Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Give Snape a chance...

Autor: Manechan      Jazyk: fanart

mariaa:

“:D”

Fancy a Snack in The Kitchen?

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

mariaa:

“...”

Eight Year

Autor: Meri      Jazyk: AJ

mariaa:

“Jedno z horších dílek od Meri...”

The Remarkably Thorough Harry Potter Character Test

Autor: Rachel aka zipper_undone      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Tak jo, v rámci dnešní prokrastinace (přiznávám, že ta učebnice je fakt děs...) jsem zjistila, že neumím číst (ehm, ehm), tak jsem si test udělala znova a tentokrát snad správně. Co si pamatuju, tak jsem změnila asi 2 otázky (a přeskočila redirecting page, jak se má) a vyšel mi Snape. S tím rozhodně nesouhlasím, už jen proto, že víc jak polovinu otázek by Snape měl úplně jinak. (Jinak je s podivem, že SS a XL jsou tak blízko). Tak jsem se rozhodla, že to budu brát, že jsem dcera SS/XL (tenhle pár nikdo asi nepsal, co?), a to dejme tomu...;) //Lanevra: Tak by mě zajímalo, ty máš postavy většinou docela IC, myslíš, že bys byla schopná odpovědět na všechny ty otázky tak, aby ti vyšla osoba, kterou chceš? Potter, Snape a Voldy jdou podle mě lehce, ale co třebas Gellert nebo Narcisa nebo Slughorn? (btw, když nevyplníš nikde nic, tak jsi prý Neville:))// Nj, tak to jo, já jsem taky váhala občas, protože tam nebyla možnost, podle který bych se zachovala. Nicméně jsem zkoušela to dělat tak, aby mi vyšel Voldy a pak Snape, a oboje mi vyšlo (při tom jsem zjistila, že neumím číst a udělala si ho pro sebe znova, docela jsem si to pamatovala a jak říkám, myslím, že víc jak polovinu otázek by Snape měl jinak - a můj zkušební Snape taky měl...)”

Professor, dont...

Autor: mad-aka-hatter      Jazyk: fanart

belldandy:

“Jasně, že je to holka. Kluků, co dělaj cosplay zas tolik není a myslím, že by si nejspíš vybrali trochu jiné téma. Já tam sice ten slashový potenciál zcela jasně cítm, ale přesto bych si to tady na FF deníku troufla zařadit jako neslash. // Sargo: To je zvláštní, já se vůbec odhodlávat nemusím a stejně to tam vidím .. . prostě mám "yaoi googles". :) PS: S prokletím se to ale nevylučuje. :P”

Pregnant Snape - Joy of Birth

Autor: ashleyvictoria      Jazyk: fanart

René.K.:

“Snad žádná slova nemohou vyjádřit míru zamrznutí mých myšlenkových pochodů při prvotním pohledu na toto dílo. Že je někdo schopen toto nakreslit a zůstat psychicky zdráv je pro mně nepochopitelné :D Dvě hvězdy za technické provedení a bujnou fantazii :)”

Eight Year

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Zápletka je hodně neuvěřitelná a vycucaná z prstu. Vlastně nevím, proč jsem nedala dvojku. Meri píše hezky, ale často jí uniká logika. Hezké situace, slušně vykreslené postavy, ale zápletka děs běs.”

Pregnant Snape - Joy of Birth

Autor: ashleyvictoria      Jazyk: fanart

Sisi:

“Ó Bože. To je choré. Nechápem poviedky mpreg a toto už vôbec nie.”

Fancy a Snack in The Kitchen?

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

belldandy:

“To bude, zdá se, přesně podle mého vkusu. :)”

Světlo a tma

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

The Prince's Tale - Animation

Autor: RandomMumble      Jazyk: fanvid

Nerla:

“Nádherné. Líbí se mi podání i animace, jsou tam krásně zvolené metafory, vážně moc pěkné.”

Na druhý pohľad

Autor: Lucy      Jazyk: SJ

Mrmla:

“...”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“mne se to libilo... sice mi tam nekolik drobnosti nehralo, ale i tak to bylo fajn....Nerla: taky jsem nad temi rozmery premyslela :D”

Trevor Valentino - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“nee :D:D:D”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Mě by zajímalo, jestli těch šest krát deset metrů byla postel, nebo ložnice, nebo byt. Pak se mi tam taky líbilo, že (SPOILER) se Harry bez magie choval úplně jinak než v jiných povídkách, tedy nebyl přecitlivělý na cizí magii, ale naopak ji vítal (KONEC SPOILERU). A s jiným párem si to asi představit neumím, mně se ta povídka líbila. I když samozřejmě ano, charaktery byly jiné, ale po deseti letech od války? Nevidím problém v tom, že by se změnily zrovna takhle.”

Professor, dont...

Autor: mad-aka-hatter      Jazyk: fanart

Sargo:

“Zcela jasně jsou to holky. Ovšem vidět v tom slash, to už chce hodně odhodlání :-D”

Pro větší dobro...

Autor: Mata      Jazyk: ČJ

kacaba:

“Zatím naprosto skvělé. Postupný, nikam nepospíchající vývoj vztahu Gellerta a Albuse. Máta navíc zachycuje velmi citlivě mladší charaktery obou hlavních hrdinů - Albusovy pochyby a ctižádost i Gellertův temperament a vášeň - i Albusovy sestry Ariany. Nová kapitola vychází každou neděli.”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Trevor Valentino - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

belldandy:

“Mně naopak provedení sedne. :) Ta vlepená Valentinova hlava prostěl nemá chybu. :)”

A Time For All Things

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Nebylo to špatné, ale s každou další částí (text je uvnitř rozdělený do šesti kapitol), mi připadalo, že je ten Severusův hraný nezájem uměle natahovaný. Když na konci Harrymu vysvětloval, proč se tak choval, ukázalo se, že opravdu uměle natahovaný byl. Nicméně, je tam spousta opravdu pěkných situací.”

The Prince's Tale - Animation

Autor: RandomMumble      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Pustit si to hned po probuzení, kdy člověk ještě nemá úplně probrané obranné mechanismy, byla hloupost. To je taková krása, v člověku až srdce usedá.”

The Remarkably Thorough Harry Potter Character Test

Autor: Rachel aka zipper_undone      Jazyk: AJ

Sisi:

“To čo mi vyšlo je prekvapujúce. Ale charakteristika postavy mi na 90% zodpovedá. Ja som s testom spokojná :D”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“No, musím říct, že při soše a vlaštovce jsem se taky lekla, ale nakonec to nebylo vůbec zlý. Lepší průměr.”

The Prince's Tale - Animation

Autor: RandomMumble      Jazyk: fanvid

Chavelierka:

“Nemám slov - rozhodně to vezme za srdce”

The Prince's Tale - Animation

Autor: RandomMumble      Jazyk: fanvid

Slythoryn:

“Nádherné...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|