať

Autor: Černoknižnica      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Líbil se mi ten tichý vztah... Pochopení Severuse - pozdě, ale přece.”

Méně krutý svět

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5. Problém jsem měla asi s přechodem od kánonu k fánonu. Ptám se, jak si tihle dva vypěstovali třebas jen ukrývaný vzájemný cit? S tím mi povídka nepomůže. Nicméně doznávám, že jsem propadla jejímu melancholickému kouzlu ... / Vymýšlením svého konce jsem strávila docela dost času. Už jsem si ho dokonce kousek napsala, tohle se mi stalo jen u "Ostré jako sluneční světlo". A to máme zas tu stejnou překladatelku. Z toho vidíš, Rocio, jaký na mě máš vliv.”

Prasklinka v čase

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vždycky jsem chtěla dát alespoň jedné fanfikci od Tiry pětku. A třebaže je pro mě tak trochu sporné, kterou zvolit, zvolila jsem Prasklinku.”

Lienka dole hlavou

Autor: noritenshi      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Poetickú prózu milujem. Sny tiež. A lienky majú v sebe niečo fascinujúce. Sú krásne krehké ako Lawrence. Keby sa dali prideliť extra body, tak tomuto dielu ich pridelím maximum. (Zuzana)”

Světlo a tma

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Draco jako dítě a Severus zahořklý vzpomínkami. Přesně jako v knize. Byť s odlišnou minulostí. A Lucius jako zoufalec - (profesor Snape) - přesně ve stylu jemného Severusovského sarkasmu. Brilantní přirovnání, nic kýčovitého a přesto všechno naprosto originální, vytříbení pocitů a jejich lehký popis. Naprosto... um, jedna z těch nejlepších jednorázovek. Tohle dílko se Tofiam jednoduše povedlo!”

Improvizace

Autor: ravenna_c_tan      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Musím si opakovat, že je to jen povídka, protože... Je to tak skutečné. :)”

Quid pro quo - A Tribute

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

Mrmla:

“...”

Improvizace

Autor: ravenna_c_tan      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Z jisté zmínky o románu jsem se musela začít s plna hrdla smát. Ano, shodou okolností jsem chvíli před tím čuměla na prázdný office a uvažovala o nějaké PWP povídce. :-D První real a líbilo, třeba i zkusím něco dalšího.”

Improvizace

Autor: ravenna_c_tan      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Dobře, možná je to pokročilou hodinou, nebo velmi dobrým růžovým vínem. Ale jdu spát s úsměvem a to je někdy vážně hodně. (Ne, absolutně tomu nevěřím. No, možná... maličko... někde v koutku mysli...) Ale není to fuk? :)”

Šestadvacet erotických drabblů

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Jsem naprosto ohromená, obdiv a úcta k překladu. Nádherné,”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|